PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID od neděle 12. prosince 2010

(Trvalé změny)

Aktualizace:  18.12.2010
Platí od:  12.12.2010
Je v provozu

Diskuze k těmto změnám.

Souhrn změn v PDF.

Změny v pražském Esku

Linka S7: Ve špičkách pracovních dnů je prodlouženo 16 párů vlaků do trasy Beroun - Řevnice - Praha, Radotín - Praha, Smíchov - Praha, hlavní nádraží - Praha, Libeň - Úvaly. V úseku Praha, Libeň - Úvaly pojedou vlaky linek S1 a S7 ve špičkách pracovních dnů v souhrnném intervalu 15 minut. Na prodloužených spojích budou provozovány výhradně jednotky City Elefant.

Linka S41: Zaveden víkendový provoz v intervalu 60 minut od 7 do 20 hodin v trase Roztoky - Praha, Libeň - Praha, Hostivař. V Hostivaři ráno a dopoledne navazují přípoje do Říčan, odpoledne a v podvečer ve směru z Říčan. V Libni návaznosti z/na rychlíky z/ve směru Kolín. V pracovní dny provoz beze změny, jen budou nasazeny kapacitnější třívozové panťáky.

Linka S65: Původně náhradní železniční linka (Praha, Na Knížecí - Praha, Zličín) během výluky tramvají zůstane v pracovní dny v provozu. Vlaky budou vedeny jako přímé v trase Praha, Na Knížecí - Hostivice. Intervaly budou zpravidla 60 minut od 5:30 do 21:30 hodin. V Hostivici ráno a dopoledne přípoje ze směru Kladno, odpoledne a večer v opačném směru. Víkendový provoz na trati beze změny.

Linka S80: V odpolední špičce pracovních dnů odstraněna nutnost přestupu u většiny vlaků Praha - Dobříš. V úseku Praha - Vrané nad Vltavou posílen provoz v odpolední špičce pracovních dnů zavedením 6 nových párů vlaků.

Linka S22 se včleňuje do linky S20. Linka S29 se včleňuje do linky S9. Železniční stanice Praha-Zličín mění název na Praha-Řepy.

Zrušení stávajících autobusových linek

Ruší se linky 141, 190, 222, 754 a I3.

Zavedení nových autobusových linek

Linka 296: Nádraží Horní Počernice - Ratibořická - Jeřická - Khodlova (T) - Vysokovská (Z) - Libošovická - Chvaly - Slatiňanská - Obchodní centrum Černý Most - Černý Most (Z) - Černý Most - Breitcetlova - Bryksova - Kapitána Stránského - Doležalova - Generála Janouška - Vajgarská - Tálinská - Lánská - Nádraží Kyje - Kyjský hřbitov - Sídliště Jahodnice - Jahodnice - Lomnická (Z) - Hostavice - Novozámecká - Ke Hrázi (T) - Studenecká (Z) - Dolní Počernice - Rtyňská - Štěrboholy - Drobná - U Samoobsluhy - U Slunce - Obchodní centrum Štěrboholy - Ústřední - Kutnohorská - Dolnoměcholupská - Dolní Měcholupy - Nádraží Horní Měcholupy - Boloňská - Řepčická - K Lesoparku - Hostivařská - Na Groši - Sídliště Na Groši - U Průseku - Zahradní Město - Na Padesátém - Skalka - Michelangelova - Rembrandtova - Královická - Sídliště Skalka. Nasazeny nízkopodlažní midibusy. V provozu denně od 6 do 22 hodin v intervalu 30 minut. V úseku Černý Most - Nádraží Horní Počernice v provozu pouze do 20 hodin.

Linka 296 (od 18.12.): Úprava jízdní doby, časové posuny spojů.

Linka 514: Ďáblice - Kokořínská - Na Štamberku - U Spojů - Liběchovská - Květnová - Ďáblický hřbitov - Sídliště Ďáblice. Interval 60 minut. Noční linka. Nasazen midibus.

Linka 515: Hradčanská - Vítězné náměstí - Lotyšská - Na Santince - Juliska - U Matějě - Špitálka - Dyrinka - Hanspaulka - Horoměřická - Jenerálka - Nad Habrovkou - Průhonský háj - Na Parcelách - Škola Nebušice - K Noskovně - Nebušice. Interval 60 minut. Noční linka.

Linka 516: Újezd nad Lesy - Hulická - Smiřická - Smržovská - Bazar - Přímské náměstí - Klánovice. V provozu pouze v uvedeném směru, jeden spoj v 1:53 z Újezda nad Lesy ve směru Klánovice. V provozu pouze o páteční a sobotní noci.

Linka 608: Kobylisy - Vozovna Kobylisy - Počeradská - Prunéřovská - Zdiby, u celnice - Zdiby - Zdiby, Veltěž, pošta - Zdiby, Veltěž - Zdiby, Přemyšlení - Klecany, u hřbitova - Klecany, Zdibsko - Klíčany - Odolena Voda, Dolínek, Vodolská - Odolena Voda, Dolní náměstí. V provozu pouze v uvedeném směru a pouze o páteční a sobotní noci. Odjezd z Kobylis v 1:30.

Změny stávajících autobusových linek

Linka 101: Změna trasy: Nádraží Hostivař - Hostivařská - Na Groši - Práčská - Záběhlická škola ... Tolstého. Ve špičkách v pracovní dny zkrácen interval z 20 na 15 minut.

Linka 103: Vybrané spoje po půlnoci budou obsluhovány midibusem.

Linka 109: Časové posuny spojů.

Linka 110: Časové posuny spojů.

Linka 111: Časové posuny spojů v ranní špičce.

Linka 122: Změna intervalů, v ranní špičce ve směru Depo Hostivař 5-12 minut a ve směru Jižní Město 10-12 minut, v odpolední špičce ve směru Depo Hostivař 15 minut a ve směru Jižní Město 8-15 minut.

Linka 131: Časové posuny spojů. Osekání rozsahu provozu v souvislosti se zavedením noční linky 515.

Linka 151: Změna typu nasazovaných autobusů na midibusy.

Linka 161: Časové posuny spojů.

Linka 163: Změna trasy: Depo Hostivař ... Dolní Počernice - Nádraží Běchovice - Běchovice - Na Vaňhově - Blatov - Újezd nad Lesy - Sudějovická - Zbyslavská - Rohožnická - Sídliště Rohožník. Ve špičkách jsou v provozu dvě varianty a to první v celé trase Depo Hostivař - Sídliště Rohožník a druhá v trase Depo Hostivař - Štěrboholy. V úseku Štěrboholy - Sídliště Rohožník je ráno intevral 20 minut a odpoledne 30 minut. V úseku Depo Hostivař - Štěrboholy je ráno interval 5-15 minut a odpoledne 15-30 minut. Mimo špičky jezdí v intervalu 60 minut v úseku Depo Hostivař - Dolní Počernice.

Linka 175: V úseku Florenc - Skalka zkrácen interval v pracovní dny ráno na 6 minut, dopoledne a večer na 20 minut a odpoledne na 7,5 minuty. V úseku Skalka - Opatov provoz beze změny. O víkendu provoz beze změny.

Linka 181: Změna trasy: Černý Most - Poliklinika Černý Most - Ronešova - Rajská zahrada - Hejtmanská ... Opatov. V pracovní dny v ranní špičce je interval zkrácen na 10 minut.

Linka 208: V provozu pouze ve špičkách v pracovní dny v intervalu 30 minut.

Linka 216: Změna typu nasazovaných autobusů na midibusy.

Linka 221: Prodloužení intervalu v pracovní dny ráno na 10-20 minut a odpoledne na 15-30 minut.

Linka 223: Prodloužena do trasy Depo Hostivař - Polygrafická - Teplárna Malešice - Tiskařská - Perlit - Českobrodská (Z) - Za Horou - Pávovské náměstí - Jiráskova čtvrť - Kyje - Vajgarská - Generála Janouška - Doležalova - Kapitána Stránského - Breitcetlova - Černý Most - Černý Most ... Ratibořická. V úseku Ratibořická - Černý Most intervaly beze změny. V úseku Černý Most - Depo Hostivař jezdí v pracovní dny do 20 hodin pouze každý druhý spoj.

Linka 224: Zkrácena do trasy Strašnická - Skalka.

Linka 232: Výrazné posílení provozu. V pracovní dny ve špičkách ráno a odpoledne zkrácen interval z 20 na 15 minut. O víkendu po celý den celotýdenně večer je interval zkrácen z 60 na 30 minut.

Linka 240: Časové posuny spojů.

Linka 250: Časové posuny spojů.

Linka 251: Posílení provozu v ranní a odpolední špičce v pracovní dny na interval 15 minut. Vybrané vynechané spoje nadále zajišťuje linka 391. Prodloužen provoz celotýdenně ve směru od vlaků do 0:45 hodin.

Linka 254: Časové posuny spojů. Vybrané spoje z centra jsou ze zastávky Přední Kopanina prodlouženy do zastávky K Tuchoměřicům.

Linka 257 (od 18.12.): O víkendu nasazeny midibusy.

Linka 261: V pracovní dny do 20 hodin zavedeno zajíždění do zastávky VÚ Běchovice, kromě spojů v ranní špičce v trase Klánovice - Černý Most. V úseku Černý Most - VÚ Běchovice je ve špičkách v pracovní dny zkrácen interval na 15 minut zavedením vložených spojů. V ranní špičce jsou zřízeny vložené posilové spoje v úseku Ke Xaverovu - Černý Most, kde je v tomto směru zkrácen interval na 5-15 minut.

Linka 263: Prodloužena do trasy Depo Hostivař ... Obchodní centrum Štěrboholy - U Slunce - U Samoobsluhy - Drobná - Štěrboholy - Rtyňská - Dolní Počernice - Ke Hrázi (Z) - Stará obec (Z) - Škola Dolní Počernice - U Počernického rybníka - Bezděkovská. V úseku Obchodní centrum Štěrboholy - Bezděkovská interval v pracovní dny ráno 20-30 minut a ve všech ostatních obdobích 60 minut.

Linka 265: Časové posuny spojů.

Linka 269: Zaveden provoz o víkendu v intervalu 60 minut v celé trase Nádraží Uhříněves - Obchodní centrum Čakovice v době od 8 do 20 hodin. Zavedeny tři nové spoje v pracovní dny večer v trase Obchodní centrum Čakovice - Ve Žlíbku.

Linka 273: V pracovní dny ve špičkách posílení provozu, ráno zkrácen interval na 5 minut, odpoledne na 7,5 minuty. V pracovní dny večer a o víkendu celodenně je v celé trase interval 30 minut.

Linka 293: Časové posuny spojů.

Linka 297: Do 19 hodin celotýdenně prodloužena do trasy Nemocnice Vinohrady - Želivského (Z) - Želivského ... Poliklinika Malešice. Ve špičkách prodloužen interval na 30 minut.

Linka 302: Zavádí se o páteční a sobotní noci jeden pár spojů po 1. hodině.

Linka 303: Časové posuny spojů.

Linka 304: Časové posuny spojů.

Linka 309: Časové posuny spojů.

Linka 312: Časové posuny spojů.

Linka 313: Časové posuny spojů.

Linka 315: Časové posuny spojů.

Linka 329: Časový posun spoje.

Linka 332: Časové posuny spojů.

Linka 335: Časový posun spoje.

Linka 338: Úprava jízdní doby.

Linka 339: Časové posuny spojů.

Linka 344: Časové posuny spojů.

Linka 351: Časové posuny spojů.

Linka 361: Úprava jízdní doby.

Linka 362: Ruší se 1 spoj ráno z Prahy a 1 pár spojů odpoledne.

Linka 368: Ruší se obousměrně zastávka Líbeznice, pošta a zastávka Bašť, Baštěk ve směru Ládví. Spoje zajíždějící do zastávky Líbeznice, škola budou také vedeny přes zastávku Bašť, Měšická. Školní spoj ve směru z Prahy bude odkloněn přes Měšíce (bez zastavování).

Linka 376: Časové posuny spojů. Zaveden 1 pár spojů v pracovní dny mezi 14. a 15. hodinou v úseku Letňany - Radonice. Zaveden spoj v 14:30 v trase Satalice - Radonice.

Linka 378: V úseku Jenštejn - Radonice zachován v pracovní dny pouze jeden pár spojů ráno. Ostatní spoje v pracovní dny zkráceny do trasy Letňany - Jenštejn, Hradní. Víkendový provoz beze změny.

Linka 381: Časové posuny spojů.

Linka 382: Časové posuny spojů.

Linka 383: Úprava jízdní doby.

Linka 385: Časový posun spoje.

Linka 387: Časové posuny spojů.

Linka 390: Úprava jízdní doby.

Linka 391: Časové posuny spojů.

Linka 398: Časové posuny spojů.

Linka 403: Časové posuny spojů.

Linka 401: Ruší se zajíždění do zastávky Senohraby, U Tunelu. Spoj v pracovní dny v 7:38 ze Senohrab bude zajíždět do Zaječic i Pětihost a odjede ze Senohrab již v 7:29.

Linka 402: Časové posuny spojů.

Linka 403: Časový posun spoje.

Linka 409: Časové posuny spojů.

Linka 410: Časové posuny spojů.

Linka 411: Časové posuny spojů.

Linka 412: Časové posuny spojů.

Linka 414: Časové posuny spojů. Změna nasazených typů vozů na midibus.

Linka 415: Časové posuny spojů.

Linka 421: Časové posuny spojů.

Linka 422: Časové posuny spojů.

Linka 423: Časové posuny spojů.

Linka 426: Časové posuny spojů.

Linka 427: Časové posuny spojů.

Linka 428: Spoj v 14:47 z Doubku bude zajíždět do Dobřejovic.

Linka 429: Časové posuny spojů.

Linka 430: Časové posuny spojů.

Linka 433: Časové posuny spojů.

Linka 435: Časové posuny spojů.

Linka 438: Časový posun spoje.

Linka 443: Časové posuny spojů.

Linka 448: Časové posuny spojů.

Linka 462: Časové posuny spojů.

Linka 465: Časové posuny spojů.

Linka 484: Časové posuny spojů.

Linka 489: Časové posuny spojů.

Linka 490: Časové posuny spojů.

Linka 491: Časové posuny spojů.

Linka 492: Časové posuny spojů.

Linka 494: Časové posuny spojů.

Linka 495: Časový posun spoje.

Linka 502: Změna trasy: Řeporyjské náměstí - Náměstí U Lva - Slatinová - Raichlova - Amforová - Luka - Kovářova ... Suchdol.

Linka 503: Časový posun spoje.

Linka 504: Změna trasy: Florenc ... Na Strži - Ryšánka - Antala Staška - Poliklinika Budějovická - Lísek ... Sídliště Písnice.

Linka 506: Změna trasy: Strašnická - Nádraží Strašnice - Korytná - Želivecká - Jesenická (T) - Poliklinika Zahradní Město - Hlohová - Centrum Zahradní Město - Topolová - Práčská - Na Groši - Hostivařské náměstí - Selská - Toulcův dvůr - Na Košíku - Přeštická - Donovalská - Litochlebské náměstí - Opatov - Ke Kateřinkám - Metodějova - Háje - Horčičkova - Dolnokřeslická - Křeslice - Hříbková - Nové Pitkovice - K Pitkovičkám - Nové náměstí - Nové náměstí (Z) - Picassova (T) - Nádraží Uhříněves.

Linka 509: Změna trasy: Florenc ... Donatellova - Michelangelova - Plošná - Mokřanská - Myšlínská - Kablo (T) - Barvy a laky - Radiová - Ústřední - Kutnohorská - Dolnoměcholupská - Dolní Měcholupy - K Dubečku - Dubeček - Lázeňka - Za Pavilonem (T) - Škola Dubeč - Dubeč.

Linka 512: Časový posun spoje.

Linka 606: Zaveden spoj v trase Psáry - Budějovická s odjezdem z Psár v 1:05.

Linka 609: Vedena v trase Strašnická - Nádraží Strašnice - Korytná - Želivecká - Jesenická (T) - Poliklinika Zahradní Město - Hlohová - Centrum Zahradní Město - Topolová - Práčská - Na Groši - Hostivařské náměstí - Selská - Toulcův dvůr - Na Košíku - Přeštická - Donovalská - Litochlebské náměstí - Opatov - Ke Kateřinkám - Metodějova - Háje ... Kostelec nad Černými lesy, náměstí. V úseku Strašnická - Říčany, průmyslový areál Černokostelecká je linka provozována obousměrně. Odjezd ze Strašnické denně v 0:55 (mimo pátek a sobotu jen do Říčan, jinak až do Kostelce), z Říčan do Prahy denně ve 23:41.

Linka INV1: Změna trasy: Chodov ... Poliklinika Budějovická ... Rajská zahrada - Breitcetlova - Bryksova - Černý Most. V provozu v pracovní dny od 6:30 do 22:30 hodin v intervalu 60 minut. V úseku Poliklinika Budějovická - Chodov interval 120 minut. V zastávce Florenc jsou garantované přestupy na linku INV2.

Linka INV2: Změna trasy: (Kodymova - Bucharova - Nemocnice Motol - Vypich - Břevnovská - Hradčanská - Malostranská - Nemocnice Na Františku - Náměstí Republiky) - Florenc - Na Smetance - Jiřího z Poděbrad - Nemocnice Vinohrady - Poliklinika Zahradní Město - Centrum Zahradní Město. V provozu v pracovní dny od 6 do 23 hodin v intervalu 60 minut. V úseku Florenc - Kodymova interval 120 minut. Nasazeny nízkopodlažní midibusy typu SOR BN 8,5. V zastávce Florenc jsou garantované přestupy na linku INV1. Změna dopravce na ABOUT ME s.r.o.

Zřízení nových autobusových zastávek

Boloňská: Zřizuje se pro linku 240 ve směru Černý Most mezi zastávkami Boloňská a Nádraží Horní Měcholupy.

Teplická: Zřizuje se pro linku 511 ve směru Čakovice.

Šafránecká: Zřizuje se obousměrně pro linku 180.

Mníšek pod Brdy, Hladový vrch: Zřizuje se obousměrně pro linky 320 a 488 mezi zastávkami Mníšek pod Brdy, Čisovická a Mníšek pod Brdy, Rymaně, železniční zastávka. Charakter Na znamení.

Říčany, Podhradí: Zřizuje se obousměrně pro linku 469 mezi zastávkami Říčany, Wolkerova a Říčany, náměstí ve stávající zastávce linky 303.

Kozojedy, rozcestí: Zřizuje se pro linku 410 ve směru Kostelec nad Černými lesy, náměstí.

Zvánovice, Kádov: Zřizuje se obousměrně pro linku 495 mezi zastávkami Zvánovice a Černé Voděrady, obecní úřad.

Zrušení stávajících autobusových zastávek

Lahovice: Ruší se pro linky 317 a 321 ve směru Smíchovské nádraží.

Výstaviště Letňany: Ruší se pro linky 351 a 365 obousměrně.

Divoká Šárka: Ruší se na lince 510 ve směru Letiště Ruzyně, pouze ta první ve směru jízdy.

Loděnice, rozcestí k železniční stanici: Ruší se na lince 425 v obou směrech.

Změny názvů autobusových zastávek

Stříbrná Skalice, Hrušov: Nový název Stříbrná Skalice, Hruškov.

Změny přívozů

Linka P1: Časové posuny spojů. Interval 10-30 minut. Mezi plavbami dle jízdního řádu jsou možné další plavby tak, aby nebyly ovlivněny plavby dle jízdního řádu.

Diskuze k těmto změnám.

Souhrn změn v PDF.

Komentáře

Autor: Jabkin 20.11.2010 15:42:02
Předmět: Změny
Zveřejněné změny jsou zajímavé. U linky 504 je překlep se zastávkou Antala Staška.
Autor: Jan z Hostivaře 20.11.2010 15:51:14
Předmět: Změny
Jak se bude jmenovat nová zastávka na Hornoměcholupské ulici u základní školy na lince 296? :-)
Autor: McMurdo 20.11.2010 16:23:50
Předmět: 296
Opravdu jede přes Jeřickou a ne přes Vojickou?
A chtěl bych se zeptat, jestli někdo ví, kde přesně bude zastávka Slatiňanská.
Autor: medvěd 20.11.2010 18:27:21
Předmět: Nové linky
Jestli se nepletu, tak dopravci na nových linkách by měli být:
296 - ABOUT ME
514 + 515 - DP Praha
608 - ČSAD Střední čechy
PID servis - linky 368, 376 a 401 už jsou v provozu
Autor: PIDServis 20.11.2010 18:30:14
Jo, dík.
Autor: Gizmo 20.11.2010 18:39:05
Předmět: 376
Malý dotaz, nevíte jestli změny u 376 jsou již definitivní?
Autor: PIDServis 20.11.2010 18:44:42
Nedefinitivní změny bych sem opravdu nedával. Ten článek se nejmenuje "Návrh změn" ;-).
Autor: Gizmo 20.11.2010 18:45:47
Omlouvám se :) Nevíte kdy by měl být zveřejněn jízdní řád?
Autor: PIDServis 20.11.2010 18:51:10
To nevim. Ale jestli po něm mega toužíte tak mi můžete dát e-mail a pošlu.
Autor: Gizmo 20.11.2010 19:05:08
Díky, můj mail jsem vám poslal na váš mail :)
Autor: Danny 21.11.2010 03:51:58
Předmět: 296
Slatiňanská by měla být někde ve Stoliňské u LRS Chvaly.
Autor: petr 21.11.2010 20:52:28
Předmět:
Dají se už někde sehnat?
Autor: jan 21.11.2010 20:55:31
Předmět: 296
Prosim Vás nevíte jest-li bude zajíždět i na Bězděkovskou?
Autor: Jahu 22.11.2010 08:11:34
Předmět: 514,515
Nebudou ty linky 514 a 515 náhodou minibusové? DPP prý má dostat na přelomu listopadu a prosince několik SORů 8,5 m na linky (101?), 151 a 216.
Autor: Tom 22.11.2010 13:18:14
Předmět: 514, 515
Mají být... Problém je v tom, že s největší pravděpodobností SORky 8,5 nestihnou dodat do 12.12. ... Takže to vidím prozatím na Sd ze 103 a 131.
Autor: Znalec 23.11.2010 19:24:08
Předmět: Změny JŘ
Zpracování změn probíhá, JŘ městských linek jsou v přípravě.
Linka 514 je minubusová přejezdem z 151, linka 515 je normálně SD vozová. 296 na Bezděkovskou zajíždět nebude, linka 163 zde bude nahrazena linkou 263.
Autor: M.a.r.t.i.n 23.11.2010 20:38:48
Předmět: Pro Znalec
Jako že bude zrušena 163 a nahrazena 263 ?
Autor: Robros 26.11.2010 02:50:25
Předmět: 163
Linka 163 bude z centra odkloněna ze zast. Dolní Počernice po trase 109 na Sídliště Rohožník v prac.den.
Další změnou v oblasti bude odklonění linky 181 ve směru od Opatova na Černý Most (nebude tak obsluhovat již úsek Hejtmanská - Hloubětínská), v souvislosti s tím má dojít k posílení provozu na 273.
Autor: karel 27.11.2010 21:45:20
Předmět: 181
No to je pecka... Kyje budou mít 3 busy, ale každý od jiné stanice metra... To budou proklady panečku (lituju Kyjáky). A Sídl. Lehovec přijde o dobrou linku do Hostivaře a prům.oblasti. Za to ČM bude mít hned dvě linky, který pojedou na Perlit. Nezaznamenávám tu takovou poptávku přímo na spojnici ČM - Perlit... Za to Hloubětín - Kyje,Pávovské náměstí byla hojná.
Autor: M.a.r.t.i.n 27.11.2010 21:47:50
tak sem se na strankach dozvedel dalsi zmeny linek ohledne 296 http://www.sterboholy.cz/novinky/nova-linka-autobusu/, jinak docela cumim na tyhle zmeny :D , mam otazky jak se nahradi 222 ? ta nemocnice vinohrady s 297 nebude to ale uz nahrazovat v pulce I2 ? jinak mapka 296 zde http://rm.ybis.cz/admin/documents/ybiscz0139/newsFiles/files/file_84.pdf
Autor: karel 27.11.2010 21:49:32
Předmět: 222
Dále předpokládám zkrácení intervalů na 261. Protože pro Svépravice a Běchovice by to byl secsakramensky velkéj úbytek spojů směr ČM.
Autor: karel 27.11.2010 21:53:04
nepatří to sem, ale proč posledních 7 dní PIDservis blbně a hází to klasickou chybu 404???
Autor: PIDServis 27.11.2010 23:51:33
Jo, ic.cz má problémy, už mě to taky štve a začal sem to řešit. Snad to nějak klapne a bude po problémech. Vydržte. Ono to občas jde a občas nejde no... ale takhle to dál nejde.
Autor: M.a.r.t.i.n 28.11.2010 12:18:19
Předmět: PIDServis
jinak oprava : linka 506 bude nakonec koncit v Nadrazi Uhrineves :) jr 506 je prave uz na jr portalu
Autor: Ma(šo)touš 28.11.2010 14:50:41
Předmět: Uhříněves
On je totiž problém se zastávkou Nové náměstí směr centrum... Kdyby se zahýbalo od zastávky Uhříněves směr Pitkovice, není kam ji umístit - takhle ji bude ignorovat jen ten jeden spoj 609 od Říčan, což je snesitelné (a možná i ten bude mít závlek k nádraží).
Autor: 4076 28.11.2010 17:34:12
Předmět: sor 8.5
Neví někdo do které garáže a kolik SOR 8.5 příjde?
Autor: M.a.r.t.i.n 28.11.2010 18:28:35
Předmět: 4076
ja si myslim a zas typuju ze hostivar :( co kdyb treba nekdy kacerov ? :D :) nebo treba i ostatní provozovny..
Autor: pdk 28.11.2010 19:42:26
Předmět: 222
Bez náhrady by to bylo dost kruté jak pro Svépravice, tak pro VÚ Běchovice (kdysi to bývalo hlavní spojení k areálu).
Autor: jan 28.11.2010 20:30:58
Předmět: 222
bude posílena 261 za 222
Autor: jan 28.11.2010 20:32:38
Předmět: 223
a bude jezdit do Depa i o víkendech
Autor: jan 28.11.2010 20:34:04
Předmět: 163
a proč na Sídl. Rohožník jen v pracovní den
Autor: petr 28.11.2010 20:36:18
Předmět: změny
mám radost o zavedení 269 i o víkendu těšim se jezdím s ní do o.c.čakovice a o víkendu musim vždy přestupovat hrůza
Autor: karel 28.11.2010 21:03:36
Předmět: tramvaje
Mohlo by se to sfouknout dohramady i s tramkama, co - nebudou nějaký změny? Optimalizace by přišla vhod, aspirovali by z mnohých 3,10,12,16,19,21. Chce to slučovat a posilovat, či rušit a nahrazovat ;)
Autor: JP3035 28.11.2010 22:26:18
Předmět: tramvaje
Třeba linku 19 spojit s linkou 4 nebo 6. :-)
Autor: pavel 28.11.2010 22:58:06
Ad SOR 8,5: Do midilinek by snad měly přejít linky 101,151 a 216. Které garáže je vypravují? Tak tam zřejmě přijdou. Pochopitelně nelze zcela vyloučit výměny za E91. :)
Petr 269: Víkendová 269 je totální kravina. Kdo tohle vymyslel !?
Autor: JP3035 29.11.2010 20:17:48
Co já vím, tak linku 151 jezdí provozovna Klíčov. Linku 216 jezdí provozovna Řepy.
Totální kravina je spíše dávání 151 do midibusů.
Autor: Jahu 30.11.2010 08:16:55
Pokud dostane Klíčov minisory pro linky 151 a 514, potom by stálo za úvahu, aby jezdil místo Kačerova i linku 236.
Autor: pavel 30.11.2010 10:57:31
Jahu: Bylo by to logické řešení. Ale známe logiky DPP. :) Logické by bylo, kdyby kačerovské Ikarusy by místo 236 jezdily třeba na 101, 216 by odjezdily Řepy s novými SORy a Klíčov 151 a 236 též z novými SORy.
Od prosince ještě 232 posílení ve špičkách na 15 minut a v sedlech na 30. 251 posílení ve špičkách na 15 a na 293 se srovná JŘ do celodenní půlhodiny.
Autor: pája 30.11.2010 12:46:14
293 bude bez pobytu na Budějovické, proto jsou očekávány velké nepravidlenosti - zejména ráno.
Autor: M.a.r.t.i.n 01.12.2010 16:19:36
Předmět: IDOS
tak prave na idosu jsou jř napriklad už linek 273 která teda bude posílena, 181 dale 261 která bude posílena a některé spoje budou jezdit jen v úseku Černý Most - VÚ Běchovice (i nekteré spoje ktere budou jezdit az i do klanovic budou jezdit pres VÚ) nebo nekteré dalsi spoje do klánovic nebudou jezdit pres VÚ. dale tam je 101 do nadrazi hostivar,224 jen do skalky a 163 do Sídliště Rohožník a nové linky 514 a 515. Nejsou tam ale zatím linky 297,269,263,223 a 516 :))
Autor: Jan z Hostivaře 01.12.2010 17:36:11
Předmět: Změny
A co jízdní řád 296? Kde je?
Autor: M.a.r.t.i.n 01.12.2010 17:39:26
Předmět: Pro: Jan z Hostivare
jo zapomel sem tam napsat ze ten tam jeste taky neni . tedka sem si vsiml ze 101 bude posilena v ranni a odpoledni spicce na 15 min
Autor: Jabkin 01.12.2010 17:53:22
Předmět: Pro:M.a.r.t.i.n
Já jsem tu 516 na idosu objevil,ale jízdní řád je platný jen 18. a 19.12. Zřejmě to bude je spoj na víkend.
Autor: pavel 01.12.2010 17:59:16
Nejsou tam linky soukromých dopravců.
Taková 261, to je přehlednost sama. Hlavně, že se ušetřilo číslo. Xaverov zůstane bez spojení na metro, bude se muset chodit na zastávku ke Xaverovu. Metodě suma linek = min. zdar. :)
Autor: M.a.r.t.i.n 01.12.2010 18:44:21
Předmět: Pro Pavel
ale zastávka Xaverov bude obsloužena linkou 269 která jezdi k letnanum sice dal nez na cernak ale aspon k nejakymu metru
Autor: milan 01.12.2010 20:57:44
Předmět: 181
Musím potvrdit, co tu nedávno psal Karel - kolem šesté ráno jezdí 181 z Hloubětína a Lehovce minimálně na Perlit, ale spíš až do Hostivaře i dál cca 20 lidí. Na Hejtmanské přistupuje cca 10 lidí. Takže ti to teď budou mít z Čerňáku přímo a Hloubětín přišel o přímé spojení s Hostivaří definitivně (není to tak dlouho, co se dalo jezdit 183 z Kbelské na nádraží Hostivař za nějakých 11-12 minut...)
Autor: JP3035 01.12.2010 21:01:05
Nu což, z Letňan se dá jet autobusem 110 na Rajskou zahradu a odtamtud na Černý Most. :-D
Autor: karel 01.12.2010 21:57:59
Předmět: 181
ano ta 181 je opravdu tah vedle. nejde jenom o lidi pracující v malešické prům.zóně, ale všiml jsem si že spousta studentů z lehovce a hloubětína jezdí na nádr. hostivař na nějakou SŠ... kde tam je netušim ale počet studentů je hojný. děkujeme za zkrácení intervalů této linky, ale úplně hloubětínu na houby. Ostatně sám jsem zvědavej kolik lidí pojede ze zastávek ČM - Rajda přímo až do hostivaře, jestli to předčí nynější poptávku tak uznám chybu.
Autor: karel 01.12.2010 22:02:01
a dále si myslim že 110 z oblasti Kyjí a Aloisova bude pěkně natřísklá páč lidi mají větší možnost přestupů na hloubětíně než na rajdě. Hloubětín - tramvaje,metro,spořitelny,penny,drogerka,restaurace,lekárna,doktoři. Rajská zahrada (mimochodem dostupnost krásně z Hejtmanské) metro,úřad,albert,čínská tržnice. takže nevim,prostě na dvě tři tečky.
Autor: michalk 01.12.2010 22:29:25
Předmět: 181
karel: spousta lidí jede 181kou z Hloubáku kvůli lepšímu přestupu z metra. Zatočení 181 na ČM je určitě atraktivnější (+ se zrychlí spojení do centra). Tím neříkám, že ztráta přímého spojení z Lehovce a Hloubáku je ideální, ale přestoupit lze na 273, která pojede často. Špičkové spojení Hloubětín - (Nádraží?) Hostivař po Průmyslové by to ale asi sneslo.
mimochodem - i na RZ je lékárna a restaurace (hospoda), spořka je (snad ještě) na ČM a poliklinika cestou
Autor: Danny 02.12.2010 01:15:26
Předmět: 181+273
Tak slibované posílení 273 je jen ve špičkách, v sedle je interval stejný a večer a o víkendu byl prodloužen na 30 min, po úbytku 181 to je další zhoršení dopravní obsluhy Hloubětína a Lehovce. Navíc v novém jízdním řádu odjíždějí o víkendu 273 a 181 ve stejný čas z Hejtmanské (273 směr Černý Most resp. 181 směr Opatov ve stejný čas téměř celý den (01 a 31) - takže výborná přestupní vazba, pochybuji, že na sebe budou čekat :(
Autor: Vítek 02.12.2010 01:15:50
Předmět: Pidibusy DP
7xKlíčov - 151,236,514
8xŘepy - 116(po výluce),216
Autor: Ma(šo)touš 02.12.2010 08:55:15
Předmět: 181
Prosím Vás, vždyť vytvořením spojení Černý Most - Hostivař - Opatov vznikne jedna z nejvýznamnějších tangent v Praze. Jde třeba i o to, že na Černý Most přijíždějí desítky linek z východu a severovýchodu Čech a dostat se na Jižní Město, které má samo o sobě srovnatelný počet obyvatel jako třeba Pardubice, se dosud dalo jen přes centrum (či zdlouhavou a málo jezdící 240). Lidé, kteří jezdí směr Kyje od metra Hloubětín, teď prostě pojedou od Rajské zahrady a ještě ušetří nějakou tu minutu. To spojení Hloubětín - průmyslová zóna by se možná hodilo, ale to je přece jen záležitost špiček, kdy půjde přestoupit na často jezdící 273... Zato spojení Černý Most - Jižní Město bude celopražsky významné celodenně a celotýdenně.
Maximálně by mohla 181 ve špičkách PD zajíždět na Lehovec, ale to jen v nejhorším případě.
Autor: Cestujici 02.12.2010 10:43:51
Předmět: 181,240
Ma(šo)touš: hih zdlouhavou a malojezdici 240? To je vtip? Vzdyt 181 a 240 pojedou na svou konecnou cca stejnou dobu! 240 37minut a 181 34 minut. Navic uplne jinudy a jinam. Takze vubec nechapu nejake srovnavani. A interval maji více nez podobny. Malojezdici byla v dobe sveho vzniku, tedka rozhodne ne.
Autor: Ma(šo)touš 02.12.2010 12:29:03
Předmět: 181, 240
Však právě - poptávka po 240 natolik rostla, že se její interval stále zkracoval - 181 je přirozený důsledek téhle vysoké poptávky po tomto směru. Samozřejmě je mnohem výhodnější - je kratší, jede přes přestupní bod Nádraží Hostivař a zajišťuje i obsluhu sídliště Na Košíku - 240 byla velmi nespolehlivá a těžko na ni spoléhat, když může taky na několik minut uvíznout třeba v Dubečku v tom úzkém hrdle či když se za kalamity jako ja te současná nevyhnou dva autobusy mezi Dubčí a Nádražím Běchovice...
Autor: Dz 02.12.2010 13:43:39
Předmět: Na znamení
Hele nevíte jaké zastávky budou na znamení od prosince?
Autor: Cestujici 02.12.2010 14:30:14
Předmět: 181, 240
Ma(šo)touš: v tehle dvou linkach nevidim zadnou souvislost, jejich porovnavani je mimo misu. Z konecny na konecnou jede minimum lidi. Nejvice jich jezdi v useku CM+OC CM>Dubec,Horni Mecholupy, Petrovice, kde i supluje 271. A jinak o jeji nespolehlivosti bych si dovolil zasmat se. V porovnani se 181, kde sou pravidelne kolony na Prumyslove. A vubec proc do toho motat pocasi, kdyz tedka skoro nic nejede dle JR, na coz upozornuje i DPP na svem webu?
Autor: karel 02.12.2010 16:53:18
Předmět: 181
ma(šo)touš: moc tomu nerozumím, co tady tvrdíš. "Cestující" má určitě pravdu. 240 a 181 shodné intervaly. Obě shodné jízdní doby. Obě mají stejné zádrhely na cesté, řekl bych že 181 ještě větší. Takže přímo z terminálu ČM (případně docházkou na něj od polikliniky bych volil na 100% 240 - pouze zdržení v Dubečku a u zastávky K Dubečku a Nádr.H.Měcholupy). 181 v ranní špičce přijede na opatov s 12 minutovým zpožděním. Ne díky nynější kalamitě (kdyby byl někdo hnidopich), ale kvůli kolonám u Perlitu, u nájezdu na J.Spojku, od "Selské" stojíme až k Donovalské. Jenom magor by jel z ČM na Opatov 181 ve špičkách když má 240. Nerozumim, když je to význámná tangenta, proč se tedy zase neposílí 240, proč se překope půlka Prahy 14 kvůli jednomu spojení, které už tu vcelku je. A někdo tu říká - jednoduchý přestup směr Hloubětín mezi 181 a 273 na Hejtmanské. Proč? Do dneška se dalo jezdit přímo a z Čerňáku 141(273,B) a 181. Takže jenom čachry. 181/141+181 za 273+181/181 (z Hloubáku/z Čerňáku).
Autor: karel 02.12.2010 16:59:51
A jen tak mimochodem, kdo má dobrou paměť nebo zapátrá, tak tyto změny (181,273 měla být dokonce zrušena,190,208,223,...), byly v návrhu cca před dvěma lety s velkou optimalizací linek na Praze 4. (cca květen 2009). A tehdy to bylo jednohlasně odmítnuto tady na "14". A nyní máme po volbách, nové zastupitelstvo,....
Kdybych nestudoval dopravní školu tak si řeknu, no dobře, ale když vidim jaký zbytečnosti se vyvádějí, tak se musim ohradit proti změnám.

Do seznamu nových zastávek "na znamení" bych také rád nahlédnul. To je alespoň dobrý tah.
Autor: Cestujici 02.12.2010 17:50:32
karel: Z toho co sem vypozoroval, tak ze 181 smer Hloubetinska stejne na Hejtmansky vystoupi vetsina lidi. Takze to budou mit blize na metro. Btw. prestup z 273 ci 110 ze smeru od Lehovce je hrana-hrana, takze daleko pohodlnejsi nez ze sidliste CM. Navic budou obe Kyjske linky z jedne stanice metra. Za nejvetsi blbost teto oblasti povazuju vyhlidkovou 296.
Autor: pavel 02.12.2010 18:30:32
karel: Když neznáš přepravní vztahy a vytížení linek, je Ti dopravní škola k ničemu. :) Každopádně určité ekonomické koniny tam vidět jsou.
Posílení vztahu ČM-Malešice je vhodné, Černý Most se hodně rozrostl, je tam obchoďák, AN... Každopádně nemělo zcela padnout spojení z Hloubětína do Malešic. Určitý kompromis je prodloužení 110 z Počernic na Depo. 240 a 181 jsou na sobě nezávislé, cestou se potkají jen na tom Čerňáku.
Autor: karel 02.12.2010 19:51:04
jak nemůžu znít přepravní vztahy když tu jednak bydlim a jednak jsem tady o nich mluvil a jednak se o to zajímám. to byl zase argument... Mě osobně je to vcelku jedno já to mám i na Hejtmanskou blízko, aby to nevypadalo zaujatě. Moje argumenty pro a proti tu jsou, nebudu je opakovat. A navíc už jsme mimo téma.
Autor: Ma(šo)touš 02.12.2010 20:01:51
Předmět: 181, 240
Pak, podle vaší terminologie, budu magor. A řekl bych, že nejenom já. S 240 jedu jenom, když se chci jako šotouš projet krajinou, ale když potřebuju na Čerňák, jedu metrem - teď budu mít 181. 240 jezdí zpožděná často i o víkendu a pod 40 minut se to dá zvládnout jen se štěstím, 181 třeba v sobotu ráno prosviští Průmyslovou za pouhých 29 minut. Třeba pro studenta z kolejí na Volze, který chce v sobotu ráno jet na autobus do Liberce či Hradce Králové, je to jasná volba, i vzhledem k tomu, že na Opatov se dostane mnohem snadněji než na Háje (popojede dvě zastávky 177; na Háje by musel na Chodov, dolů do metra, dvě stanice a nahoru z metra, to celé se zavazadlem). Já jsem sice Pražák, ale i pro mě je 181 jednoznačně výhodnější... A ještě cestou obsluhuje přestupní body a obchodní centrum - jen lepší přestup na S1 v Kyjích tam pravda chybí, to je, pravda, pozitivum 240.
Autor: JN 02.12.2010 21:40:50
Předmět: 181, 240
Chlapi, nedohadujte se. Za pár dní uvidíme, kde je pravda :-)
Autor: milan 02.12.2010 22:26:08
Předmět: 273 a 181
Jak tu někdo psal, že odpoledne se 181 na Hejtmanské ve směru z Hostivaře téměř vyprázdní a všichni pádí někam k Rajské zahradě, tak to mohu potvrdit. A asi je to podobné po většinu dne. Z tohoto pohledu musím objektivně přiznat, že přetrasování 181 na Čerňák opodstatnění má.
Že ale ROPID dlouhodobě vylepšuje spojení Vysočan a nyní i Černého Mostu s oblastí Hostivaře na úkor Hloubětínských, to už se však taky nedá nevidět: ze stávajících 23 minut z Hloubětína do Hostíku k nádraží se to díky přestupu protáhne na půl hodiny. Neříkám, že po celý den, ale ráno kolem šesté určitě. Varianta Hloubětín-Vysočanská metrem a pak 183 je ještě o dvě minuty delší - prostě ať počítám jak počítám, tak za dva roky se na této trase "podařilo" prodloužit jízdní dobu skoro 3x ...
Autor: Cestujici 02.12.2010 22:49:08
Ma(šo)touš: To obchodni centrum u 181 mas na mysli Europark na Radiovy jo? No ten je hezky daleko od zastavky a nez tam clovek preskaka ty semafory. Pokud jde o OC, tak 240 stoji par metru od vchodu do CCM :-) O Parku Hostivar ani nemluvim, ten je z Hostivarsky pekne daleko. Proste porovnavat tyhle 2 naprosto odlisne linky je naprosta kokotina.
Autor: michalk 03.12.2010 12:47:14
Předmět: JŘ 296
Tak to mne dostalo. Ty ranní vyjížděcí spoje od zavřeného OC Štěrboholy... No, krásně to dokresluje celou tu linku :-)
P.S. ale je vidět, že si při tvorbě nových JŘ na Ropidu vyhráli. 163ka např. celé odpoledne ve směru do centra předjíždí spoje 109ky zajíždějící k VÚ
Autor: pavel 03.12.2010 13:01:27
Předmět: 296
Ježkovy voči, ona ta konina 296 bude jezdit i o víkendu. A já žil v domění, že jen v PD.
Autor: harry 03.12.2010 16:44:42
Předmět: 296
nevite nekdo jak se bude točit 296 na bryksove já že invalida se otačela couvanim???
Autor: Jabkin 03.12.2010 16:47:28
Předmět: 296
A není to jedno,že bude jezdit i o víkendu? Nikdo vás přece nenutí tím jezdit. To,že je to možná zbytečnost a vyhozené peníze je věc druhá,ale o tom rozhodují jiní a čas ukáže zda se to vyplácí tuto linku provozovat i o víkendu.
Autor: mirek 03.12.2010 18:17:22
Předmět: zastávky na znamení
Je už někde k nahlédnutí seznam nových zastávek na znamení? V Ropidím zpravodaji píšou, že už je hotový a bude na webu, ale zatím nic, tak třeba někdo zdejší ví.
Autor: pavel 03.12.2010 18:40:13
Předmět: 296
Jabkin: No právě, že je to zbytečnost. Tahle linka neměla jezdit vůbec! Tahle hovadina najezdí ročně 728 tisíc vozokm. Když budu hodně levnej a budu uvažovat při midibusech 30 kč/km, tak to městskou kasu vyjde skoro na 22 milionů korun! Dokážete si vůbec představit, kolik by za tyhle prachy bylo posílených přetížených úseků?
Kromě DD ve Chvalech a toho cancu v Hostavicích tahle linka ve většině úseku nepřiblíží daleko dostupnou VHD a nově vzniklé vztahy rozhodně nejdou tak velké, aby bylo vhodné kvůli tomu zavádět poměrně drahou linku.
Autor: 4076 03.12.2010 19:14:14
Předmět: 296
Malá domů, jinak si to člověk nemůže vysvětlit. 728 tis km mě hodně šoklo a zbytečných, rád bych byl dopravcem na této lince, ani se ty minibusy neopotřebuji
Autor: Jabkin 03.12.2010 20:12:47
Předmět: 296
Je to asi zbytečnost,no jo. Je mi jasný,že se někdo napakuje,ale mi to nebudeme,my o tom můžeme jen tlachat na fóru.
Autor: pp 04.12.2010 10:11:37
Předmět: 223 a 296 z Ratibořické
Tak jsem kouknul na JŘ v So a Ne z Ratibořické a proklad se moc nepovedl - 296 xx:25,55 a za ní 223 xx:26,56, takže máme sice dva autobusy, ale zlepšení žádné. Jen doufám, že 223 následně pro nevytíženost o víkendu nezruší (jestli tedy bude pokaždé druhá). Nebo to Ropid prezentuje jako přípoj?
Autor: hh 04.12.2010 10:33:04
Předmět: 223 a 296
Za tyhle změny na Ropidu někdo skončí a to myslím vážně...
Autor: karel 04.12.2010 13:00:18
Předmět: 223 a 296
A k tomu mají poměrně stejnou trasu od Ratibořické až na Jiráskovu čtvrť. Je to pěkný :D na Ratibořické 296 za ní 223 na Breitcetlově 223 za ní 296 na Jiráskově čtvrti 223 za ní 296. Druhým směrem je to však v prokladu. Alespoň jeden úspěch.
trošku mi to připomíná Letňany, tam si už své vytrpěli, tak se poseneme trochu na východ Prahy a tam to změníme, myslim že v březnu se bude zase měnit. :)))
Autor: medvěd 04.12.2010 13:04:25
Předmět: 223 a 296
Karel: až v březnu?
Autor: michalk 04.12.2010 13:04:28
pp: tak ono linku, která po své trase jede spolu s milionem dalších linek, navazuje na tři trasy vlaků, dvě linky metra a má jezdit celý den ve stejný čas, ani proložit nejde... Těch neprokladů bude po 12.12. vícero, pač tuhle novou síť snad ani nejde úplně proložit.
Autor: sab simplex 04.12.2010 16:13:35
Předmět: ABOUTi a 296
About méééé, to je celé jedna velká taškařice a hlavně poměrně solidní tunel.
Na tunely je pražskej magis_rát expert a Ropid je jen realizuje.
Jen tak náhodou si vzniknou tři (víceméně zbytečné) linky 295,6,7 (dostanou i INV2).
A jen tak náhodou vznikne nová firma a jen tak bez výběrka ty linky dostane.
Na náhody nevěřim...
Autor: Petr 04.12.2010 16:47:49
Předmět: 269
Cestovaní 269 je pohoda,nedoporučuji jen 269-8 EČ 1769 chovaní řidiče se nedá popsat,čelní okno připomíná poutovou střelnici.
Autor: karel 04.12.2010 23:23:03
Předmět: About me
Je to celý tak hrozně prapodivný. Něco tam určitě bude. Zatím jsem ale neslyšel, že by se do toho pustil nějaký novinář a trochu se v tom pošťoural, určitě by něco zajímavého našel...

medvěd: Ono tak ty tři měsíce trvá než si lidi zvyknou, přehodnotí svoje cesty a dělat dříve nějaké závěry a průzkumy není moc smysluplný. Ty 3 měsíce se dávají.
Autor: Petr 05.12.2010 21:12:53
Předmět: 181 a 273
Mockrát "děkuji za zkvalitňování dopravy" neustálým zhoršováním spojení! Přesunutím linky č. 181, kdy budu muset navíc přestupovat v zastávce Hejtmanská je skutečně promyšlené maximálně od stolu a naprosto špatně, linky č. 110 a 273 na linku 181 na sebe nenavazují (273 a 181 se mají potkávat ve stejné minutě)! Průzkum proveden nebyl, to je naprosto jasné! Navíc dochází i k takové absurditě, že intervaly u linky 273 se v SO a NE prodloužily dvojnásobně a opět jedou prakticky společně s linkou 110 a pak skoro půl hodiny nepojede nic!!! Fakt si z nás děláte jen legraci. Za takovou práci vám fakt "děkuji".

Autor: karel 05.12.2010 21:28:14
Předmět: pro Petra
Tady to není žádný web na ofiko stížnosti. Pokud máte jakoukoli vítku, obraťte se na tuto společnost http://www.ropid.cz/form.php a možná zde uspějete.
Autor: PIDServis 05.12.2010 21:50:49
Stížnost je stejně uplně mimo, protože na netu nejsou ještě všechny jízdní řády. Určitě dojde na lince 110 k časovým posunům spojů tak, aby byla vzájemně s linkou 273 proložená na interval 15 minut.
Autor: michalk 05.12.2010 22:45:43
Předmět: 273 -> 181
karel: na Hejtmanskou přijíždí snad ve 100% případů dřív bus od Hloubáku (než z ČM), takže by se měl zvládat i přestup ve stejnou minutu (z ČM se jízdní doba čtyři minuty moc nestíhá, naopak z Hloubáku je 6 minut většinou moc)
Autor: pavel 06.12.2010 08:02:56
Já si myslím, že zejména o víkendu by neměl být problém zavést vzájemné vyčkávání.
Autor: michalk 06.12.2010 11:01:41
Předmět: vyčkávání
"Problém". Když U Spojů už dlouho na sebe takhle čekají 103 a 202 a dodnes to není ani v JŘ, ani idosu (tam to v SN dokonce nabízí čekání při přestupu hodinu), tak bych to zas tak jednoduše neviděl.
Autor: Ploki 06.12.2010 14:24:33
Předmět: 608
Linka číslo 608 jezdí po silnici číslo 608 :-D
Konečně někdo prokázal trošku vtipu :-D
Autor: -fn- 06.12.2010 20:44:34
Předmět: Čekání...
Zcela souhlasím s názorem, že by v době dlouhých intervalů (sedlo, so+ne a hlavně brzy ráno a pozdě večer) měly být zřízeny garantované přípoje, podobně jako jsou na nočních linkách. Zároveň to musí být v JŘ (a naopak kde to není, nesmí to nabízet vyhledávač), protože když se na spojení nemohu 100%spolehnout, nezvolím si ho. Spousta lidí nezvolí MHD jen proto, že nejsou přípoje a čekání lidí kvůli nečekání spojů je příliš dlouhé. Navíc často jsou spoje přímo plánovány s nepřípoji a dlouhým čekáním, to už vůbec nechápu, zvlášť jede-li jeden ze spojů z konečné či na konečnou a současně nemají cestou ani potřebu jiné vazby.
Autor: -sl- 06.12.2010 21:12:14
Petr: proč si myslíte, že ke změně došlo od stolu bez jakýchkoliv průzkumů? dále proč si myslíte, že nové trasování linky 181 bude výhodné pro méně lidí než současné? To, že je změna špatně či plýtváním z Vašeho osobního pohledu (Vám osobně přidá jeden přestup či potřebu změnit zvyky zavedené podle linkového vedení), neznamená, že je špatně z hlediska všech uživatelů MHD v Praze a že je projektant diletant..

pravděpodobně je predikována poptávka po tom, co bylo navrženo, a pravděpodobně se to nezdařilo ideálně projednat, takže je výsledkem kompromis, který bude dobrušován..

pavel: ano, posílit by se dalo lecos.. nicméně posilováním nevyřešíte absentující spojení nebo zoufalou docházkovou vzdálenost.. je to otázkou priorit - pokud je prioritou dostupnost MHD pro starší občany, kterým i=30 a lehká nepravidelnost nevadí, je 296 naprosto v pořádku..

michalk: Váš patent na rozum má mezery - OC Štěrboholy je v docházkové vzdálenosti 17-ti bytových domů co ve Štěrboholech stojí.. je také možné, že se dopravce domluvil s OC na deponování vozů na parkovišti jako to bylo se zálohou Stenbusu, nebo je vysvětlení v době, o kterou je vozidlo na nástupní zastávce dříve - na Ústřední by zavazelo - a výchozí zastávce volené podle možnosti odstavu..

trochu pokory a snahy o pochopení by to chtělo namísto suverénního lynčování toho, na koho je v módě nadávat... domnívám se, že se najde dostatek zejména místních lidí, kteří změny uvítají, ač to např. na Jahodnici nebude..
Autor: pavel 06.12.2010 23:04:18
-sl-: 296 vyřeší akorát zoufalou docházkou vzdálenost DD Chvaly a Bryksovy, to je všechno. Na to stačila midilinka velmi výrazně kratší trasy z velmi výrazně nižšími náklady. Jinak 296 řeší pouze velmi slabé vztahy a zbytečně a draze dubluje jiné linky. Naprosto neomluvitelné je další poměrně velké posílení úseku v Hostivaři společně s linkou 101.
Vazby na vlaky taky mnohde vychází dost blbě, mnohdy váže na nevhodné směry případně každým směrem váže na jiný směr vlaku.
Jinde zase pojede poměrně dlouho s velmi vytíženými linkami, kterým bude zbytečně tahat cestující. V úsecích Měcholupy-Hostivař či Ratibořická-Čerňák může být naprosto zbytečně přetěžována, protože bude přebírat lidi linkám 154 a 223 ve stejných relacích, jelikož cestující pojede tím, co přijede jako první.
296 je naprosto spackaná a drahá splácanina a s linkou 293 aspiruje na titul "ROPIDí přehmat desetiletí" a jde o nemalé vyhozené peníze do vzduchu.
Kdyby někdo u toho myslel, nehnal se za minimalizací počtu linek, pak se dala většina požadovaných vztahů vymyslet lépe a efektivněji.
Autor: karel 06.12.2010 23:17:39
pavel: souhlas
Autor: pavel 06.12.2010 23:17:51
...abych jenom nekritizoval. Když jsem si blíž prostudoval JŘ 296, tak sice jedním směrem nevychází proklad s 223, ale s ohledem na celou řadu požadavků ještě nedopadl tak zle. Sice sem tam vazby na vlaky vyšly blbě, ale vyhovět všem vazbám šlo těžko. Možná to v předcházejícím příspěvku vyznělo, že vychází blbě všude, většinou alespoň v některých dnech vazby vycházejí díky krátkým intervalů vlaků. V Počernicích, kde jezdí vlaků nejméně, je použitelná z/do Lysé CD/CT.
Autor: -ropid out- 07.12.2010 01:41:39
Předmět: -sl-
-sl- Nepracujete náhodou v Ropidu? To byste si svou práci pěkně pochválil a navíc si zdůvodnil svou (ne)opodstatněnost :-D
Autor: Medvěd 07.12.2010 04:13:03
Předmět: 378
V PD zrušeny 3 páry spojů do Radonic
Autor: -sl- 07.12.2010 08:38:35
pavel: 296 v dané podobě řeší dlouholeté požadavky obcí, zejména Horních Počernic, Prahy 14, Prahy 15, Dolních Počernic a Štěrbohol a v Hostivaři a na Skalce nahrazuje úseky, ze kterých budou shozeny SD.. z hlediska Štěrbohol řeší prakticky všechny problémy, které tu byly - spojení k B, spojení k ÚMČ P15, spojení na vlak, spojení do škol s druhým stupněm v oblasti Skalky, kam děcka dojíždí.. z hlediska DPočernic dává spojení na nákupy i k lékaři (Vajgarská, Poliklinika Černý Most).. tam, kde prochází úseky, kde dosud linkové vedení nebylo, zlepšuje docházkovou vzdálenost k MHD zejména pro starší lidi, kteří mají s kilometrem k autobusu problém..

charakter této linky je kombinovaný s tím, že krom vyloženě sociální jako jsou linky pro invalidy (zvláštní, že ty a jejich proběhy nikdo nezpochybňuje) je její vytíženost podpořena vazbou na vlak, na OC, novým spojením pro zanedbanéé obce..

domnívám se, že MHD jako taková je primárně pro starší občany, kteří nemají možnost použití vlastního vozidla, a sekundárně jako pozitivní externalitu nabízí volnou kapacitu ostatním pro to, aby zredukovala potřebu držet vlastní automobil.. při tomto pohledu jsou linky typu 296 nebo 269 naprosto v pořádku a jsou výše než posilování tam, kde je kapacita na hraně..

-ropid out-: proč máte pocit, že ze projektanta ROPIDu má být nějaká reakce na řvoucího anonyma, který nepřichází z konstruktivní debatou, ale pod anonymitou davu chce ze zvrhlých pohnutek lynčovat? nejsem zaměstnancem ROPIDu ani města, přesto jako projektant vím, že každé řešení je kompromisem, a u těchto řešení vím, že je kompromisem ekonomiky, politiky a požadavků všech zúčastněných MČ, které mají právo veta.. z dopravy (a šotopředstav jak by to bylo fajn) je v rozhodování projektanta ROPIDu minimum, ale je to dáno především tím, kdo všechno se na rozhodování podílí a co o tom ví.. proto bych se toho člověka neodvažoval soudit - vím o cestě k řešení kulový jako kdokoliv z vás..

také vidím souběhy, které měly být jinak - např. 263 měla ze Štěrbohol uhnout Nedokončenou, aby obsloužila Jahodnici místo 208 -, 109 měla mít z DP na Rohožník jen každý druhý spoj, developerovi na Jahodnici nemělo být dovoleno přesunout zastávku zc za křižovatku atp., ale věřím, že za každou z těch věcí je racionální důvod spočívající např. v politice na jednotlivých MČ...

nehodnoťte práci jiných jen podle své představy jak by to vyhovovalo Vám osobně.. ;-)
Autor: pavel 07.12.2010 10:01:48
-sl- ROPID by měl být schopen posoudit dle výsledků průzkumů a dle modelů oprávněnost obcí (městských částí). Ty samozřejmě žádné právo veta nemají, mají pouze poradní hlas, neboť nejsou objednavateli.
Ledasjaké požadavky jsou oprávněné, ovšem jsou řešitelné podstatně levněji v rámci drobných úprav linkového vedení.
Linky na Skalce fungovaly i za SD (101), opět levněji než za stavu 101+296 od prosince. Na Skalku jezdí z Hostivaře též 154, která dopravu školáků zajistí.
Štěrboholy jsou díra a řekl bych, že řešení všech jejich požadavků na směry neodpovídá počtu obyvatel. V praze máme přestupní tarif a do méně vytížených směrů lze přestoupit a ne kvůli tomu zavádět drahou linku. Stejně tak požýadavky na spojení k úřadu. Kolik lidí jezdí denně na úřad? Fakticky nikdo, na úřady se jeudí maximálně párkrát do roka. Linka s podobné díry k úřadu MČ P15 už tu byla a byla poměrně záhy zrušena pro velmi mizivou vytíženost.
Pokud by se takto vyhovělo všem a řešily takto mizivé vztahy po celé Praze, tak Praha tratí stamiliony.
ROPID bohužel už několikrát předvedl, že jsou mu bliží šotovize než dostatečně efektivní linkové vedení. Některé naštěstí velmi rychle vzaly za své.
Autor: -sl- 07.12.2010 12:20:34
pavel: v případě hlasu poradního mi vysvětlete problematiku linky 109 a Újezda.. poradní hlas je to oficiálně, politicky je to o něčem jiném..

v případě, že budu tvrdit, že je něco díra a obsluha v té části je vyhazováním peněz, pročež nebude, dostanu se k tomu, že mi právě obyvatelé těchto obcí zablokují radiály, protože mají pocít (oprávněný, protože k jakékoliv cestě mimo radiální směr jsou potřeba min. 2 přestupy a podstatně času navíc než u IAD), že k pohybu po Praze auto potřebují.. úspora na pozitivní externalitě se projeví nárůstem nákladů na řešení faktu, že mi MHD vázne na radiálách v kolonách o to víc.. opravdu tedy Praha na pozitivních externalitách tratí nebo je to jinak? vyčislete je, když tvrdíte, že tratí..

v tomto případě kupodivu nešlo jen o izolovaný požadavek Štěrbohol, ale o poptávku, na které se shodly všechny obce, které jsem uvedl - každé to řeší něco, většině dostupnou MHD (ač s přestupy nebo okružní jízdou) ve standardní docházkové vzdálenosti..

u 296 tomu dejte 3-4 měsíce a pak si udělejte průzkum nakolik je to využívané.. věřím, že ta linka má slušný potenciál a stojí za to to zkusit..

ROPID předvedl? pokud mám dát dohromady politicky průchodné řešení z protichůdných požadavků, resp. přesvědčit všechny zúčastněné o správnosti řešení z hlediska dopravy, stane se, že pro posun věci provizorně prosadím něco, čím zúčastněné přinutím k přehodnocení názorů.. to je normální vývoj při hledání konsenzu, ne něčí neschopnost.. neznám mechanismy projednávání a problémy s ním spojené, takže těžko můžu házet vinu a odpovědnost na ROPID, který je z těch chytrých hlav (dopravě rozumí přece každý blb) jediný vidět..
Autor: pavel 07.12.2010 12:56:49
Předmět: -sl-
Ale houby. 1500 obyvatel Štěrbohol vám radiály neucpe i kdyby jezdila autem komplet.
Praha fakt nemá prachy, aby vyhověla všem. Pokud by v celé praze stoupl počet spojů ve špičkách o čtvrtinu, tak jako se stane na Rohožníku a zaváděly se 30 minutové nesmysly spojující každou vedlejší čtvrť s každou, tak nás to bude stát stamilony. Jenom tady ti vaší slavnou 296 jsem odhadl na 22 milionů a myslím si, že jsem nějak výrazně nepřestřelil.
Zřizovat tangenty má význam tam, kde je po nich skutečná poptávka, o čemž tady upřímně pochybuju. Většina silnějších vztahů má bezpřestupové varianty a ty, co nejsou, jsou dost malé.
Z oblasti Černého Mostu se dá na trať 231 dostat celým svazkem linek ve směru na Žlíbek, na 011 240 či 250, na 221 nově 181, ve většině případů rychleji. Z oblasti Skalky se dá dostat na 231 a 011 195+177, na 211 linkou 154. Kloik zbývaá míst, které mají na ty tratě bez 296 horší spojení? Navíc vlak je z těchto míst v okrajovém zájmu. Napsání všech poslání 296 je spíš snaha o obhajobu tohohle nesmyslu.
Nacpat 163 na Rohožník je prý šotozájem vrchní plánovacího šotouše na ROPIDu, prý měla zcela nahradit 109. Jenže Újezd se prý nechtěl 109 vzdát, bodejď by chtěl, když mu 109 nabízí lepší cíle. Vsadil bych se, že nacpání 163 do Rohožníku ani tak nebylo přáním Újezda jako spíš živná půda pro šotoušský zájem vrchního plánovače.
Autor: -sl- 07.12.2010 14:27:49
pavel: Újezdem popíráte své tvrzení o poradním hlasu obcí..

ke 109 - nemyslím si, že nabízí až tak lepší cíle než 163.. problémem 163 je Depo a nenávaznost na tangentu 177/195, jinak je pro Újezd jako spojení na A zajímavá a předpokládám, že byla prodloužena na základě požadavku Újezda na spojení na A..

vaším problémem je pojetí MHD tak, že se má provozovat tam, kde je o ni silná poptávka s tím, že zbytek nemá nárok.. obhajujete to penězi a jejich využitím tam, kde to využije víc lidí.. tímhle přístupem ale směřujete k okleštění sítě s tím, že daňoví poplatníci a předplatitelé MHD v Praze budou diskriminováni v případě, že jejich cesty nevedou kapacitními spojnicemi.. to je podle mého názoru slepý přístup..

prý šotozájem... jedna paní povídala.. nebo pomluva, za kterou byste mohl být žalován, byla-li by řečena jinak než anonymně? prokažte to nebo pomluvu nešiřte..
Autor: pavel 07.12.2010 15:53:38
Předmět: -sl-
Na tangenty 177+195 váže 109 v zast. Pod Táborem.
Co je platné, když zřídím linky jako 296 použitelné pro pár desítek lidí za den za nehorázné peníze, když nebudu mít peníze na alespoň základní odvoz na první páteřní linku (metro, vlak...).
Takových linek jako 296 vám vymyslím hromadu a všechny budou mít podobný, mnohdy i větší význam, než 296.
Uvědomte si, že Praha peníze netiskne, a nelze vyhovět všem. Nelze mít směrovou nabídku odevšad všude, to nejde. I VHD je o komromisu.

Žádné tvrzení nepopírám. Stejně, jako ROPID může přání obce akceptovat, tak ho může zamítnout.

No nic, nechme toho. Už jsme až moc nad rámec toho, co tady chce admin mít. Jestli chcete, klidně si můžeme pokecat jinde, ale tady to nechme na reakce ke změnám. Díky za vaše názory.
Autor: -sl- 07.12.2010 16:19:13
pavel: :) taky díky za výměnu názorů.. když nic jiného, přerušili jsme zde na chvilku souvislou řadu slabozrakých nadávek na koordinátora a jeho "neschopnost", které do diskuze o změnách patří možná ještě méně (třeba posoudí autor webu).. ;-)
Autor: Ma(šo)touš 07.12.2010 20:30:27
Předmět: pavel, -sl-
Nechci vstupovat do diskuse, není tu ostatně diskusní fórum, dovolím si jen dvě poznámky:
1) Pokud to stále ještě platí, linky 29x nejsou vůbec placeny z peněz na MHD, ale z peněz na sociální péči. Takže financování je nezávislé a těžko říci, že za ty peníze by mohlo jezdit jinde to a to; spíš by šly na jiný sociální účel. ROPID vlastně celé plánování linek 29x dělá tak trochu bokem, a můžeme být jen rádi, že to vůbec dělá ROPID - kdoví, jestli ty trasy linek (základní kostru) nevymyslel nějaký úředník ze sociálního odboru a ROPID to jen musí nějak vmotat do ostatní dopravy. Ať je to, jak chce, jisté jsou dvě věci: 1) tyhle linky neubírají peníze z rozpočtu na dopravu a 2) ať jejich trasy vymslel kdokoli, celá tahle záležitost je politická objednávka, takže se s tím těžko něco nadělá.

A 2) Vůbec neplatí, že bych ROPID jen kritizoval, naopak, třeba za nový režim zastávek na znamení mu tleskám a klaním se. Ale že je 296 naprostá dopravní pitomost, jedna z největších konin pražské MHD za poslední léta, která svou "hovadností" (kdybych měl parafrázovat Voskovce a Wericha) volá do nebes, na tom trvám. Na té lince není ani zbla pozitivního, téměř vše, co tu -sl- vyjmenoval, je spíš jen zoufalá snaha tenhle nesmysl nějak ospravedlnit, ale každodenní praktický význam je veškerý žádný. Pouze v lokalitě bezprostředně kolem Černého Mostu (Bryksova, Chvaly) má praktický přínos, ovšem to se dalo vyřešit jinak a levněji (ostatně do lokality bude v hodinovém intervalu jezdit nová H1)). 296 je horší než 293, protože 293, jakkoli je nesmyslná, je populistický krok Prahy 11, Praha 11 si to platí a jednou to Praha 11 taky určitě platit přestane. Ale obávám se, že 296 tu bude strašit ještě hodně dlouho.
Autor: McMurdo 07.12.2010 23:48:07
Předmět: 296 a -sl-
Já za H. Počernice můžu říct, že jsme sice chtěli vyřešit dopravní obsluhu LRS Chvaly, ale ne takovouhle prasárnou, jako je 296. Nikdo s námi o tom nejednal (stejně jako o ostatních změnách od 12. 12.). Už dneska se kvůli této lince zvedá nevole ze strany obyvatel, protože trasování je úplně na ... a dopravní opatření, která se musela kvůli této lince zavést jdou úplně proti koncepci dopravy v H. P.
Zítra mám jednání na ROPIDu, tak jsem zvědav, co mi k tomu řeknou.
Autor: karel 08.12.2010 00:22:36
Předmět: ofiko změny?
Máme 5 dní do změn docela podstatné části pražských linek a na ofiko webu zatím žádná zmíňka, krom pár článků o nočkách, několikátý o 296 a toť vše. To už nám krásné a přehledné tabulky nebudou prezentovány?
Autor: McMurdo 08.12.2010 07:51:20
Předmět: ad karel
Docela pěkný je i to, že v neděli má 296 vyjet a ještě nejsou ani dostavěný zastávky...
Autor: pdk 08.12.2010 08:06:49
Předmět: McMurdo - zastávky
To by mě zas tak moc neznepokojovalo, ostatně zastávka OC Černý Most ve směru k metru nestála ještě ani první den provozu ...
Autor: PIDServis 08.12.2010 11:19:11
Na novém fóru http://forum.vhd.cz/ je vytvořena kategorie PIDServis. Možnost psát komentáře k článkům zde zrušena nebude, ale u trvalých změn Vás všechny prosím, abyste se přesunuli do příslušných témat na tomto fóru, díky.
Autor: Tanbris 08.12.2010 12:07:21
Na Bucharově se zavádá vyčkávání mezi sebou 502 a 508.
Autor: Kejvačka 08.12.2010 20:01:41
Předmět: K Tuchoměřicům
254 - "Časové posuny spojů. Vybrané spoje z centra jsou ze zastávky Přední Kopanina prodlouženy do zastávky K Tuchoměřicům" - a kde se budou obracet? Na kruhovém objezdu nahoře na kopci u letiště...?
Autor: pp 08.12.2010 20:22:39
Předmět: k McMurdo
Já za několik málo obyvatel Horních Počernic zase mohu říci, že změny pokládáme za výrazné zlepšení VHD v HP. Je pravda, že jsem nikde ve veřejných zdrojích nezaznamenal diskusi k tomuto problému (ani ze strany Ropidu ani MÚ HP), stejně tak jsem ale nikdy nic neslyšel o dopravní koncepci HP (je někde zveřejněna?), pouze jsem narazil na pár obecnějších představ ohledně regulace IAD v oblasti HP. Dopravního opatření jsem zaznamenal pouze u LRS a sice odstraněni zábradlí před vchodem a zprůjezdnění ulice (sice je tam zákaz vjezdu, ale zábradlí je účinější). Jsou k tomu v HP ještě nějaká další dopravní opatření?
Autor: PIDServis 08.12.2010 20:29:26
Předmět: Kopanina
Kejvačka: Nikde se neotáčí, jsou to pouze ty spoje, které z Kopaniny zatahují do garáže, takže stejně už dnes manipulačně jedou z Kopaniny k dálnici a pak po ní. Teda pokud vím, tak to tak je. Se podívejte na JŘ, které to jsou spoje.
Autor: Micchaela 08.12.2010 22:37:08
Předmět: 208
Tak Újezd dostane spoj na A na Depo a nám ho z Jahodnice seberou. Jen po půl hodině ve špičce a jinak ani o víkendu nic, Takže když budu potřebovat na A tak si udělám okružní jízdu po Praze na Skalku 296. 208 je jeden z mála spolehlivých spojů. S výstavbou na Lomnické bylo žádáno o posílení spojů a teď jsou rušeny. Nechápu myšlenkové pochody.....
Autor: McMurdo 08.12.2010 22:50:08
Předmět: ad pp
Zdravím, studie koncepce dopravy v HP existuje (byla vytvořena v roce 2008).
Dnes jsem byl na Ropidu projednat změny v naší městské části a budoucnost MHD a vypadá to zatím pro naši MČ pozitivně (např. 220 od ledna alespoň 1x v kloubovém autobusu)
Pokud máte nějaký dotaz na poli dopravy v HP, tak se na mě neváhejte obrátit na mail: Jan_Kotouc@pocernice.cz
Autor: -sl- 09.12.2010 08:06:19
Michaela: reakce ve fóru - http://forum.vhd.cz/viewtopic.php?id=4 .
Autor: LeftBehind 10.12.2010 15:05:11
Na ROPIDU vyvěsili seznam zastávek na znamení.
Ale... Např. hned první zastávka na seznamu - Avia Letňany - na znamení? S projíždějící linkou 151? Asi se od 3. ledna chystají další změny v oblasti Prahy 18?
Autor: Danny 10.12.2010 15:33:55
Předmět: zastávky na znamení
ad LeftBehind:
Těch chyb tam je spoustu, asi připravili seznam dříve a teď neopravili linky. Namátkově je tam linka 190, 222...
Autor: M.a.r.t.i.n 10.12.2010 16:00:36
Předmět: 754
když se tedy ruší linka 754, tak se nebude rušit zasávka Pitkovice ? Nebo se nahradí nějakou linkou ? Ruší se 754 kvuli nevytizenosti ?
Autor: Ma(šo)touš 10.12.2010 21:12:49
Předmět: ad 754
Ne, ruší se proto, že 232 je dvojunásobně posílena, tzn. 754 je plně nahrazena a její další existence by byla zcela zbytečná. Zastávka Pitkovice zůstává již jen jako nástupní pro školní linku 570.
Autor: Ma(šo)touš 11.12.2010 10:30:07
Předmět: 754
aha tak to jo, a proc se driv odklonila linka 232 tak aby nezajizdela do pitkovic ?
Autor: M.a.r.t.i.n 11.12.2010 18:43:51
Předmět: oprava
pardon autor : M.a.r.t.i.n Předmět: Pro Ma(šo)touš :)
Autor: pdk 12.12.2010 19:16:37
Předmět: 296
Doplňky k 296 z dnešní jízdy:
Nádraží HP - v Jivanské před Libuňskou (u restaurace). Ratibořická pro oba směry v nástupní 223. Slatiňanská ve Stoliňské u střediska. Černý Most směr Skalka - od OC přímo do obratiště, st. 17. Bryksova - otočení v křižovatce s Vybíralovou, bez problémů i při zaparkovaném autě. Ke Hrázi - v ul. Národních hrdinů. Na Groši - nové zastávky v Pražské.
Obsazenost velmi slušná. Kéž by ve standardních autobusech bylo vždy tolik cestujících jako dnes v 296 - cca 15 osob byl průměr, největší zdroj OC Štěrboholy, ale nějaký pohyb cestujících byl v podstatě všude a žádný úsek nebyl úplně mrtvý.
Autor: -sl- 12.12.2010 20:53:32
Předmět: k fóru
technická k fóru - do doby než jej najdou spamroboti lze přispívat bez registrace a bez uvedení mailu (stejně jako zde)..

http://forum.vhd.cz
Autor: Ma(šo)touš 13.12.2010 17:30:00
Předmět: 754
No kvůli rychlosti, z těch několika domů v Pitkovičkách lze dojít na Hříbkovou a ušetří se tím 2 minuty. 754 bylo jen pár spojů denně o víkendu, a to jen proto, že v Křeslicích nebylo kde se otočit.
Autor: Tanbris 16.12.2010 10:05:56
297 - Máš tam chybu, konečná je Poliklinika Malešice
I1 - Změnil se taky sled zastávek - zajede se nejdřív na Breitcetlovu a Bryksovu a konečná je Černý Most, která je nově v terminále ne na Chlumecké (nástupní společná s 223, 273 a 296 směr Breitcetlova)
Autor: medvěd 18.12.2010 13:59:29
Předmět: 378
378 se ubraly spoje do Radonic
Autor: 4076 18.12.2010 19:42:05
Předmět: 378
Do Radonic linka nebyla využívaná, možná kdyby jezdila k penny tak by byla zajímavější. O víkendu zůstali 4 spoje v pracovní dny jen jeden ráno.
Autor: medved 19.12.2010 06:24:14
Předmět: 378
4076 - O víkendu zůstali 3 páry spojů. A možná, že by stálo za úvahu prodloužení přes Horní Počernice n a Černý most

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis