PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID od pátku 1. července 2011

(Trvalé změny)

Aktualizace:  15.07.2011
Platí od:  01.07.2011
Je v provozu

Změny autobusových linek

Linka 130: Opět nasazeny standardní autobusy i o víkendu.

Linka 148: Časové posuny spojů v pracovní dny večer a o víkendu po celý den.

Linka 206: Prodloužen provoz celotýdenně do cca 22:00 hodin.

Linka 220: Na většinu spojů v pracovní dny nasazeny kloubové autobusy, mírné omezení provozu ve špičkách, časové posuny spojů (celotýdenně večer, o víkendu ráno).

Linka 221: Časové posuny spojů kvůli lepším prokladům s linkou 273, mírné omezení provozu.

Linka 245: Od 16. července. O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 256: Od 16. července. O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 263: Mírné posílení o víkendu večer (přidány dva páry spojů).

Linka 295: Změna trasy: Třeboradice ... Starý Prosek - Madlina - Čertův vršek ... Nemocnice Bulovka. Zřizují se zastávky Nemocnice Bulovka - gynekologie a Nemocnice Bulovka - onkologie mezi zastávkami Nemocnice Bulovka a Vychovatelna.

Linka 307: Prodlužuje se spoj v pracovní dny v trase Úhonice - Zličín s příjezdem do zastávky Zličín ve 4:44 do trasy Ptice, křižovatka - Zličín.

Linka 353: Časové posuny spojů kvůli lepším prokladům s linkou 273.

Linka 438: Časové posuny spojů celotýdenně z důvodu změny jízdní doby.

Linka 510: Zavádí se spoj v trase Terminál 1 - I.P.Pavlova s odjezdem ze zastávky Terminál 1 ve 23:47 hodin. Nejede v pátek a v sobotu.

Linka 610: Změna trasy: Obchodní náměstí - Nádraží Modřany - Cukrovar Modřany - Komořany - Na Šabatce - Dolní Břežany, Obecní úřad ... Zlatníky-Hodkovice, Náves. V provozu celotýdenně, nasazen midibus, odjezd z Obchodního náměstí v 2:24 a ze Zlatníků v 1:18.

Změny autobusových zastávek

Netvořice: Změna názvu zastávky na Netvořice, Pošta.

Další rozšíření počtu zastávek s charakterem "Na znamení". Jedná se o 154 zastávek na území Prahy a o 18 zastávek ve vnějších pásmech. Nadále platí režim, kdy při nástupu není nutné dávat znamení mávnutím, ale stačí na zastávce být včas a viditelně pro řidiče.

Seznam těchto zastávek.

Změna přívozu

Linka P3: Odkloněna do trasy Lihovar - Veslařský ostrov. Ruší se zastávka Dvorce-Žluté lázně. Prodloužen interval ve špičkách z 10 na 20 minut.

Trvalé změny PID od středy 20. července 2011

Linka 172: Zřizuje se obousměrně zastávka Přeštínská mezi zastávkami Zahradnictví a Vrážská. Charakter na znamení. Oběma směry před křižovatkou s ulicí Přeštínskou.

Komentáře

Autor: Ploki 27.06.2011 10:46:14
Předmět: Zastávka na znamení
Proboha! Proč je Libeňská na znamení??? Jako ostatní zastávky v Čimicích je i tato vytížená. Za celý svůj život spočítám na prstech jedné ruky, kolikrát tam nikdo nenastupoval/nevystupoval
Autor: Jaromír K. 27.06.2011 10:59:10
Předmět: No a co...
.. tak je na znamení, když nastupujete stejně rozdíl nepoznáte a jak tvrdíte tak při výstupu se vždycky někdo najde, kdo stiskne tlačítko... :)
Autor: Ploki 27.06.2011 11:16:58
Předmět: RE: No a co...
Já tam nenastupuji. Jenom mě zarazilo, jak takto hodně využívaná zastávka může dostat status "na znamení"
Autor: Michal 28.06.2011 01:57:56
Předmět: Libeňská
No vono všechny zastávky v Čimicích a Bohnicích jsou vytížené. Asi potřebovali jednu vylosovat :-))
Autor: Ploki 28.06.2011 09:11:49
Předmět: RE: Libeňská
Včera a dnes ráno jsem počítal lidi, co vystupují a nastupují do 152. Před osmnáctou vystupovalo 14 lidí, ráno před půl devátou nastupovalo 8 lidí. To je zhruba průměr na této zastávce. Zhruba pětina lidí, co na Kobylisích nastupuje do 152ky vystupuje na Libeňské, nepatrně méně u 183ky. Myslím, že o prázdninách se na radnici sejde mnoho stížností.
Já naštěstí bydlím o kousilínek dál...
Autor: Ma(šo)touš 28.06.2011 09:16:50
Předmět: Re: Ploki
Záměrem přece je, aby jednou byly na znamení všechny zastávky, tak jak je to běžné ve velkoměstech západní Evropy (a u nás v Jihlavě). Postupuje se salámovou metodou, tj. počet takových zastávek se neustále přidává a přidává, a nějaká se dá pokud možno do každé lokality, aby si lidi zvykali. Proto Libeňská (která je určitě nejslabší zastávkou v Čimicích).
A za sebe můžu říct, že je to tak moc dobře, jen tak dál, ROPIDe!
Autor: doprava 29..,180,193 28.06.2011 12:20:00
Předmět: změny v dopravě
l.193 se měla prodloužit k Nádraží Vršovice kvůli ministrovi dopravy a panu Bohuslavovi Svobodovi k prodloužení asi letos nedojde peníze šli na jeden nesmyslný projekt.za to l.180 k metru Zličín se má prodloužit údajně na podzim.a další midi linka přes lokalitu Fialka má někdy na podzim taky být v provozu.jsem zvědav co se dodrží ze slibů...
Autor: noční doprava 28.06.2011 12:24:52
Předmět: noční linky
stálo by za úvahu udělat některé noční linky třeba v trase l.165 Jižní Město-Nádraží Radotín
nebo l.124 Dvorce-Želivského-Habrová nebo l.118 Dvorce-Koleje Jižní Město nebo l.133,l.163 Staroměstská-Limuzská-Depo Hostivař-Bezděkovská nebo l.136 Vozovna Kobylisy-Chodov
nebo l.154 Skalka-Háje atd.
Autor: 197 28.06.2011 12:54:51
Předmět: 197
proč jezdí l.197 o víkendu jen v trase Sídliště Lhotka-Smíchovské nádraží a zpět proč nejede až na Chodov?
Autor: mirek 28.06.2011 18:08:48
Předmět: na znamení
Totéž například U Kunratického lesa, Jakobiho, Kolovraty, naopak Sklářská jen večer a o víkendu... To to zase někdo vybíral od stolu bez znalosti reality?
Autor: michalk 28.06.2011 23:00:25
mirek: podle mne to docela odpovídá - U Kunr. lesa se i ve špičce poštěstí obrat 0, na Jakobiho při tamní frekvenci linek taktéž.* Naopak na Sklářské přes den snad pořád někdo vy/nastupuje, ale mohli to dát na znamení, ať je pokoj, pár spojů s obratem 0 by se jistě našlo. A více viz příspěvek Ma(šo)touše.
* = a hlavně jsou tam zbytečné prostoje v plných busech, kde není hned jasné, vystupuje-li někdo. ZNZ tohle elegantně řeší - hned se ví, zda-li někdo vystupuje. I proto je spousta ZNZ na zdánlivě nesmyslných místech.
Autor: Karel 28.06.2011 23:55:03
Většina normálních dopravců byrokracii se zastávkami na znamení už dávno zrušila. Staví se, když je potřeba, a nestaví se, když není proč. K čemu všechny ty křížky a nápisy?
Autor: karel 30.06.2011 17:54:39
Předmět: na znamení
proč vám to tolik vadí? když tam stojíte, tak to zastaví samo, když vystupujete, zmáčknete to, stejně ve všech sorech který budou mít za chvíli majoritu musíte mačkat i pro výstup jako takový. takže taky normálka v podstatě už. a alespoň se oficiálně nemusí všude stavit a řidič bude bez případného postihu, kor ve večerních hodinách. já vás pořád nechápu, řešite ...., no kéž bych měl tolik času a mohl to řešit taky :D
Autor: mamut 30.06.2011 22:07:01
Předmět: Na znamení
Osobně systém nechápu - viz. Jakobiho - najde se obrat nula, jenže takových zastávek je mnohem víc, ale na znamení nejsou...
Obecně si myslím, že v každé MČ fakt hledali nějakou zastávku, která se udělá Na znamení...
A ještě jedna poznámka - dneska jsem zažil zastávku na znamení, na které stáli dva lidi, a řidič začal brzdit až na poslední chvíli, když na něj jeden z nich mávnul. Pokud řidiči nebudou akceptovat pravidla, tak je to celé nanic.
PS: existuje nějaké pravidlo pro zastavení, když cestující nestojí na zastávce, ale viditelně na ní dobíhá, resp. se jinak přibližuje - třeba již několikrát zmíněná Jakobiho - na zastávku se přichází mj. zeshora po schodech, na které je zdálky vidět. Má cestující, který vidí autobus, rychle seběhnout dolů, aby stál viditelně na zastávce, anebo by měl řidič zastavit automaticky, protože toho člověka prostě vidí? Je mi jasné, že řidič se na cestujícího vykašle, protože nestál na zastávce :-(
Autor: karel 06.07.2011 22:16:17
má tam být včas,
když uvidím jak mi před nosem (třeba 50m) zavírá krámská dveře od obchodu, doběhnu tam, tak mě taky nepustí protože je holt v sedm zavřeno.
jak říkám má tam být včas, nebo pojede dalším, to jsou prostě jen blbý kecy, které neargumentují, proč by zastávky neměly/měly být na znamení.
Autor: mamut 07.07.2011 21:30:03
Předmět: Na znamení - realita
Tak jo, diskuse: - má tam být včas - co to znamená? Odjezd dle JŘ 13:32, ale ten autobus díky zastávkám na znamení přijede ve 13:30 (protože jede "rychleji"). Realita, opravdu se stalo.
A další autobus, který přijel za 20 minut, řídil řidič, který nějak neví, že se nemusí mávat. Takže nezastavil.
Není to argumentace, proč ano nebo ne, ale pokud to není domyšlené v tom, že autobusy se pak předjíždějí, a řidiči ignorují cestující, pak zásadně NE ! Až dokáží řidiči respektovat svoje pracovní předpisy, pak samozřejmě ano. Ale už jsem několikrát viděl, že řidič prostě začne brzdit až v polovině zastávkového zálivu, když na něj cestující začne zuřivě mávat. Čimž si sardinkuje cestující ve voze. Asi si tam potřebují udělat víc místa.
Autor: karel 10.07.2011 23:34:36
tak asi jak - kdo. já se za celý cca rok nadprůměrného ježdění busy, co to tady funguje, nesetkal s jediným případem, že by byla projeta zastávka, kde někdo stál či že by někdo musel mávnou, protože řidič neuvažoval zastavit v zálivu. někdo na tyto případy má asi štěstí. myslím, že toto pravidlo nerespektuje zlomek řidičů (třeba 2%), pak je to na vás, kdo to zaregistroval a napsat stížnost na dpp či ropid. a ne sem do fóra psát, že na znamení jsou na nic.
Autor: kryštof 11.07.2011 00:36:48
víte co, mně třeba osobně nevadí, že zastávky jsou na znamení, když na bus čekám.. horší je to při výstupu..ještě hůř pro mimopražský a cizince, jelikož hlášení v busu je kolikrát slyšet minimálně nebo je zpožděné.. a to jsem pražák a nedávno poprvé vystupoval na zastávce, kde jsem nikdy nebyl.. a neměl sem tucha, že je na znamení a v busu hlášení vůbec slyšet nebylo!! kdyby tam nestáli lidé, nevystoupil bych..
Autor: Ma(šo)touš 12.07.2011 10:25:54
U DPP jsou nějaké problémy s dodržováním předpisů ohledně zastávek na znamení zcela ojedinělé, horší je to pochopitelně u menších dopravců. U Štěpánka nebo Veolie bych si tedy nemávat netroufl. Ale tam je problémů víc, ne jen se zastávkami na znamení...
Pokud jde o hlášení zastávek - nevím, jestli jste si všimli, ale v autobusech DPP došlo ke změně. Už se nehlásí např. "příští zastávka Barvy a laky, zastávka na znamení", ale pouze název zastávky. Po chvíli se pak ozve výrazné "CINK! Příští zastávka je na znamení!" Čili chválím za přizpůsobení se novým poměrům.
Pokud jde o to, že hlášení není slyšet - zaprvé ve všech autobusech DPP jsou přece vnitřní orientace, zadruhé zastávka na znamení je vyznačena v jízdním řádu (pokud to tam člověk nezná, tak se přece stejně musí podívat, jestli tam dotyčná linka jede, a pak to tam vidí) a zatřetí že by nebylo hlášení slyšet skutečně vůbec, to se opravdu normálně nestává. Když je potichu a já ho potřebuju, tak šponuju uši a aktivně se ho snažím zachytit. A krom toho problém bude vyřešen, až budou zastávky na znamení všechny - prostě se bude zvonit všude.
Autor: pdk 12.07.2011 11:14:58
Předmět: hlášení zastávek
Ten nový systém hlášení asi nabíhá postupně - stalo se mi, že jsem slyšel nový způsob a za několik dní v autobuse DPP starý. Navíc se mi v průměru nejméně jednou týdně stane, že hlášení ve voze je zpožděné (obvykle o jednu zastávku). Lepší varianta je, že řidič po upozornění to "dožene", v horším případě pokrčí rameny a tvrdí, že neví co s tím. Nejhezčí bylo, když řidič prohlásil, že tedy kvúli tomu bude muset počkat na čas (byl předjetý) a opravdu to udělal ...
Autor: michalk 15.07.2011 22:33:56
Předmět: Přeštínská na lince 172
Takže už odpadá "nutnost" provozu linky 244. Schválně, jestli si na to někdo vzpomene a pokud, tak co nového si protistrana vymyslí :-)
Autor: harry 17.07.2011 18:49:46
Předmět: 296
Ahoj doslechl jsem se že linku budou ještě prodlužovat o 6 zastávek H. Počernicích. Nevíte někdo kam a jak ???
Autor: karel 20.07.2011 23:53:55
Předmět: 296
nic jsem o tom neslyšel, ale viděl bych to na Čertousy a zrušit 221, druhá varianta je Ve Žlíbku, to je asi pravděpodobnější
Autor: petr 28.07.2011 08:21:10
Předmět: 334
Tak je zde expres po pražském okruhu ze Smícháče do Psár ale jezdit bude fakt na prd JŘ na dpp.cz
Autor: pdk 28.07.2011 08:53:40
Předmět: 334
Viděl bych to na rozsah, na který se povedlo dohodnout financování. Ráno do Prahy, odpoledne z Prahy, protisměrně jen návraty vozu.
Autor: pavlik81 28.07.2011 17:04:08
Předmět: 334
Tak to by me zajimalo kolik lidi se chytne na 6 spoju za den :) a taky skoda ze to nejezdi az do Jiloveho tam by taky byla poptavka...
Autor: adesnaj 30.07.2011 01:16:14
Předmět: 334
To by mě zajímalo jak bude zastavovat v zastávce Lahovice ve směru Smíchovské nádraží...
Autor: medvěd 30.07.2011 08:27:11
Předmět: 314
Zrušeny vložené spoje v úseku Smíchovské nádraží - Jíloviště, přívoz.
Autor: MV 30.07.2011 13:05:03
Předmět: re: adesnaj
V čem je problém? Vždyť přes ni normálně pojede, stejně jako linky od Zbraslavi...
Autor: pdk 01.08.2011 15:54:38
Předmět: 334 Lahovice
Jenže rampa od mostu přes Vltavu se na "kolo" napojuje až za zastávkou ve směru na Smíchov ...
Autor: karel 02.08.2011 13:09:00
Předmět: 334 Lahovice
zastávka linek 317 a 321 je zde http://www.mapy.cz/s/1wPF a není přece problém aby 334 ve směru od jesenice udělala na obří křižovatce kolo kolo mlýnský...
Autor: karel 02.08.2011 13:11:17
pozn. http://www.mapy.cz/s/1wQh
Autor: pavel 02.08.2011 22:23:52
Já bych měl lepší námět: S linkou 334 v Lahovicích vůbec nestavět, proč taky.
Autor: pdk 03.08.2011 09:19:29
Předmět: Lahovice
ad Karel: V zájmu přesnosti bych upozornil, že 317 a 321 v zastávce Lahovice směr Smíchov nestaví už od loňska - důvod byl právě komplikace při průjezdu křižovatkou. V uvedené zastávce staví jen linky od Zbraslavi.
Jestliže vadilo sjet z R4 a zase na ni najet, pak si lze těžko představit, že by někdo schválil objetí křižovatky kolem dokola ...
Autor: M.a.r.t.i.n 05.08.2011 11:16:35
Předmět: 193
konecne bude linka 193 prodlouzena... :) snad to zas neodvolaj!... a v Podbabě bude nová zastávka Čínská
Autor: Karel 05.08.2011 15:09:06
Předmět: Čínská
Ta nová zastávka Čínská, to bude nejspíš přejmenovaná Podbaba na bývalém a dnes bezejmenném náměstí Družby, ne? Protože nová Podbaba nejspíš bude dnešní Ve Struhách, t. j. dřívější Garáže Dejvice.
Autor: pdk 05.08.2011 15:56:19
Předmět: Čínská
Informace o té Čínské pochází odkud?
Autor: V.G. 05.08.2011 16:08:10
Předmět: Čínská
z JŘ linky 604 na dpp.cz
Autor: M.a.r.t.i.n 05.08.2011 16:48:53
Předmět: Karel
jj ja to sme zapomel jen dopsat.. :) Ano zastávka Podbaba se přejmenuje na Čínská a zastávka Ve Struhách na Podbaba, kde vlastně bude nove prestup na tramvaje 2 a 8, vlastne u ty novy smycky.. takze by byla blbost aby se ta zastavka dale jmenovala Ve Struhách když bude mít u sebe smyčku Podbaba :) a nevíte, jestli budou jeste dalsi zmeny? krom 193, 334, nová TT, Čínská?
Autor: V.G. 05.08.2011 20:04:58
Předmět: změny
Mělo by prý dojít k zavedení provozu SO NE na 318,nová šk.linka 558 Žvahov-Chaplinovo nám
Autor: petr 05.08.2011 20:08:11
Předmět: změny
318 bude jezdit v sobotu i neděli
Autor: kryštog 05.08.2011 21:28:25
Předmět: 128
jo,na dpp v aktualitách jízdních řadů je u jednoho ranního spoje poznámka,že ze žvahova pokračuje jako 558 na chaplinovo náměstí...
Autor: pdk 08.08.2011 14:06:45
Předmět: 128
Ano, ale musí se hledat v zastávkových - v linkovém o 558 nic není, jen ten ranní spoj končí Žvahovem a dál nic.
Jinak takto s předstihem zveřejněné jř bych bral s rezervou - už se mi několikrát stalo, že před započetím platnosti došlo ke změně a to bohužel u jř v provedení PID nelze jednoduše poznat bez studia obsahu. V CIS je to jednodušší - každý soubor má své jedinečné číslo, takže při změně máme soubor se stejným datem platnosti, ale jiným pořadovým číslem. Rekord zatím byly 4 verze jř stejné linky ke stejnému daty, všechny postupně zveřejněny v CIS ...
Autor: Snek 24.08.2011 20:02:43
Předmět: 216
Linka216 bude místo na hradčanskou vedená z voz. Střešovice na polikliniku petřiny

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis