PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID v únoru 2011

(Trvalé změny)

Aktualizace:  18.02.2011
Platí od:  01.02.2011
Je v provozu

Aktuální tisková zpráva ROPIDu k situaci ve Středočeském kraji (9.2.)

Diskuze k těmto změnám.

Trvalé změny PID od úterý 1. února 2011

Linka 130: Od 1. února do 31. března jsou celotýdenně nasazeny midibusy.

Pozor změna: Od 19. února jsou na linku 130 nasazovány midibusy pouze o víkendu.

Linka 245: Nadále jsou do 31. března celotýdenně nasazeny midibusy.

Linka 256: Nadále jsou do 31. března celotýdenně nasazeny midibusy.

Linka 263: Výrazné zvýšení počtu garantovaných nízkopodlažních spojů.

Změny mimo PID: Dochází k podstatným změnám (k omezením) na neintegrovaných autobusových linkách ve Středočeském kraji. Zde souhrnný stručný přehled.

Trvalé změny PID od soboty 5. února 2011

Linka 101: Celotýdenně nasazeny midibusy.

Linka 104: O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 114: Zřizují se celotýdenně spoje v 0:16 z Šeberáku na Kačerov v 0:36 z Kačerova na Šeberák (kromě pátka a soboty, kdy jsou již v provozu).

Linka 120: O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 161: Ruší se spoj v pracovní dny v 7:08 z Nebušic. Nahrazen novým spojem linky 254.

Linka 208: Spoj z Depa Hostivař v 9:10 je posunut na 9:20. Spoj z Dolních Počernic v 9:34 je posunut na 9:44.

Linka 230: Sobotní spoj v 4:39 z Řeporyjského náměstí bude zajištěn midibusem (platí pouze do 5.3.).

Linka 241: Spoj z Lipenců celotýdenně v 4:19 je posunut na 4:16.

Linka 246: Zřizuje spoj v sobotu a v neděli v 4:19 z Lochkova na Smíchovské nádraží.

Linka 254: Zřizuje se spoj v pracovní dny v trase Terminál 1 - Dejvická s odjezdem v 6:56. Spoj v pracovní dny v 6:45 z Přední Kopaniny je posunut na 6:44.

Linka 261: Spoje v pracovní dny v 19:02, 19:17 a 19:47 z Černého Mostu do Klánovic budou nově zajíždět do zastávky VÚ Běchovice. Časové posuny spojů celotýdenně ve směru Černý Most. Spoj v pracovní dny v 5:21 z Klánovic na Černý Most, posunutý na 5:19, bude nově zajíždět do zastávky VÚ Běchovice.

Linka 265: O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 361: Zavádí se posilový spoj v pracovní dny vedený v trase Davle, obec - Smíchovské nádraží s odjezdem ze zastávky Davle, obec v 6:37. Spoj nejede o hlavních letních a vánočních prázdninách. Z důvodu nevyjasněného financování ze strany Středočeského kraje hradí spoj v plném rozsahu hl.m. Praha.

Trvalé změny PID od 14. února

Linka 135: V pracovní dny na konci ranní špičky zkrácen interval z 10 na 7,5 minuty ve směru Jižní Město.

Linka 193: Časové posuny spojů v pracovní dny v obou směrech z důvodu koordinace s linkou 18 a z důvodu úpravy přechodových období. Zřízen spoj celotýdenně v 0:08 z Náměstí Bratří Synků ve směru Ústavy akademie věd (kromě pátku a soboty, kdy je už tento spoj v provozu).

Linka 213: V pracovní dny na konci ranní špičky prodloužen interval z 10 na 12 minut ve směru Jižní Město.

Linka 332: V pracovní dny na vybrané spoje nově nasazeny kloubové autobusy. Jedná se o spoje z Budějovické v 12:40, 15:00, 17:15 a 19:20, z Jílového v 6:45, 13:40, 16:15 a 18:20.

Diskuze k těmto změnám.

Komentáře

Autor: Gizmo 01.02.2011 10:21:47
Předmět: Rath
Dokonalej obrázek k článku :D
Autor: M.a.r.t.i.n 01.02.2011 19:17:14
Předmět: 254
lidi sem slepej, nebo taky nevidite v JŘ 254 od 5.2 spoj z letiste (kdyby nahodou ani ze zastávek T1 a T2) v 6:53 ? :D
Autor: PIDServis 01.02.2011 19:40:37
Předmět: 254
To je taková chybka no. V interních srovnávacích jízdních řádech změn spojů je zobrazena zastávka Letiště Ruzyně i ve směru do centra jako "nástupní" ještě před skutečnou nástupní zastávkou Terminál 1. Čas u této zastávky znamená čas kdy má vyjet z obratiště autobus. Tudíž v 6:53 on má vyrazit z točny Letiště Ruzyně, ale nástupní zastávka Terminál 1, z ní je odjezd až 6:56. Mohl jsem si toho všimnou a napsat to sem rovnou správně :).
Autor: pája 04.02.2011 13:38:01
Předmět: 114
Ještě by to chtělo na 114 poslední spoj o víkendovém prodlouženém provozu posunout o 10 miut později - kvůli spoji od posledního metra. O víkendu není od posledního metra spojení k IKEMU (nejede ani 334).
Autor: JaHu 05.02.2011 11:31:41
Předmět: Midibusy
Když tak koukám, kde všude mají být nasazeny midibusy, tak mě napadá, kolik jich má být ještě letos dodáno?
Autor: budulinek4 05.02.2011 12:26:18
Předmět: 104 a 120
Je 5.2. a na 104/120 jezdí klasický CityBus.
Autor: 4076 05.02.2011 18:35:02
Předmět: midibusy
Bude nějaké nové midibusové linky jezdit Klíčov
Autor: PIDServis 05.02.2011 21:14:15
Předmět: midibusy
Aktuální stav je že DP v pracovní dny má nasazovat na 21 pořadí midibusy (101, 128, 130, 151, 216, 236, 245, 256, 291, 514. Plus vybrané přejezdové spoje na 103. O víkendu je to 17 pořadí (101, 104, 120, 128, 130, 151, 216, 236, 245, 256, 257, 265, 291, 514. Plus vybrané přejezdové spoje 103, 111 a 230. Plán je že od 6.3. by měly midibusy zmizet z 130, 245 a 256 (plus ten spoj na 230) a naopak budou na 116 a dopolední 160, takže to je 17 pořadí v PD a 14 pořadí v SN. Od 1.4. pak přibyde jedno pořadí na 236 v PD i v SN, takže celkem 18 v PD a 15 v SN.
Každopádně se ten stav a ty plány v poslední době hodně mění, takže kdo ví co kdy bude. Ale takto je stav a plán nyní. Na uvedené linky Ropid objednává midibusy a DP tak dostane zaplaceno, když tam nasadí standard... prosim, ale objednán je midibus, Ropid se standardem problém nemá. DP to tak chtěl, honem zvýšit vypravení midibusových pořadí, tak to má.
Autor: 4076 06.02.2011 14:06:23
Předmět: midibusy
DP jich ma celkem 23, Kačerov 6x Ikarus E91, Hostivař 2x Zeus, Klíčov 8x SOR BN 8.5 a Řepy 7x SOR BN 8.5
Autor: 4076 08.02.2011 18:30:15
Předmět: midibusy
Změna 2x SOR BN 8.5 převeden z Klíčova do Vršovic
Autor: Pepa 11.02.2011 22:18:05
Předmět: Proč tři termíny
Proč se mění každý týden něco?
Autor: karel 15.02.2011 17:03:37
Předmět: změny v březnu
Chtěl bych se zeptat, jestli už leze na povrch, co se bude dít v březnu (cca za 14-15 dní)???
Dále bych chtěl navrhnout adminům, zda by nemohla být založena rubrika "Rozpracované změny" nebo tak něco, kde byste mohli zveřejňovat pouhé návrhy změn (které zde zatím nechcete psát, protože to není definitivní). A právě proto si myslím, že by měla tato sekce úspěch a mnoho commentů...
Autor: karel 15.02.2011 17:04:53
Předmět: pozn.
Dočetl jsem se o definitivním prodloužení 193 k vršovickému nádraží. (Tak to je první změna.)
Autor: pavel 15.02.2011 22:10:12
Karel: Tak rozpracované změny, ne zcela definitivní, byly snad naposledy na stránkách Pavla Macků. Kde je jim konec... Dneska rozpracované změny vylezou ven těžko, hlavně pochybuju, že by to vůbec někdo z ROPIDu povolil je zvěřejnit.
Autor: pdk 16.02.2011 08:08:33
Předmět: Návrhy změn
Na to, co není definitivní, by se v případě potřeby jistě našlo dost místa v diskusním fóru.
Autor: mirek 16.02.2011 18:39:34
Jak jako "že by to vůbec někdo z ROPIDu povolil je zveřejnit"? To žijeme v komunismu, že bude někdo schvalovat co si kdo může psát na web? Tohle přece není oficiální web Ropidu, tak mu to může být jedno. Nebo se tu bude zveřejňovat jen to, co už se dávno ví? Poslední dobou to tu tak vypadá :(
Autor: PIDServis 16.02.2011 23:03:24
Vždy tomu bylo tak a pořád tomu tak je, že sem dávám pouze ty změny které jsou definitivní. Rozdíl je ten že v poslední době se o změnách rozhoduje čím dál blíže termínu realizaci té změny. No a samozřejmě taky záleží kdy se to ke mě donese, já žádné garance přísunu informací dříve než zveřejnění na oficiálních veřejných místech nemám.
I kdybych mohl a chtěl zveřejňovat jenom návrhy tak bych to stejně nedělal, protože by to nebylo ku prospěchu věci. Změny se projednávají s obcemi a městskými částmi a bylo by nefér, kdyby se někdo něco dozvěděl dříve jinak než osobně od někoho z Ropidu na jednání. Navíc by se veřejnost zhrozila co se to děje, a zavalila by Ropid stížnostmi, přitom o takových změnách není rozhodnuto. Doprava opravdu není jenom o šotoušení a pro šotouše aby mohli kritizovat ty co o tom rozhodují a navrhovat si svoje vize pořád dokola.
Autor: pája 17.02.2011 13:06:16
Napoak - navrhované změny by se měly uveřejňovat co možná nejdříve, aby byly k odborné diskusi. (Že se připojí také ne nevýznamná část laiků se musí překousnout).
Po půlroční diskusi by se jistě nemuselo opakovaně předělátat Čakovicko. Výlukové vedení při uzavírce komunikace za Šeberákem by nemělo 4 různé varianty výluky během prvního měsíce (uzavřený úsek se neměnil) + původně oznámenou 0 variantu, která se nikdy nezrealizovala.
Např. Drážďany veřejně diskutovaly nové linkové vedení přes půl roku.
Samozřejmě v informaci musí zaznít, že je to návrh k diskusi.
Autor: pavel 19.02.2011 13:06:38
Předmět: pájovi
Jo, ale to by o to musel mít zájem koordinátor, či objednavatel. Pak by si ale za tím účelem měl udělat vlatní fórum. Pokud si to koordinátor nepřeje, či dělá změny na poslední chvíli, tak to dost těžko lze řešit na fóru fanouškovském, navíc pokud k tomu nedá svolení.

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis