PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Rozloučení

(Jiné zprávy)

Aktualizace:  18.09.2011

Vážení a milí kolegové šotouši. Chtěl bych vám všem poděkovat za přízeň, kterou jste mi věnovali po celou dobu existence PIDServisu během posledních pěti a půl let. Pravidelné a kvalitní aktualizování PIDServisu zabírá poměrně hodně času a již v tom nenácházím takovou zábavu jako dříve. V dnešní době je však již možné na několika serverech podobné kvalitní informace získat též. Čekám nesouhlasnou vlnu, ale tvorba těchto stránek byla pouze mojí osobní záležitostí ze zájmu k městské dopravě v Praze a ze zájmu informovat o změnách v ní. Dělal jsem to ve volném čase a zadarmo. Rozhodl jsem se v tom již dál nepokračovat, protože mě to už prostě tolik nebaví.

A zvu vás na Den Pražské integrované dopravy, který se koná v pondělí 19. září 2011 na pražském hlavním nádraží. V 10:00 hodin proběhne slavnostní otevření nového informačního centra o Pražské integrované dopravě spravovaném Ropidem, které bude otevřeno v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin. V pondělí 19. září od 10 do 18 hodin bude na 1. nástupišti uvedeného nádraží probíhat výstava o Pražské integrované dopravě, budou zde k mání informační a propagační materiály a v 15:30 proběhne tradiční soutěž o Největšího šotouše PID.

Nechť pokračuje volná diskuze zde nebo jinde v komentářích. Rozloučím se s vámi popisem zatím známých říjnových změn a několika aktuálními fotografiemi z mé poslední dopravní výpravy do Brna, Znojma a Vídně.

Trvalé změny PID od soboty 1. října 2011

Linka 133: Zkrácena do trasy Florenc - Sídliště Malešice. Nasazeny standardní autobusy.

Linka 151: Zřízeny trvale zastávky Terezínská, Novoborská (na Proseku) a Poliklinika Vysočany.

Linka 155: Prodloužena do trasy Želivského - Sídliště Malešice - Depo Hostivař.

Linka 175: Interval v úseku Florenc - Skalka ve špičkách prodloužen na dvojnásobek.

Linka 195: Nasazeny ve všech obdobích pouze kloubové autobusy.

Linka 207: Nová linka v trase Staroměstská - Ohrada. V provozu celodenně, celotýdenně. Nasazeny standardní autobusy.

Obrázky

Brno, Loosva. Zastávková budka ve tvaru kaplického blobu. Brno, Malinovského nám. Brno, Malinovského nám.
Brno, Nám. Svobody Brno, Šilingrovo nám. Brno, Šilingrovo nám.
Brno, Nové Sady Brno, Nové Sady Brno, Nové Sady
Brno, Nové Sady Brno, Nové Sady Brno, Hlavní nádraží
Brno, Hlavní nádraží Brno, Nové Sady Brno, Nové Sady
Brno, Soukenická Brno, KORDIS Brno, Nové Sady
Brno, Hybešova Brno, Kohoutovice, Jírovcova Brno, Čtvrtě
Brno, Škoda 22Tr Brno, Škoda 22Tr Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží
Znojmo, nádraží Znojmo, nám. Komenského Znojmo, nám. Komenského
Znojmo, nádraží Znojmo, nádraží Moravský Krumlov, aut.st.
Moravský Krumlov, aut.st. Moravský Krumlov, aut.st. Moravský Krumlov, aut.st.
Retz Retz Retz
Retz Retz Wien, Heiligenstadt
Wien, Heiligenstadt Wien, Heiligenstadt Wien, Stadlau (depo metra)
Wien (S-Bahn) Wien, Franz-Josefs-Bahnhof Wien, Franz-Josefs-Bahnhof
Wien, Schwertgasse Wien, Heldenplatz Wien, Dr.-Karl-Renner-Ring
Wien, Dr.-Karl-Renner-Ring Wien, Baumgartner Höhe Wien, Baumgartner Höhe
Wien, Rudolfsheim (vozovna) Wien, Burgring Wien, Hillerstrasse
Wien, Lobgrundstrasse (OMV) Wien, Westbahnhof (RailJet) Wien, Staglgasse
Wien, Neubaugasse Wien, Mariahilfer Strasse

Komentáře

Autor: Autor 18.09.2011 14:08:59
Škoda :(
Autor: medvěd 18.09.2011 14:33:25
A velká
Autor: krystof 18.09.2011 14:40:13
a to se nenajde někdo jiný,kdo by v tom pokračoval?
Autor: PepaJahoda 18.09.2011 14:49:41
Předmět: Rozloučení
I já se připojím a děkuji autorovi za ty roky podrobného informování. Škoda, že se nenašel zájemce o pokračování, to je pravda. Ale i tak klobouk dolu za ten všechen čas a zjišťování informací, které to muselo stát. Přeji vše pěkné a zdar dalšímu konání! :)

PS: oslovení "šotouši" v úvodu mi nepřijde košer, stránky sledovali mohutně i "běžní" cestující či jen okrtajoví zájemci o MHD ;)
Autor: PIDServis 18.09.2011 15:44:27
Já teda nikoho nehledal, kdo by v tom chtěl pokračovat. Pokud by se tedy náhodou někdo našel, nechť mě kontaktuje, třeba se domluvíme :-). A to šotouši samozřejmě je s nadsázkou, pro mě každý kdo se nějak zajímá o mhd nebo vlaky ať už jakýmkoliv způsobem je šotouš. Spousta lidí to bere jako nadávku a nepovažuje se za šotouše, ale vždyť je to sranda :-). Že sem chodili i běžní cestující to ano, ale to byli jen náhodní občasní návštěvníci. A ti mi žádnou přízeň nedávali.
Autor: Gizmo 18.09.2011 16:41:07
Díky za kvalitní přísun informací, velká škoda, ale chápu to...
Autor: pdk 18.09.2011 21:15:09
Předmět: díky
Díky za všechno, bude to dost mezera - informace zde uváděné často jinde nebyly buď vůbec, nebo až později. V podstatě nám tedy zůstanou jen oficiální zdroje ...
Autor: ZXS91 18.09.2011 22:17:51
Je to škoda... Ale díky za dlouhodobě skvělý a včasný zdroj informací i za zajímavé články
Autor: pavel 18.09.2011 22:19:39
Já též děkuji. No, nevím, jestli jsou nějaké servery, které by poskytovaly ucelené informace alespoň nějakou dobu předem.
Novinky o změnách na stránkách ROPIDu jsou dost špatné a na poslední chvíli, už jsem zažil zvěřejnění některých změn po termínu.
Autor: kryštof 18.09.2011 23:33:01
PIDE: nešlo by alespoň zanechat to, že bys neinformoval o výlukách, o kterých stejně jakžtakž víme, ale aspoň trvalé změny? myslím, že ty zajímají lidi nejvíc a my můžeme vesele dál debatit v komentářích... je opravdu škoda, že tomu dáváš vale, proto za sebe prosím, osekej to, ale ne úplně!!! je to fakt škoda ;-)
Autor: kontrast.cz 19.09.2011 15:22:05
Předmět: poděkování
Též přidávám své díky a souhlasím s ostatními, chodím na stránky jen kvůli trvalým změnám, které jsou zde zveřejňovány v předstihu a je potřeba je diskutovat.
Proto pokud máte alespoň trochu času, budu rád, když tato sekce bude pokračovat.

Mimochodem návrat linky 207 budu oslovat již dnes večer - ikdyž to vypadá jak utopie :D

díky!!
Autor: Baf 19.09.2011 21:58:14
Předmět: připojuji se
Velké diky! Stránky byly preciznější než u ROPIDu.
Autor: michalk 21.09.2011 13:33:09
Předmět: je to škoda :-(
Taky přidávám své díky za ty roky dělání se s tím :-)
Autor: štěk zapesal 21.09.2011 14:54:29
Předmět: Díky
Zcela souhlasím, to jak informuje ROPID je zcela nedostatečné. PIDservis mě bude chybět, ale důvody které jsi uvedl plně chápu. Na takový stránky má čas spíš někdo studující... Převzetí PIDservisu někým by bylo prima.
Tak ještě jednou, díky.
Autor: Karel II 21.09.2011 15:19:11
Předmět: Taky dík
Podobně kvalitní stránky mívali Pavel Macků či Filip Drápal, ale oba tak trochu "zkrotil" ROPID tím, že je zaměstnal. To Dopravní podnik kvalitní webové informace neměl nikdy a zřejmě ani nemá zájem si někoho schopného "ulovit". A přitom kdyby se DPP jen malinko snažil, tak by mohl dávat třeba i on-line informace o aktuálním stavu provozu a kdovíco všechno.

No nic - dík za těch pár roků a přeju, ať si i v nastávající životní etapě najdeš něco, co tě bude bavit a v čem něco dokážeš.
Autor: Sirka 22.09.2011 19:58:45
Předmět: dík+info
Také děkuji za web a jen bych si dovolil informovat ostatní šotouše, že pokud budou hledat, tak najdou informace o různých trvalých a jiných plánovaných změnách částečně i jinde na již existujících webech...
Autor: Pavel 22.09.2011 22:35:59
Sirka: A na jakých webech? Já jich teda moc neznám. Většina z nich buď odkazuje přímo na ROPID (citybus.cz, busportal.cz), nebo příslušné neaktualizuje (doprava.cx), nebo je podobně rychlá jako ROPID (dpp.cz)
Autor: Karel II. 23.09.2011 10:33:09
Na ROPIDu a DPP se sice o přípravovaných změnách ví měsíce dopředu, ale do posledního dne nebývá nic jisté. Pamatuju se, jak kdysi zavedení nové linky PID odpískali necelé dva dny před plánovaným zahájením, kdy už JŘ visely na zastávkách (384 k nemocnici Na Homolce). PIDové linky do Kladna už taky byly v pokročilém stadium přípravy, než dostaly stopku - definitivní. Zřejmě je tam obecně snaha připravovat změny diskrétně a bez publicity, aby měly větší šanci, že projdou.
Autor: PepaJahoda 24.09.2011 02:10:59
Předmět: ad Karel II
Jinými slovy prosadit své změny za každou cenu i přes odpor ostatních.
Autor: Karel II 24.09.2011 14:36:55
Předmět: Re PepaJahoda
To je věc pohledu, jestli "přes odpor ostatních" prosazuje věci ten, kdo je několik měsíců projednává, anebo ten, kdo si vzpomene pár dní před spuštěním a všechno navzdory předchozím jednáním či dohodám zvrátí či zablokuje. Každopádně dnes je taková doba, že pětiletý plán nefunguje a žádný záměr není předem jistý. Vůči veřejnosti je neslušné tutlat připravované věci, ale diplomacii asi holt ne vždy lze dělat zcela otevřeně a transparentně. Taky mi ale vadí, že např. za 18. let existence ROPIDu neslyšela veřejnost snad ani o jediném transparentním výběrovém řízení na provozování linek a ROPID se nikdy nepochlubil, jak a podle čeho vlastně dopravce vybírá. To se pak nejde divit ani tomu Rathovi, že se toho chytnul.
Autor: Damir Holas 03.10.2011 18:53:55
Předmět: Je to škoda,
ale plně chápu. Díky za to, co bylo a že toho nebylo málo! :-)
Autor: Runcajs 31.10.2011 19:39:01
Předmět: články
Škoda, ale naprosto přirozené :-). Nicméně, bude sem tam nějaký článek z cest?:) Já trvalé změny a pod. nečetl vůbec, ale fotky a články z různých provozů jsou dobrý :)
Autor: PIDServis 31.10.2011 19:44:12
Postupem času se snad budou vylepšovat informace o výlukách a trvalých změnách na oficiálních stránkách Ropidu, a snad taky částečně tím, že se tam budou objevovat dříve, podobně jako zde. A reporty z jiných měst, navrhuji sledovat třeba stránky http://mhd.zastavka.net/fd-uvod/ kde se pravidelně objevují různé aktuální reporty ;-).

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis