PIDServis

Navigace

Vyhledávání

Rozšířené hledání

Počítadlo

Výluka tramvají Palmovka - Vosmíkových

(Dočasné změny)

Aktualizace:  09.04.2011
Platí od:  22.03.2011
Platí do:  22.04.2011
Není v provozu

Důvod

Oprava tramvajové trati v ulici Zenklova.

První etapa

Od úterý 22. března (cca 0:30 hod.) do čtvrtka 24. března (cca 4:30 hod.).

Linka 10: Sídliště Ďáblice ... Ke Stírce - Hercovka - Nad Trojou - Trojská - Nádraží Holešovice - Nádraží Holešovice - Ortenovo náměstí - U Průhonu (Z) - Dělnická (T) - Maniny - Libeňský most - Palmovka - Krejcárek ... Sídliště Řepy.

Linka 24: Kubánské náměstí ... Invalidovna - Palmovka (Z) - Palmovka - Balabenka - Ocelářská - Sazka arena - Nádraží Libeň.

Linka 25: Vypich ... Libeňský most - Palmovka (Z) - Palmovka.

Linka 55: Ústřední dílny DP ... Krejcárek - Palmovka (Z) - Palmovka - Balabenka - Divadlo Gong - Poliklinika Vysočany - Nádraží Vysočany - Vysočanská (Z).

Linka X10: Náhradní autobusová linka v denním provozu v trase Palmovka - Kotlaska (T) - Stejskalova - U Kříže - Vosmíkových (T) - Bulovka - Vychovatelna (Z) - Okrouhlická - Ke Stírce - Kobylisy. Interval 2-3 minuty ve špičce, 4 minuty v sedle, 5-10 minut večer. Nasazeny standardní autobusy. Vybrané spoje nízkopodlažní. Dopravce Hotliner s.r.o.

Linka X55: Náhradní autobusová linka v nočním provozu v trase Palmovka - Palmovka (T) - Kotlaska (T) - Stejskalova - U Kříže - Vosmíkových (T) - Bulovka - Vychovatelna (Z) - Okrouhlická - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská - Líbeznická - Vozovna Kobylisy. Interval 30 minut. Nasazeny standardní autobusy. Dopravce Hotliner s.r.o.

Druhá etapa

Od čtvrtka 24. března (cca 4:30 hod.) do soboty 23. dubna (cca 4:30 hod.).

Linka 10: Sídliště Ďáblice ... Ke Stírce - Hercovka - Nad Trojou - Trojská - Nádraží Holešovice - Nádraží Holešovice - Ortenovo náměstí - U Průhonu (Z) - Dělnická (T) - Maniny - Libeňský most - Palmovka - Krejcárek ... Sídliště Řepy.

Linka 24: Kubánské náměstí ... Invalidovna - Palmovka (Z) - Palmovka - Balabenka - Ocelářská - Sazka arena - Nádraží Libeň.

Linka 25: Vypich ... Libeňský most - Palmovka (Z) - Palmovka.

Linka 30: Náhradní tramvajová linka v denním provozu v trase Vozovna Kobylisy - Kobylisy - Vychovatelna - Bulovka - Vosmíkových. Interval 6 minut ve špičce, 8 minut v sedle, 10 minut v sobotu ráno, v neděli ráno a dopoledne a celotýdenně večer, 7-8 minut v sobotu přes den a v neděli odpoledne. Nasazeny obousměrné kloubové vozy typu KT8. V pracovní dny vybrané spoje a o víkendu všechny spoje nízkopodlažní.

Linka 55: Ústřední dílny DP ... Krejcárek - Palmovka (Z) - Palmovka - Balabenka - Divadlo Gong - Poliklinika Vysočany - Nádraží Vysočany - Vysočanská (Z).

Linka X10: Náhradní autobusová linka v denním provozu v trase Palmovka - Kotlaska (T) - Stejskalova - U Kříže - Vosmíkových - Bulovka. Interval 2-3 minuty ve špičce, 4 minuty v sedle, 5-10 minut večer, 10 minut o víkendu večer a v neděli ráno a dopoledne, 5 minut v sobotu přes den a v neděli odpoledne. Nasazeny standardní autobusy. Vybrané spoje nízkopodlažní. Dopravce Hotliner s.r.o.

Linka X55: Náhradní autobusová linka v nočním provozu v trase Palmovka - Palmovka (T) - Kotlaska (T) - Stejskalova - U Kříže - Vosmíkových - Bulovka - Vychovatelna (Z) - Okrouhlická - Ke Stírce - Kobylisy - Březiněveská - Líbeznická - Vozovna Kobylisy. Interval 30 minut. Nasazeny standardní autobusy. Dopravce Hotliner s.r.o.

Další změny

V obou etapách bude na linkách 513 a 603 zrušena zastávka Divadlo pod Palmovkou a přemístěna nástupní zastávka Palmovka do autobusového terminálu. V autobusovém terminálu je také zřízena nástupní zastávka náhradních autobusových linek X10 a X55 ve směru Bulovka, resp. Kobylisy.

Komentáře

Autor: Matuu 11.03.2011 15:37:51
Chápu dobře, že standardní autobusy znamenají krátké 12m? Jestli jo, tak to bude maso...
Autor: PIDServis 11.03.2011 15:41:51
Ano, 12m. Tak v tom krátkém intervalu to bude v pohodě. Je nutný si uvědomit, že když se takto udělá výluka, kdy je jeden nebo i víc přestupů navíc oproti trvalému stavu (v druhé etapě na bulovce navíc přestup), tak spousta lidí pojede uplně někudy jinudy, třeba na metro C a tak. To odradí. Prostě ten tranzit Palma - Kobylisy z velké části zmizí, když je někde NAD, vždycky tam jezdí míň lidí než tramvajemi při trvalém stavu, protože to lidi odradí to přestupování. No uvidíme jak to tady bude, nikdo netvrdí, že se operativně po pár dnech výluky nedá změnit jř NAD, ale myslim že ty 2, 3 nebo 4 minuty budou stačit. U Vychovatelny jezdí tramvaje poloprázdný, jen ten úsek Palmovka-Stejskalova, uvidíme no.
Autor: Jarda 11.03.2011 20:59:13
Předmět: X10
To si z nás dělají srandu. Nejdřív nám Ropid zruší dvě tramvaje a jezdí nám tady ráno jen desítka. Narvaná. A teď tady ani nebudou jezdit kloubáky jako minule jo? Jdu si koupit favorita za 18 k (cena dvou ročních jízdenek) a ještě ušetřim...
Autor: TCH 11.03.2011 23:58:45
Předmět: 10
Spíše mi přijde zvláštní, že 10 pojede Trojskou, přece jenom propustnost jednokolejky je dost malá a občas se tam čeká i několik minut.. a to nemluvím o situaci, kdy nefunguje signalizace a nebo selže a potkají se tramvaje na mostě :)
Autor: michalk 12.03.2011 00:53:05
Předmět: Trojská
TCH: nedramatizoval bych to - obvykle jezdí tramvaje po jedné, přitom 2 tramvaje za sebou projedou, takže v propustnosti by problém být neměl (navíc tam často jezdí cvičky a spol. => rezerva je) - jen se prostě chvíli počká, pokud zrovna volno uteče.
Spíš je otázka, jestli je ten šílený objezd vůbec nutný - při předchozích výlukách Zenklovy vozívaly takto odkloněné tramvaje vzduch.
Autor: dom 12.03.2011 01:04:52
Já vůbec nechápu, proč to i tak komplikují a nenechají ten bus jezdit po celou dobu. Z Kobylis na Bulovku to pak v druhý etapě bude fakt super!!! Tohle už opravdu může vymejšlet jen cvok! Čím dál horší s těma výlukama
Autor: Matuu 12.03.2011 10:05:59
Ono, když se to veme kolem a kolem, tak 90% lidí beztak jede maximálně jen k Bulovce. To však nevysvětluje to, proč tu budou jezdit jen 12m autobusy a proč se ruší zastávka Vosmíkových... To bude 186 jezdit narvaná, než aby někdo absolvoval cestu na Palmovku.
Autor: PIDServis 12.03.2011 10:47:22
V tomhle se mi řešení tramvajových výluk alá DP taky nelíbí. Z Palmovky do Kobylis bude super přímé spojení přes Holešovice a Troju, ale ze Stejskalový nebo z U Kříže už se bude muset přestupovat. Prostě kde jsou pojízdné koleje tak za každou cenu musí jezdit tramvajka, holt to asi organizují šotouši. V Německu je normální, že když se opravuje sebemenší úsek nějaké tratě, že se kompletně zruší daná linka tramvajová a místo ní jezdí autobus v celé trase, aby se lidem nezavedl přestup navíc. V Praze by to samozřejmě byl extrém na nic, ale existence linky 30 a odklon 10 přes Troju, kde už tak sami linky 14 a 17 vozí vzduch jsou prostě kraviny. DP prostě vůbec neuvažuje co a jak se lidem hodí nebo co a jak je efektivní i provozně. A je to furt dokola, v tom se nic nezměnilo... bohužel do takovýchto výluk Ropid kecat nemůže.
Autor: Jarda 12.03.2011 14:55:11
Jsou to lopaty
Autor: karel 12.03.2011 22:27:23
alespoň by se na ní mohli zavést garance, aby byla ta 10 pro vozíčkáře, který by nemusel z Ďáblic přestupovat na Kobylisích. Nicméně já bych to řešil úplně jinak (resp. model Německo). Linku 25, 55 jen na Palmovku (stejná kolej 25 s 12 - proklady), linku 10 a 24 polookružně jen na Palmovku (objezdem Sokolovskou po volné koleji a hned zpět do centra). To už tu bylo a není problém. Bus X10 vést Kobylisy>Palmovka (Na Žertvách)>Palmovka (Zenklova nahoru)>Palmovka (Sokolovská)>Kobylisy. Krásné přestupy,žádnej terminál. a V Kobylisích to bude 17 a 14 hravě zvládat (maximálně prodloužit X10 na vozovnu spolu se 14 po kolejích, ale na ládví a dál stačí tamní bus a 17). Ušetřený vozokilometry na tram, ušetřený počet řidičů, jelikož nastanou střídací body kvůli polokružnicovým oběhům. A peníze by se použili třeba na předvánoční posily.
Autor: PIDServis 13.03.2011 12:31:34
Předmět: karlův návrh
No, přesně tak by to bylo ideální. Zkrátit 10, 24 i 25 na Palmovku a zavést bus X10 Palmovka - Kobylisy. 14 a 17 to sami v Kobylisích a Ďáblicích bez problémy zvládnou.
Autor: 7036 26.03.2011 23:26:32
"V Německu je normální, že když se opravuje sebemenší úsek nějaké tratě, že se kompletně zruší daná linka tramvajová a místo ní jezdí autobus v celé trase, aby se lidem nezavedl přestup navíc."
No, tak to je slušnej kec :D Zažil jsem výluky ve Zwickau, Berlíně a Norimberku - vždycky vyloučenej jenom kus tratě, po zbytku normálně tramvaje té linky jezdily.
Autor: PIDServis 27.03.2011 12:35:00
Tak chtěl jsem tím říct, že to dokážou udělat i takto. Zrovna právě ve Zwickau když jsem byl tak vůbec nejezdila celá tramvajová linka 4 a místo ní jezdila autobusová linka 4 a opravovali jen nějaký kousek.

Stanardní verze | Copyright © 2005–2019 PIDServis