PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID od čtvrtka 1. září 2011

(Trvalé změny)

Aktualizace:  31.08.2011
Platí od:  01.09.2011
Je v provozu

Změny v tramvajové dopravě

Linka 2: Obnoven provoz v trase Petřiny - Podbaba v původním rozsahu. Zastávka Zelená v provozu trvale.

Linka 8: Vrácení do pravidelné trasy Podbaba - Starý Hloubětín. Zastávka Zelená v provozu trvale. O víkendu nasazeny dvouvozové soupravy nebo kloubové tramvaje.

Linka 16: Prodlužena z Kotlářky na Sídliště Řepy nejen v ranní, ale i v odpolední špičce v pracovní dny (cca 16:00 - 18:30 hodin).

Zavedení nových autobusových linek

Linka 156: Polookružní trasa: Nádraží Holešovice - Přívozní - V Přístavu - Přístav Holešovice - Maniny - Osadní - Argentinská - Vltavská - Strossmayerovo náměstí - Řezáčovo náměstí - Vltavská - Argentinská - Osadní - Maniny - Přístav Holešovice - V Přístavu - Přívozní - Nádraží Holešovice. Nasazeny midibusy. Dopravce DP Praha. V provozu v pracovní dny od 6 do 20 hodin v intervalu 30 minut.

Linka 334: Smíchovské nádraží - Lihovar - Lahovice - Jesenice - Psáry, Dolní Jirčany - Psáry, Štědřík - Psáry. Nasazeny midibusy. Dopravce Martin Uher. V provozu tři páry spojů v ranní a odpolední špičce v pracovní dny.

Linka 558: Nová školní autobusová linka v trase Žvahov - Pod Žvahovem - V Násypu - Prosluněná - Hlubočepy - Na Srpečku - Zdravotní středisko - V Uličce - Hlubočepská - Slivenecká - Dreyerova - Chaplinovo náměstí. Do zastávky Žvahov přijíždí jako linka 128 z Hlubočep. Nasazen midibus. V provozu pouze jeden spoj v pracovní dny ráno ve směru tam v 7:22 ze Žvahova.

Linka 563: Nová školní autobusová linka v trase Lhotka - V Zátiší - Filosofská - Zatáčka (T) - Psohlavců (T) - Klánova (Z) - Korandova (Z) - Jitřní. V provozu ráno dva spoje ve směru tam a odpoledne jeden spoj ve směru zpět.

Změny autobusových linek

Linka 106: Časové posuny spojů.

Linka 110: Zřizuje se druhá zastávka Čakovice ve směru z centra, v ul. Polabské. Stávající zastávka Čakovice v tomto směru v ul. Ouhrabkově zachována, pouze změněn charakter na Na znamení.

Linka 114: Časové posuny spojů z důvodu lepších prokladů s linkou 193 a příměstskými linkami. V pracovní dny ráno posílení ve směru z centra.

Linka 118: V pracovní dny ráno zaveden vložený spoj ze Spořilova směr Roztyly s příjezdem v 5:47 na Roztyly.

Linka 124: Časové posuny spojů.

Linka 128: Spoj v pracovní dny v 7:18 z Hlubočep je zkrácen do zastávky Žvahov. Spoj v 7:33 z Hlubočep se ruší. Spoj v 7:48 z Hlubočep se posouvá na 7:43. Změna jízdní doby.

Linka 129: O víkendu prodloužen interval na 60 minut. Nahrazeno zavedením víkendového provozu na lince 318. Kromě odpolední špičky v pracovní dny zaveden striktní proklad linek 129, 241, 243 a 318.

Linka 139: Časové posuny spojů.

Linka 140: Časový posun spoje v pracovní dny večer ve směru z centra.

Linka 148: Časové posuny spojů v pracovní dny ráno, o jeden spoj více až na Budějovickou.

Linka 165: Posílení přechodů špiček v pracovní dny a celotýdenně pozdě večer. Změna jízdní doby.

Linka 173: Časové posuny spojů.

Linka 181: Časové posuny spojů ve směru Opatov v pracovní dny večer a o víkendu celodenně.

Linka 183: Prodlužuje se v pracovní dny spoj s odjezdem ze zastávky Nádraží Hostivař ve 14:17 do trasy Sídliště Petrovice - Sídliště Čimice s odjezdem ve 14:05.

Linka 185: Časové posuny spojů o víkendu ve směru Palmovka z důvodu lepších prokladů s linkami 140, 259, 302, 375 a 378.

Linka 193: Prodloužena do trasy Nádraží Vršovice - Náměstí Bratří Synků ... Ústavy Akademie věd. Časové posuny spojů z důvodu lepších prokladů s linkou 114 a příměstskými linkami. V pracovní dny ráno posílení ve směru z centra.

Linka 195: V ranní špičce pracovních dnů smíšený provoz kloubových a standardních vozidel, v ostatních obdobích pouze kloubové autobusy.

Linka 205: Časové posuny spojů.

Linka 216: Změna trasy: (Nové Vokovice ... ) Bořislavka ... Vozovna Střešovice - Sibeliova - Norbertov - Náměstí Před Bateriemi - Talichova - U Vojenské nemocnice - Vojenská nemocnice - Poliklinika Petřiny. V provozu celodenně, celotýdenně. V úseku Bořislavka - Nové Vokovice v provozu pouze v přepravních špičkách pracovních dnů. Interval 30 minut v pracovní dny do 20 hodin, 60 minut večer a celodenně o víkendu. Zajištěn proklad mezi směry při intervalu 30 minut v zastávce Náměstí Před Bateriemi tak, že souhrnný interval na odjezdu linky 216 v obou směrech je 15 minut. Nasazeny midibusy. Dopravce DP Praha.

Linka 220: Optimalizace provozu, zcela nový jízdní řád.

Linka 221: Omezení provozu souhrně s linkou 353 v pracovní dny na interval ráno 10, dopoledne 60 a odpoledne 15 minut.

Linka 225: Časové posuny spojůo víkendu v obou směrech z důvodu lepších návazností na vlaky na Zličíně pomocí popojetí tramvají na Slánskou.

Linka 232: V pracovní dny v části ranní špičky je zkrácen interval z 15 na 10 minut.

Linka 235: Časové posuny spojů o víkendu z důvodu lepších návaznosti od metra.

Linka 240: Posílení v ranní špičce pracovních dnů na interval 10 minut.

Linka 241: Posílení o víkendu na interval 24-36 minut. Kromě odpolední špičky v pracovní dny zaveden striktní proklad linek 129, 241, 243 a 318.

Linka 243: O víkendu prodloužen interval na 60 minut. Nahrazeno posílením linky 241. Kromě odpolední špičky v pracovní dny zaveden striktní proklad linek 129, 241, 243 a 318.

Linka 247: Časové posuny spojů v pracovní dny odpoledne, posílení o jeden pár spojů.

Linka 248: Časové posuny spojů v pracovní dny odpoledne.

Linka 251: Ruší se v pracovní dny spoj s odjezdem ze zastávky Sídliště Rohožník ve 13:18.

Linka 263: Časové posuny spojů.

Linka 269: Nový jeden pár spojů o víkendu ráno.

Linka 273: Úprava spojů v přechodech ranní špičky (posílení ulice Ocelkovy).

Linka 295: Zřizuje se druhá zastávka Čakovice ve směru z centra, v ul. Polabské. Stávající zastávka Čakovice v tomto směru v ul. Ouhrabkově zachována, pouze změněn charakter na Na znamení.

Linka 296: Časové posuny spojů celotýdenně večer na odjezdu ze Sídliště Skalka.

Linka 307: Časové posuny spojů.

Linka 314: Ruší se krátké vložené posilové spoje v úseku Smíchovské nádraží - Jíloviště, přívoz (převedeny na linku 390).

Linka 316: Časové posuny spojů.

Linka 318: Posílen provoz ve špičkách pracovních dnů na interval 10 minut ráno a 15 minut odpoledne. Zavádí se provoz v sobotu od 7 do 20 hodin a v neděli od 13 do 20 hodin v intervalu 60 minut. Zavádí se garantované nízkopodlažní spoje. Posílení se týká pouze úseku Smíchovské nádraží - Jíloviště. Kromě odpolední špičky v pracovní dny zaveden striktní proklad linek 129, 241, 243 a 318.

Linka 326: Časové posuny spojů.

Linka 327: Časové posuny spojů.

Linka 333: Spoj v pracovní dny v 7:42 ze Zvole prodloužen na odjezd v 7:32 z Oleška.

Linka 338: Obnovení přímých spojů, končí nutnost přestupování ve Štěchovicích.

Linka 340: Časové posuny spojů.

Linka 343: Zavádí se nové školní spoje v trase Horoušany, Horoušánky - Jirny - Šestajovice, u školy - Zeleneč, žel. zast. (jeden spoj ve směru tam ráno a dva spoje ve směru zpět odpoledne).

Linka 350: Stávající výluková trasa a zastávky v oblasti Úholiček se mění v trvalý stav. Časové posuny spojů.

Linka 353: Časové posuny spojů. Tři nové páry spojů do Svémyslic v pracovní dny a jeden nový pár spojů do Svémyslic o víkendu.

Linka 355: Časové posuny spojů.

Linka 356: Časové posuny spojů.

Linka 371: Pro dva spoje v pracovní dny ráno ve směru Kobylisy a dva spoje v pracovní dny odpoledne ve směru Klecany, Klecánky, resp. Husinec, Řež, závod je zřízena nová zastávka Klecany, Astrapark. Spoj v pracovní dny v trase Klecany - Kobylisy s odjezdem ze zastávky Klecany v 8:16 je prodloužen do trasy Klecany, Klecánky - Kobylisy s odjezdem ze zastávky Klecany, Klecánky v 8:12.

Linka 390: Obnovení přímých spojů, končí nutnost přestupování ve Štěchovicích. Zavedení vložených posilových spojů v trase Smíchovské nádraží - Jíloviště, přívoz i v pracovní dny.

Linka 398: Zavádí se smíšený provoz standardních a kloubových autobusů. Jeden kloubový autobus je nasazen v pracovní dny a v sobotu. V neděli bude jezdit až od 2. října. Časové posuny spojů. V souvislosti s nasazením kloubových vozů se u vybraných spojů v pracovní dny odpoledne zavádí nutný přestup v zastávce Sadská.

Linka 407: Zavádí se v pracovní dny spoj ze Staré Boleslavi v 7:00 (školní spoj). Upravuje se v pracovní dny trasa prvního a posledního spoje.

Linka 423: Zavádí se spoj v pracovní dny v trase Škvorec, nám. - Škvorec, Třebohostice - Škvorec, nám. s odjezdem ze zastávky Škvorec, nám. v 7:45. Spoj v pracovní dny v trase Škvorec, Třebohostice - Úvaly, žel.st. s odjezdem ze zastávky Škvorec, Třebohostice v 11:40 je posunut na 12:10.

Linka 426: Ruší se zastávka Tismice, Limuzy, U kapličky.

Linka 433: Spoj v pracovní dny z Peček v 4:45 se posouvá na 4:40.

Linka 443: Spoj v pracovní dny z Přerova n.L. v 4:38 se posouvá na 4:28.

Linka 448: Časové posuny spojů.

Linka 552: Prodloužena do trasy Náměstí Míru - I.P.Pavlova (T) - Vratislavova. V provozu dva páry spojů, ve směru tam ráno, ve směru zpět odpoledne.

Linka 562: Ruší se obousměrně zastávky Hulická, Smiřická a Smržovská.

Linka 607: Výrazné zkrácení jízdní doby.

Změny zastávek v oblasti Podbaby

Stávající autobusová zastávka Podbaba bude přejmenována na Čínská. Stávající autobusová zastávka Ve Struhách ponese název Podbaba. V její blízkosti bude nová konečná zastávka tramvajových linek 2 a 8 (Podbaba). V místě bývalé konečné tramvají nebudou tramvaje zastavovat. Zastávky Lotyšská a Zelená zůstávají pro tramvajovou dopravu trvale v provozu v mírně přemístěné poloze. Autobusová zastávka Lotyšská bude Na znamení.

Další změny autobusových zastávek

Argentinská: Změna charakteru na Na znamení.

Správa sociálního zabezpečení: Změna charakteru na Na znamení od 20 do 4 hodin a o víkendu celodenně.

Statenice, Černý Vůl, hospoda: Změna charakteru na Na znamení.

Vltavská: Změna charakteru na Na znamení.

Komentáře

Autor: Baf 09.08.2011 16:18:06
Předmět: 156
Jsem zvědav, kolik lidí do přístavu bude jezdit, Řezáčovo náměstí podobně. Všechno je to v docházkové vzdálenosti.
Autor: kryštof 09.08.2011 17:40:22
Předmět: 156
však on se vždycky někdo najde, díky bohu za každou takovou linku...
Autor: karel 09.08.2011 19:20:03
Předmět: 156
spousta lidí byla zvědava kolik lidí bude jezdit 295 centrální oblastí Letňan, když je to v docházce jak k BUS v ulici Beranových, tak na BUS v ulici Tupolevova - a hle ono to jezdí docela plné a dokonce se po krátkém čase zavedl víkendový provoz. Tak si jděte bafat s takovými názory někam jinam :) alespoň se bude moci navrhnout a udělat něco s tou šílenou tram 5.
Autor: F.V. 09.08.2011 19:29:58
Předmět: 156
Jsem zvědav,kde ty midibusy DPP vezme-stále jsou odstavené kvůli nějaké prkotině
Autor: -fn- 10.08.2011 10:21:02
Předmět: Linka do každé ulice
V případě, že bych měl děkovat Bohu za každou vymetací linku, prosím zavést nějakou takovou též do ulic U Družstva Práce, Na Vrstvách či Ohradní. A možná hůř než holešovický přístav je na tom oblast kolem Zelené lišky, kam vedla místo zrušené tramvaje ještě poměrně nedávno i denní autobusová linka, která byla v rámci optimalizace zrušena. Přitom do metra je to tady určitě stejně daleko jako v těch Holešovicích na tramvaj.
Autor: pdk 10.08.2011 10:33:08
Předmět: 156
U téhle linky bude zajímavé, kde bude na Vltavské stavět (doufám, že ne s nočními na nábřeží) a jak se s ní hodlají vymotat z Řezáčova náměstí na Vltavskou. Předpokládám, že zastávka Osadní bude v Dělnické.
Autor: pdk 10.08.2011 10:42:15
Předmět: 426
Zrušení uvedené zastávky bude ryze formální - nezajíždí se tam už od března, v jř samé vlnovky, ani v seznamech linek a zastávek vydaných Ropidem není. Takže teď zmizí i de iure.
Autor: kryštof 10.08.2011 11:37:39
Předmět: re: -fn-
nejlepší je vždy sepsout každej nápad, když nejezdí bus na ohradní a na zelenou lišku,tak ať nejezdí nikam...nejsem odborníkem,ale určitě v tom má prsty městská část,jak se stará o své obyvatele...koneckonců na webu mč phy 7 se mohli lidé dlouho vyjádřit k návrhu budoucí linky...jestli se ti nelíbí dopravní obslužnost v tvé oblasti, urguj to na příslušná místa a nekritizuj to,že jinde se snažili více...
Autor: Ma(šo)touš 10.08.2011 15:30:52
Předmět: re: kryštof
Problém stojí někde jinde.
Pokud si to chtějí platit městské části, ať si platí třeba linku do každé ulice, ke každému domu, a ať se pak zodpovídají svým obyvatelům, zda to je efektivní vynaložení svěřených peněz.
Ale kategoricky nesouhlasím s tím, aby byly podobné (s odpuštěním) hovadiny (kupříkladu 296 mírnějším výrazem označit opravdu nelze, ani při nejlepší vůli) hrazeny z rozpočtu hlavního města Prahy, když to by přitom mělo platit desítky a desítky daleko důležitějších a potřebnějších věcí (jen v oblasti dopravy) a ne linky, které jezdí buď úplně prázdné či jezdící s pár lidmi, kteří by docela dobře mohli jet i něčím jiným.
Autor: 193 bus 10.08.2011 16:57:12
Předmět: 193 BUS
od 1.9. se údajně prodlužuje konečně l.193 do st.Nádraží Vršovice dle informačních letáků DP Praha
Autor: PIDServis 10.08.2011 17:15:13
Předmět: 193
Ano, pravda. Můžu přidat.
Autor: Karel 10.08.2011 17:23:38
Předmět: H1 a H2
Nebylo by už načase udělat z H1 a H2 normální linky na úrovni těch dvěstědevadesátkových? Vždyť je to fraška, že normální důchodce se tím k poliklinice svézt nemůže, pokud nemá průkazku.
Autor: karel 10.08.2011 19:11:45
Předmět: midibusy
ale kryštof má pravdu, je to záležitost městských částí, čili sedmička děla alespoň něco dopravně zaměřeného pro lidi. a btw holešovický přístav se velice rozšířil. trasa 156 je navržena vhodně a pokud bude na vltavské hrana-hrana tak dokonale přizpůsobeno lidem. k té 296, paskvil to je,ale jděte si udělat průzkum. trasa se dá rozkouskovat na tři linky, ale proč? proč dělat 296-298, když to jde do jedné a každou část trasy si navrhla a podporuje svoje MČ. ano asi z toho vznikne diferencovaný provoz a prostě se zavede na černomosteckém úseku a skalkovském úseku častější interval než ve střední části, no a co. pořád samé plkání proti, ale nikdo si tam průzkum udělat nejde. to chcete mít jako před x lety 4 souběžné linky mírně se překrývající a každá končí jinde. sjednocení, zjednodušení, zapamatovatelnost, zpřehlednění, integrita... to je základ IDS
Autor: karel 10.08.2011 19:13:45
Předmět: H1 a H2
H1 a H2 by zasloužili zrušit, vozí se vzduch a je spousta rychlejších garantovaných spojů, dříve byly tyto linky potřeba, dnes je to trochu přežitek.
P.S. nebylo by od věci vystupovat pod jiným jménem/nickem když už tu jedno takové je...
Autor: Paiao 11.08.2011 08:44:13
Předmět: 334
Jsem docela zvědav na vytížení linky č. 334. Pokud je doba jízdy jen dvacet minut z Jesenic, tak tak by mohla být hned od počátku narvaná, neboť béčko má výbornou dostupnost do centra města a do Prahy 5.
Autor: mirek 11.08.2011 13:56:19
Předmět: 29x, Podbaba
Už se upustilo od zvláštního číslování pro midilinky řadou 29x?

Stihne se do 1.9. otevřít trať do Podbaby?

Dát na expresní linku 334 midibus je tedy naprostý nesmysl. Plno lidí představa mačkání se v narvaném midibusu od linky odradí.
Autor: pdk 11.08.2011 14:52:05
Předmět: 29x
Podle mne u řady 29x nejde o typ vozidla, ale o linky obsluhující zdravotnická zařízení, domovy seniorů atd. - což 334 ani 156 jistě nebudou. Ostatně midibusových linek mimo 29x je víc, např. 128. Přece se nebude při změně typu vozidla linka přečíslovávat.
Kromě toho do Jesenice patří číslo 3xx.
Autor: Ploki 11.08.2011 14:54:25
Předmět: 156
Já bych to viděl, že 156 ve směru na Stross bude stavět v zastávce tramvaje, ale zpět k přístavu v zastávce nočních busů, protože jinak se z Heřmanky než na magistrálu a kolem KD na nábřeží nedostane
Autor: Chocino 11.08.2011 19:14:08
Předmět: 156,193
A co ještě není? Přes přístí zástavek z Řezáčovo náměstí přes zástavek Nádraží Bubny do Vltavská.
Jsem zvědavý, žes linek 193 do Nádraží Vršovice.
Fákt jsem opravdu se mi líbí :-)
Autor: mirek 11.08.2011 19:47:40
Předmět: 29x
pdk: Dotaz k číslování se týkal samozřejmě jen té 156, která je charakterem bližší vymetacím 29x, původně totiž měla mít číslo 294.
Autor: PepaJahoda 11.08.2011 20:10:01
Předmět: 156
mirek: 156 nikdy neměla být 294, 294 se stále plánuje ta tentýž linka přes Staré Město v elektrobusech. 156 vznikla jako 156 a tak se celou dobu i peojednávala. To jen nějakej šotouš co má známé na radnici P7 se vmísil na jedno z oficielních jednání a nechal si dát do zápisu, že navrhuje spojení 156 a 294 do jedné linky. Samozřejmě to nemělo žádný praktický dopad (naštěstí), ale z toho vzniká možná tato doměnka ;)
Autor: Martin 11.08.2011 20:15:49
Předmět: Doplnění
Ještě možno doplnit změněnou 552, nové 558 a 563. Převody spojů z 243 na 241, posílení 318... Opět přibude více nízkopodlažních spojů, atd.
Autor: karel 11.08.2011 23:08:04
podbaba: ano od 1.9. se to stihne, proč by se to stihnout nemělo?
334: někde jsem četl, že dopravce (uher) je připraven a v záloze bude možné na linku ihned nasadit kapacitnější vozidlo při velkém objemu cestujících.
156/294: přesně tak jak píše PepaJahoda. jde zase o nějaký šum. a linky 29x jsou na obsluhu sociálních a veřejných zařízení. pro obsluhu jako takovou (např. zkrácení docházkové vzd., návoz na metrolinky, apod.) jsou zachována standartní čísla.
Autor: Paiao 12.08.2011 08:43:34
Předmět: 216
O lince č. 216 se píše i na internetových stránkách Prahy 6.
Autor: M.a.r.t.i.n 13.08.2011 12:57:54
tak zmena s 156 a 216 je uz jista (teda je moznost ze se to zmeni...), protoze na dpp už jsou jř 216, 156 a prodloužené 193... plus ty dalsi jako treba 563 a 558 ;) ale samozrejme tam zatim neni vše ;)
Autor: Paiao 13.08.2011 14:29:14
Předmět: 552
Pozn. Ta trasa linky je podle dpp trochu jiná.
Autor: PepaJahoda 13.08.2011 19:11:27
Předmět: 552
On to admin má dobře, konečná zastávka se bude nakonec jmenovat Vratislavova, ale ještě zkraje tohoto týdne platilo že to bude Vytoň. Je tostále tentýž stanice, jen se bude tedy jmenovat jinak - asi aby se rozlišil ten školák nebo jak. Je to na Vytoni za viadukty.
Autor: Paia 14.08.2011 08:06:04
Předmět: 552 - jízdní doba
Docela rád bych si tou linkou někdy projel, páč jízdní doba je u té linky vážně zajímavá nebo jsou v tam započítané ve velkém zácpy.
Autor: Paiao 14.08.2011 08:22:34
Předmět: 116
U linky č. 116 se zřizuje zastávka Čínská? (jř od 1.9. 2011). Nevíte bližší podrobnosti.
Autor: F.V. 14.08.2011 09:02:03
Předmět: Čínská
Čínská je dnešní zastávka Podbaba.Již jednou to zde bylo psáno.
Autor: Jana 17.08.2011 15:09:37
Předmět: linka 216 - to je vtip?
Změna trasy linky 216 je snad špatný vtip. Tento autobus byl jediný spoj, který svážel lidi z dost rozlezlé čtvrti plné parků na metro. Kromě toho na Ořechovce žije hodně starých lidí. Už vidím jak se budou o berličkách belhat do smrtícího kopce na tramvaj nebo budou x-krát přestupovat, než se dostanou na Hradčanskou. Bože, kdo tohle vymyslel. Nejspíš všichni předpokládají, že ti co žijí na Ořechovce maji všichni auta i s řidičem :-(
Autor: kryštof 17.08.2011 15:13:30
Předmět: 216
taktéž mi ta trasa linky přijde ujetá...měla mít návaznost na metro...
Autor: pavel 17.08.2011 17:29:32
A viděli jste 216 někdy v poslední době, kolik s ní jezdilo lidí? A kdo by s tím taky pří jejím šíleném intervalu jezdil, když je to z většiny zastávek na tramvaj do 5 minut pěšky, např. zast. Starodejvická-zast.Bořislavka 250m, zast. Macharovo náměstí-zast.Sibeliova 200m.
Autor: kryštof 17.08.2011 18:30:00
Jo,máš pravdu,těžko ale říct,zda to teď bude lepší...myslím,že by bylo,kdyby třeba z bořislavky jela na dejvickou,ale nevím...taky mě zklamala 156 na vltavský..už vidim,kolik lidí se řítí směrem do holešovic na zastávku busu na druhou stranu přes tu šílenou silnici....
Autor: -fn- 17.08.2011 21:11:06
Předmět: Vymetací linky
Mně to přijde nesystémové, MHD se má řešit celopražsky jednotně a hlavně má být přehledná. Zatímco tramvaje se ořezávají na málo linek s přidáním přestupů (což je výhodné jen tam, kde je současně krátký interval), autobusy prodělávají proces zcela opačný, i přes zavedení základních linek s tím, že lidé si rádi dojdou daleko na (málokdy!) krátký interval se kupí spousta vymetacích linek a ještě s různými čísly - byť i linky ke zdravotnickým zařízením plní funkci místní obsluhy. Nepřehledný systém přestává být systémem. Navíc jestliže se někde zruší obsluha s tím, že je to na tramvaj/metro pěšky do 5 minut, a jinde se i přesto zavede, je někde chyba. Pořád je to vše z veřejných peněz, tak bych očekával zhruba stejnou kvalitu služeb na celém území, ne že někde někdo moc řve nebo má kamarády, tak dostane službu i lepší, než vůbec potřebuje. Aby bylo jasno, nevolám po obsluze zmíněných vedlejších ulic, jen je uvádím jako příklady. Mnohem záslužnější by bylo třeba přiblížení zastávek Na Planině a Ryšánka, kde posunutím druhé vznikla ještě větší mezizastávková díra než byla, či obnovení povrchové obsluhy Budějovické ulice. Plus spousta dalších opatření jako například zajištění návazností při přestupech (překvapivě většinu cest je nutné uskutečnit s přestupem, i přes vymetací linky, což je zcela zásadní a může zkrátit cestu o desítky minut, nebo rozvoj preference tramvají či autobusů v ulicích, případně nové železniční zastávky tam, kde mají smysl, tangenciální tramvajové tratě atd. atd. ...
Autor: 134 18.08.2011 08:43:57
Předmět: pankrác
Před leéty jezdila v trase Podolská vodárna-Doliny-KLikovka-Pražského povstání-Pankrác-Zelená liška-Budějovická-Lísek-Nemocnic Krč-Zálesí-Sídliště Krč-Tempo linka č.134 teď přes Zelenou lišku jezdí jen noční linky.mohla by tady zase nějaká linak jezdit.stejně tak by zase mohla jezdit přes Výstavní ulici kde před léty byli autbusové zastávky K Jezeru,Wagnerova a Ke Stárčíně a zase by mohli jezdit a jezdili tady linky 226,227.dokonce jezdili i busy přes další část Květnového vítězství kde byla zastávka U Rybářství zase by tady mohla být zastávka busu.a mohla by se linak č.155 ze Sídliště Malešice prodloužit přes Malešické nám.,Pod Táborem Přes Vysočanskou a na Ládví a nebo ji ze st.Sídliště Malešice vést přes Malešické nám. přes st.Kolonie do st.Dolní Počernice.a co posilnit linku č.133 v trase Florenc-Ohrada dříve tady jezdila l.207 tak ji znovu zavést aspoň v pracovní dny v době mezi 5,30 až 21,30h.
Autor: 197 18.08.2011 12:53:54
Předmět: 197,183,148,195...
nechápu trasu a vedení l.197 o sobotách a nedělích jezdí jen v trase Sídliště Lhotka-Smíchovské nádraží
proč nejezdí celodenně,celotýdenně v celé trase až na Chodov ? proč l.183 některé spoje jezdí až na Sídliště Petrovice a některé končí již na Nádraží Hostivař proč nejedou všechny do Petrovic?
když jsem jezdil do učiliště ve Vratislavově ulici tak jezdila linka č.148 z Náměstí Míru přes I.P.Pavlova přes stanice Větrov,Botanická zahrada,Výtoň,Podolskou vodárnu...mohla by zase jezdit...dál přes Kavčí Hory a na Budějovickou jak jezdí teď ale v celé trase clodenně,celotýdenně Nám.Míru-Budějovická!!!nebo by mohla zase jezdit l.132 Na Knížecí-Anděl-Klamovka-Stadion Strahov-Vozovna Střešovice-Macharovo nám.-Starodejvická-Bořislavka.
mohla by jezdit další linka do Jinonic a Butovic která by jezdila v trase Nové Butovice až U Waltrovky v trase l.130 dále: U Waltrovky až Ženské domovy jako l.137 zřídila by e obousměrná zast.Na Knížecí v Ostrovského ul. kde je taky výstupní zast.Na Knížecí.dále by byla vedena přes st.Anděl obousměrně v tram.zast.l.12,14,20 v Nádražní ulici pak dále obousměrně přes st.Jiráskovo nám /zast.l.176/,Palackého nám.+Karlovo nám jen směr Jiráskovo nám. v zast.l.176,dále obousměrně v tram.zast.Štěpánská a I.P.Pavlova, Nám.Míru,Jana Masaryka,Slovinská,Kodaňská,
Na Míčankách,Bělocerkevská,
Bělocerkevská,Murmanská,
Pod Rapidem,x Nádraží Strašnice,
x Štěchovická a ukončena v st.Strašnická.l.195 by mohla by být prodloužena ze st.Jesenická přes st.Želivecká,Korytná,Nádraží Strašnice,Pod Rapidem,Murmanská,Bělocerkevská,
Želivského x a ukončena v st.Želivského !
Autor: tram 20.08.2011 10:13:24
Předmět: tramvaje-návrh na vedení tram.linek
návrh vedení tramvajových linek:
2 by mohla jezdit v trase:
Divoká Šárka-Červený Vrch-
Dejvická-Zelená-Podbaba

4 by mohla jezdit:
Hlubočepy-Smíchovské nádraží-
Anděl-Vršovické nám.-
Čechovo nám.-Oblouková-
Nádraží Vršovice-Otakarova /jen směr Oblouková/ a ukončena v st.Nám.bří Synků

5 by mohla být vedena v trase:
Vápenka-Ohrada-Mezi hřbitovy-
Želivského-Olšanské hřbitovy až Výstaviště ve stávající trase s tím že z Výstaviště bude prodloužena do smyčky Březiněveská výstup st.Kobylisy

6 ze st.Kubánské nám. prodloužena do smyčky Radošovická a
v ranní a odpolední špičce pracovních dnů prodloužena do st.Sídliště Řepy

s tím že l.4,6 budou vedeny celotýdenně,celodenně

12 prodloužena do smyčky
Nádraží Libeň

15 Vysočanská až Hradčanská bez změny a dále odkloněna po trase l.25 a ukončena ve smyčce Královka
výstupní zast.Malovanka

16 Spojovací-..-Zborovská a dále odkloněna přes st.Anděl,Na Knížecí,Plzeňka do smyčky Smíchovské nádraží kde končí.

19 Lehovec-..Strašnická dále odkloněna po trase:
Průběžná,Kubánské nám.,Kohionooor,Oblouková,Nádraží Vršovice,Otakarova,Divadlo na Fidlovačce,Ostrčilovo nám.,Albertov,
Výtoň /obousměrně ve Svobodově ul./, Podolská Vodárna,Kublov,Dvorce,Přístaviště, Pobřežní cesta a ukončena v st.Nádraží Braník

20 zrušena konečná Smíchovské nádraží všechny spoje jedou až do st.Sídliště Barrandov

21 v ranní a odpolední špičce pracovních dnů prodloužena do st.Sídliště Modřany

24 Petřiny až Strossmayerovo nám. jako l.1 dále
Strossmayerovo nám. až Hercovka jako l.14 dále Okrouhlická až Kubánské nám. bez změny dále prodloužena:Průběžná až Želivského jako l.19 dále Želivského až Bruselská jako l.11 a ukončena v st.Zvonařka

25 všechny spoje jedou až do st.Vozovna Kobylisy
Autor: PepaJahoda 21.08.2011 15:03:31
Předmět: Vltavska
Vltavská na znamení??? Jestli je tím myšlena opravdu zastávka všech tramvají, tak obdivuju odvahu těch co o tom rozhodli. To bude masakr :(
Autor: PIDServis 21.08.2011 15:45:54
v nadpisu je napsáno změna AUTOBUSOVÝCH zastávek
Autor: pdk 21.08.2011 19:15:44
Předmět: Na znamení
Jak v minulých dnech potvrdil DP, pražské tramvajové zastávky podle současných předpisů nemohou být na znamení.
Zastávka 156 Vltavská směr Nádraží Holešovice asi nebude mít přebytek cestujících ... To už bych snad raději šel pěšky na Strossmayerovo náměstí.
Autor: tk 23.08.2011 12:02:45
Předmět: podbaba->čínská
A krom toho se pro příměstské linky přesouvá z pásma B do pásma 0. Takové skryté zdražení jízdného.
Autor: hk 23.08.2011 12:18:41
Předmět: 156
Nejvíc mne děsí, že podle JŘ co už visí na stránkách DPP jsou na znamení obě Vltavské, takže si o přestupu hrana-hrana můžem nechat jen zdát :/
Autor: Tanbris 23.08.2011 17:39:00
130 je opět celá nízkopodlažní.
Autor: TCH 23.08.2011 18:52:26
Koukám, že je tu spousta odborníků na dopravu :) a na ropidu zřejmě také :) Docela by mě zajímalo, jak si plánovači představují babičku o holi, jdoucí na Vltavské na autobus 156 směrem na Holešovice přes čtyřproudou komunikaci.. či snad smradlavým (spíše žumpou) podchodem po schodech nahoru dolu?
Autor: JB 23.08.2011 19:17:57
Předmět: 156
Odborník je tu asi každej :) Myslím si,že linka 156 není určena pro spojení Vltavská - Holešovice a pokud ano,lze na ni nastoupit již ve směru opačném. Zastávka Osadní je nedaleko tramvajové Dělnické, Maniny jsou přímo v tramvajové. Ostatní zastávky jsou pro babičky o holi buď v docházkové vzdálenosti od jejich startu a cíle nebo zcela nezajímavé. Čas ukáže zda je ta linka k něčemu dobrá.
Autor: Mouser 23.08.2011 22:37:56
Předmět: 156
Odhadoval bych, že 156 ani žádný význam mít neměla. Jejím účelem je podle mě zavřít hubu Praze 7, aby na oplátku neblokovala jiné změny navrhované Ropidem (resp. jeho vedením).
Autor: Krtek 24.08.2011 01:19:00
Předmět: 156
Myslím, že Mauser to odhadl dobře :)
Resp.Praze 7 jde jen o spojení Nádraží Holešovice a lokality přístavu, ten zbytek na Štros je ve vztahu k P7 opravdu návrh a posléze dar Ropidu P7 za jiné věci (např. tram 15 a jiné).
Autor: Pavel 24.08.2011 08:46:28
Pokud by 156 umožnila zrušení 15 případně nějaké dílčí omezení značně předimenzovaného Libeňského mostu, tak by to byl ještě dobrý kšeft. Na těch tramvajích v Holešovicích lítají mnohem větší prachy.
Autor: 106,124,139,150 24.08.2011 13:45:56
Předmět: výluka
ted po dobu výluky jsou odkloněny Ohradní,Hadovitou a myslím Pekárenskou ulicí až skončí výluka mohla by tady nějaká linka jezdit trvale třeba v trase: Budějovická-Brumlovka-Na Rolích-x Pekárenská-
Na schodech x-Hadovitá-Michelská-
Plynárna Michle-Chodovská-Chodovská-Teplárna Michle x- Spořilov-
Lešanská-x Nad Pahorkem- Choceradská x- Roztyly-Dědinova-Chodov
Autor: pdk 24.08.2011 14:29:19
Předmět: fikce 106,124,139,150
Nechceš tyhlety fikční návrhy uplatnit spíš na fóru? Tohle už opravdu s původním článkem nemá nic společného.
Autor: orbit09 25.08.2011 13:09:11
Předmět: 156
Ty debilové vždycky vymyslej ňákou úplnou blbost, v tomto případě je to zavedení linky 156. Myslím si, že je spousta jiných míst, kam by měly autobusy jezdit a nejdezdí.
Autor: pdk 25.08.2011 14:12:21
Předmět: 156
Pokud je mi známo, je tato linka "dítětem" Prahy 7, která k této věci na jaře dokonce ve svém časopise pořádala průzkum zájmu. Tehdy uváděná trasa je téměř shodná s připravenou 156. Lze předpokládat, že takovéto linky budou většinou vznikat na popud příslušné MČ.
Autor: Mirek 26.08.2011 13:58:10
Předmět: CO TO JE ZA DISKUSI? TO JE PRO NEJAKY UCHYLY? SUKATE DOMA AUTOBUSOVY VEJFUKY?
tja vy máte starosti - docela ujetý šotouškové ... jinak je dobře, že tyhle midibusy jezdí do oblastí se starší populací... taky to budete potřebovat, kryplíci typu Orbit09 nebo Matouš
Autor: pavlik81 26.08.2011 15:16:26
Předmět: příspěvky...
nic proti předchozímu příspěvku, ale kdyby byl bez nadávek, bylo by to lepší, kazí to úroveň celého webu a to je škoda...
Autor: Šukač výfuků 26.08.2011 15:29:15
Předmět: Prd
Ty jo vy šotouši nechápete, že vaše nápady jsou k ničemu.
Můj návrh :
linka 27 Modřany - Anděl - Radlická
linka 21 Barrandov - Národní třída - Modřany
Linka 3 Lehovec - Myslíkova - Lehovec !!!
Autor: MaPl 26.08.2011 23:19:39
Předmět: 156, zast. Vltavská
156 má tragickou trasu. Zejména zastávka Vltavská na magistrále je totálně nekoncepční krávovina.
Kdo tam bude přes ty nadchody chodit? Navíc ty nadchody - já bych tam bez pušky ve dne ani nešel. Takže z Vltavský 0 cestujících; ze Strossa na Vltavskou 0 (viz výše); z Manin na metro v Holešovicích nula (časově podobné, ale intervaly katastrofické); z přístavu na metro tak 5 lidí denně (jestli dělá v přístavu 20 lidí, je to moc). Nevím, ale tomuhle dávám tak měsíc.
Autor: pdk 27.08.2011 18:47:17
Předmět: Vltavská
K příspěvku MaPI je nutno připomenout, že zastávku 156 Vltavská ve směru Argentinská (u řeky) nikdo vlastně potřebovat nebude. Ze Strossmayerova náměstí se dá na Vltavskou dojet tramvají, z Řezáčova náměstí je to rychlejší pěšky a pro nástup směr Argentinská stačí použít zastávku v opačném směru, na kterou se od metra dojde po rovině. Takže zastávku bližší k řece budou používat spíš zoufalci nebo šotouši.
Autor: Karel II. 28.08.2011 04:57:50
Předmět: Stačí použít?
\"pro nástup směr Argentinská stačí použít zastávku v opačném směru\" - to je dost přehnané, čekat od lidí, že si radši dají navíc pětiminutový okruh, než aby přešli ulici.
Autor: adesnaj 28.08.2011 12:24:08
Předmět: 151
151 linka se trvale prodlužuje do zastávky Novoborská, zřizuje se zastávka Poliklinika
Vysočany.
Autor: Alois 28.08.2011 12:49:11
Předmět: Re:151
Jo, tohle tvrdí Časopid s uzávěrkou 12.srpna a poznámkou "změny po tomto datu vyhrazeny." Vzhledem k tomu, že informace aktuálnějšího data o ničem takovým nehovoří, tipoval bych odklad.
Autor: pdk 28.08.2011 15:42:12
Předmět: Karel II.
V těchto místech by přecházel pouze sebevrah. Bezkolizní překonání je natolik komplikované, že objezd by byl rozhodně pohodlnější a možná i rychlejší.
Autor: pdk 28.08.2011 15:45:54
Předmět: Kontrolní znaky
Při vyplňování kontrolních znaků si občas připadám jako v loterii - rozeznat nulu od velkého O nebo jedničku, malé l a velké I je při použitých typech částečně znečitelněných podkladem téměř nadlidský výkon. Např. předchozí příspěvek se mi povedlo odeslat až na třetí pokus.
Autor: Miky 29.08.2011 12:43:21
Předmět: 103 a 514
Pro linky 103 a 514 se přemisťuje zastávka Ďáblice (jen pro spoje zde ukončené, resp. začínající):
- výstupní: do ul. Kostelecká do zast. l. 202 (směr Čakovice)
- nástupní: do ul. ďáblická do nácestné zast. l. 103 - zdroj: ROPID
Autor: Miky 29.08.2011 12:44:13
Předmět: Ropid
případně zde jsou již taky vyvěšeny trvalé změny: http://www.ropid.cz/trvale/zmeny-v-zari-2011__s188x1259.html
Autor: Mouser 29.08.2011 15:13:27
Předmět: Zbraslav
Koukám, že nakonec ta Zbraslav není úplně podle původních předpokladů. Ze zbraslavského svazku je změněna jen 318, a krátké spoje 314 zůstávají, jen jsou převedeny pod 390.

Čím to?
Autor: Jendelin.i 29.08.2011 15:48:11
Předmět: 103 a 514
Miky, taky jsem to četl na webu ROPIDu, ale jak se bude BUS otáčet???
Autor: pdk 29.08.2011 15:49:39
Předmět: 341 x 390
314 jezdí Uher, 390 Bosák (čili Arriva) - to by s tím převedením mohlo souviset. Uher naopak posílí 318 a začne jezdit 334.
Pozoruhodné je, že krátké spoje 390 nemají začínat v obratišti jako dosud 314, ale až v zastávce Jíloviště, Výzkumný ústav - ví bůh proč. Že by scházela zastávka v licenci?
Autor: TCH 29.08.2011 17:27:55
Předmět: Karel II a pdk
Tak proč je vlastně zastávka Vltavská na lince 156 ve směru Argentinská, když tam nikdo nebude nastupovat a tj. ani zřejmě vystupovat?
Autor: TCH 29.08.2011 17:34:13
Předmět: 216
Zajímavý pokus :) ale tak nějak bez návaznosti na metro a tak. O autobusu přes baterie k ÚVN se mluví už asi 50 let a autobusu k poliklinice Petřiny, které je sice mimochodem asi 5 minut cesty od tram, ale do kopce, který rozhodně nemocného dorazí, se mluví tak 10 let. Čekal se spíše odklon linky 184 přes tuto ulici, spojuje Petřiny a Motol a jezdí jenom ve všední den.
Autor: Karel II. 30.08.2011 00:15:20
Předmět: Vltavská a sebevrah
Přes jízdní pás do centra vede prakticky od metra přechod, chodci pak stačí přejít tramvajové koleje v ose středového pásu na jeho travnaté pokračování a mezi ním a autobusovou zastávkou je silniční pás pro směr od Jaroše sveden do jednoho jízdního pruhu. Neříkám, že je to legální či bezpečné, ale taky to není žádný zvláštní hazard. A projektant čehokoliv musí počítat s tím, že pokud lidé maí možnost prosakovat přímou cestou, tak to nebudou obcházet půlkilometrovou zacházkou nebo objíždět pětiminutovým objezdem.
Autor: pavel 30.08.2011 14:10:10
Předmět: 269
Podle http://jrportal.dpp.cz/DataFTP/JRPortalData/269/20110901/269_linka.pdf se ten nový pár spojů zavádí jenom v sobotu. Ale na ROPIDu mají taky "SN".
Autor: Krtek 30.08.2011 23:53:24
Předmět: 269
ad pavel: hehe máš pravdu, to je zase nějaký elektrošotek, to je dobrý :)
Nové spoje budou v oba volné dny, mohu potvrdit.
Autor: pavel 31.08.2011 08:20:54
Tak ve všem ostatním to sedí: V zastávkáčích i v IDOSu je to správně, jen ten linkový JŘ. Sem tam se nějaké chyby objeví, teď jsem narazil, že u nějaké příměstské linky chyběl spoj, který v v IDOSu je a jinde zase (368 na Třebenické) jsou v zastávkáči špatně sečtené spoje.
Autor: Šotouš 31.08.2011 08:56:00
Předmět: Metrolinka = peklo na zemi
Metrolinka 17 naprosto k ničemu, většina z MOdřan stejně jezdí trojkou na Karlák.
Autor: pdk 31.08.2011 10:03:33
Předmět: 269
V současné době vidím v linkovém jř 269 od 1.9. stejné spoje v sobotu i v neděli.
Autor: Krtek 01.09.2011 01:51:14
Předmět: 269
pdk: ano, už je v pořádku. Dnes ráno Chaps přegeneroval. Díky pavlovi za upozornění.
Autor: paja 01.09.2011 16:34:50
Předmět: 114
Nějak ve změnách chybá, že 114 má v neděli ráno int 30 min až do 10:30. Ještě že už je po prázninách. Jestli ale bude teplé září, v ne ráno pojde k Šeberáku pěkně nafutrovaná.
PS. Zelené domky jsou asi jedinou zastávkou v Praze, kde je při intervalu 30 min. mezi následujícími spoji možno vidět dva jiné projíždějící spoje 33x!
Autor: Martin 01.09.2011 19:44:31
Na Zelených domkách by 3XX neměly stavět, příměstské linky jsou příměsto, to raději posilnit 114 !
Autor: pdk 03.09.2011 16:04:10
Předmět: 334
Podle sdělení očitého svědka se ve směru do Prahy na lahovické křižovatce pro nájezd do zastávky opravdu objíždí kolem dokola.
Podle poslední verze jř jsou zastávky Jesenice až Psáry, Štědřík ve směru z Prahy jen pro výstup, ve směru do Prahy jen pro nástup (tj. nelze touto linkou jet jen po území StČ kraje).
Autor: Tanbris 04.09.2011 09:44:53
Kromě 318 se zavedli garantované nízkopodlažní spoje taky na 149 a 205, naopak linka 514 je ve všední dny standardní.
Autor: mirek 04.09.2011 17:22:55
Předmět: 334 a příměsto
"Na Zelených domkách by 3XX neměly stavět, příměstské linky jsou příměsto" -- Proč Praha zbytečně platí km na svém území, i když jsou jí naprostá většina příměstských linek k ničemu (dlouhé intervaly, nízká úroveň, častá zpoždění nebo vynechání spojů apod).
Autor: pavel 04.09.2011 19:29:24
Mirek: A to je právě to, co ničí kvalitní příměstskou dopravu, protože se řeší zájmy krajů a ne zájmy lidí. A pak nám jedou přes město narvané třístovky stavícími na každém rohu.
Autor: Mouser 04.09.2011 19:51:39
Předmět: Praha a příměsto
mirek: Omlouvám se za komentář, který už s článkem nijak nesouvisí, ale proti tomuhle (bohužel častému) stylu uvažování se musím ohradit.

Každá linka má v síti dopravní obslužnosti nějaký význam, a podle toho by měla být projektována. Aby systém jako celek dával smysl a odpovídal přepravní poptávce (která se na politické hranice neptá). Financování by se mělo řešit až jako následek, ne naopak, to vede k paskvilům.

Jinak i příměstské linky, které na území Prahy nestavějí, pro ni mají význam (a mnohdy vyšší než některé zastávkové). Minimálně v tom, že do Prahy vozí lidi, kteří ji díky tomu nezahlcují auty.
Autor: Mouser 04.09.2011 19:52:55
Pardon, měl jsem to tu otevřené delší dobu, nevěděl jsem, že mě pavel předběhl. :)
Autor: Ma(šo)touš 04.09.2011 22:27:57
Předmět: Příměsto
Mouser: To se nezlobte, názor "příměstské linky jsou příměsto" je čirá ideologie, stejně jako tvrdit pravý opak. Běda, kdyby se podle něčeho takového linky v Praze plánovaly. V každé lokalitě je vhodné něco jiného, někde je vhodné rychlíkové provedení (např. 381), někde zastávkové (např. 375).
A když se podíváme konkrétně na zastávku Zelené domky, tak zrovna tam se ROPID dopustil celkem jasné chyby, tam by příměstské linky stavět určitě měly (platit za posílení celé 114 by byla nehorázná blbost a plýtvání penězi), nemluvě o tom, že jedna z nich tam přece zcela nesystémově staví (335 - proč zrovna ona jo a ostatní ne? Jak si to mají lidé pamatovat?). To je ale případ jen a pouze této zastávky, Ústav mateřství je již něco zcela jiného a jiné části Prahy tuplem.
P. S. Spíš by se měla posílit čistě rychlíková 362 a obnovit 369 pro Jílové a Kamenici, pro Jesenici samotnou ta jedna zastávka navíc neznamená.
Autor: Ma(šo)touš 04.09.2011 22:31:17
Předmět: PRO PIDSERVIS!!!!!
Doufám, že to mezi řadou komentářů nezapadne - připojuji se k "pdk" (jeho komentář z 28. 8.), ty kontrolní znaky jsou opravdu dost těžko čitelné, strašně blbě se to rozeznává. Občas se příspěvek prostě odeslat nedaří. Nešlo by použít nějakou uživatelsky přívětivější grafiku? Dík.
Autor: Pavel 04.09.2011 22:36:56
Ma(šo)touš: Doporučuji se podívat, kde ty Zelené domky jsou. I kdyby tam by stavěla jenom 114, tak by bez problémů stačila. Z linkou 362 bych do budoucna moc nepočítal, protože nezapadá do ROPIDího metrolinkového systému.
Autor: Mouser 04.09.2011 22:39:18
Mašotouš: Asi jsem to nenapsal dost jasně, ale tvrdím to samé. "Zastávkovost" linky by měla být dána jejím smyslem, případ od případu, a ne stylem, že Praha si to na svém území platí, tak to od hranic musí všude stavět.
Autor: pdk 05.09.2011 08:10:27
Předmět: Zelené domky
Vznik té "jedinečnosti" pro 335:
Červen 2009 - zrušení pro 332, 335, 337 i 339 (totéž Ústav mateřství).
Prosinec 2009 - zřízení Z.d. pro 335.
Autor: Ma(šo)touš 05.09.2011 10:04:32
Předmět: Zelené domky
Mouser: Tak to jo. Prostě posuzovat případ od případu, ne ideologicky - a když posoudím tenhle případ, já tedy docházím k závěru, že tam by 33x určitě stavět měly.

Pavel: Samozřejmě vím, kde zastávka je. Ale je prostě pitomost, aby tam člověk při čekání na 114 viděl projíždět dvě 3xx, zvlášť když 335 tam staví a zvlášť když je to zastávka na znamení. Lze předpokládat, že v takové ranní špičce směrem do centra lidé stejně nechají narvanou 33x projet a počkají si na volnější 114, naopak brzy ráno, pozdě večer či o víkendu opravdu není důvod, proč by nemohli využít i služeb příměstských linek. V tomto případě já to vidím opravdu jednoznačně pro zastavování (stejně tak jako říkám kategorické NE třeba zastavování na Ústavu mateřství). A pokud jde o linky 362 a 369, je pravda, že ROPID je nemá rád, ale jde především o obce. Kamenice ustoupila, ale Jílové u Prahy prostě na 362 trvá (navíc je 362 propojena s neintegrovanou linkou dál na Neveklov). Stačí si dupnout.

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis