PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID od pondělí 1. listopadu 2010

(Trvalé změny)

Aktualizace:  20.11.2010
Platí od:  01.11.2010
Je v provozu

Linka 111: Časové posuny spojů v pracovní dny v ranní špičce.

Linka 195: Na linku nově nasazovány kloubové autobusy. Pouze v ranní špičce v pracovní dny budou nadále nasazovány standardní vozy. Ruší se první nástupní zastávka Jesenická. Ruší se zastávka Nad Jetelkou.

Linka 206: Nová autobusová linka v trase Dejvická - Horoměřická (T) - Sídliště Červený Vrch (Z) - Divoká Šárka - Vlastina - Sídliště Na Dědině - Ciolkovského - Dlouhá míle - Obchodní centrum Ruzyně. Dopravce STENBUS s.r.o. V provozu denně od 8:30 do 10:30 hodin v intervalu 60 minut a od 10:30 do 21:00 hodin v intervalu 30 minut. Na linku budou nasazeny dva standardní autobusy, z toho jeden bude garantovaný nízkopodlažní. Nástupní zastávka Dejvická bude zřízena ve stávající nástupní zastávce linky 116.

Stávající bezplatná smluvní linka do OC Šestka již nebude v provozu.

Linka 316: Operativně posíleny vybrané spoje v ranní špičce v pracovní dny ve směru do Prahy nasazením dvou autobusů.

Linka 329: Časové posuny spojů v pracovní dny v ranní špičce.

Linka P6: Nově v provozu celoročně, v pracovní dny od 6:40 do 19:00 a o víkendu od 8:00 do 19:00 hodin.

Trvalé změny PID od 22. listopadu

Linka 114: Změna jízdního řádu z důvodu lepších prokladů s linkou 193.

Linka 143: Změna jízdního řádu z důvodu lepší koordinace s linkou 217.

Linka 193: Změna jízdního řádu z důvodu lepších prokladů s linkou 18.

Linka 561: Zřizují se ve směru Velká Chuchle zastávky U Jankovky a Nádraží Radotín v ulici Vrážské v zastávkách linky 244 ve směru Sídliště Radotín.

Komentáře

Autor: michalk 08.10.2010 12:06:34
Předmět: 206
Když už ta linka bude jako PID, tak by možná stálo za to převést na ní některé spoje z 218ky (byť DPP) jako zkrácené DE - Ciolkovského a proložit linky navzájem - Dědina by měla rychlejší spojení na metro a mohlo by se odlehčit i 119ce. Neříkejte mi, že se musí jezdit v M-linkovém intervalu kolem těch pár baráků a skladišť, takže by se ještě ušetřilo.
V téhle podobě neprorokuju lince velkou budoucnost - Šestce se nebude líbit, že tím lidé jezdí jen od metra na sídliště a lidem se nebude líbit dlouhý interval a neježdění ráno...
Autor: medvěd 14.10.2010 08:36:12
Předmět: 608
neví někdo, kdy ta 608 do Odolky začne jezdit? Četl jsem někde pouze 'ode dne vyhlášení'
Autor: pdk 14.10.2010 10:41:51
Předmět: Odolka
medvěd: Na webu města Odolena Voda se tvrdí:
S prosincovou změnou jízdních řádů dojde k zavedení nového nočního spoje v 1.30 hodin od posledního metra z Prahy a k posílení víkendových spojů v dopoledních hodinách směrem na Prahu a vvsobotu v podvečer směrem z Prahy.
Autor: medvěd 14.10.2010 11:12:40
pdk: díky
Autor: 4076 20.10.2010 11:07:45
Proč nové linky nejezdí DP?
Autor: PIDServis 20.10.2010 11:24:57
DP neumí jezdit linky, které jsou jinak dotované, než z klasické kasičky na provoz městských linek. Proto taky nejezdí třeba 263. Navíc neumí zařídit celovozovou reklamu na nějaké obchodní centrum a jezdit s tím vozem na té dané lince pořád.
A linky 295 a 297 nejezdí DP, páč tyto linky byla přímo iniciativa z jiných stran, rozumějte přímo od "dopravce" :-D.
Autor: PIDServis 20.10.2010 11:26:20
Jo a DP je taky pořád neschopnej nakupovat minibusy, umí o tom jenom kecat. Takže co by se na něj čekalo... když to jiní dokážou mnohem rychleji a schopněji, další věc je nový nátěr PID, to taky u DP bude trvat nejdéle, jestli to bude vůbec možné.
Autor: eurodance 21.10.2010 08:33:27
Předmět: 206...
mě se tohle řešení linkou 206 nelíbí, obecně se mi zdají souběhy linek s různými intervaly jako značně nelogické a neefektivní. Spojení od Dejvické k OC je dostačující, dojdu cca 150m od zast. linky 119 a interval 30 min na lince 206 je vzhledem k tomu značně neatraktivní. Prioritně mě přijde zlepšit spojení ze sousedních čtvrtí, kde se může očekávat největší počet návštěvníků centra. Navrhoval bych obsluhu ne linkou 218, ale v PD prodloužením 108 k Šestce a o víkendu prodloužením linky 225 z Ciolkovského. Linku 218 bych si dokázal představit jako polookružní.
Autor: mirek 21.10.2010 11:08:48
Předmět: nátěr
PIDServis: Nový cirkusový nátěr PID je takový hnus, že to snad DP nebude nikdy aplikovat. Proč by měly v Praze jezdit busy ve středočeských barvách? Barva autobusů je to nejposlednější, čím by se měl kdo zabývat, dokud na zastávkách PID stále nejsou standardem ani jízdní řády nebo přístřešky, o vybavení vozů informačním systémem nemluvě.
Autor: Láďa 21.10.2010 11:43:45
DP jezdil nakupní linku Galerie Butovice s jedním vozem a celovozovou rekamou,tak to umí,to bude tím,že Stenbus jezdí levněji.
Autor: PIDServis 21.10.2010 14:14:46
Láďa: Ale neumí to jezdit pokud je to linka s normálním číslem s normálním tarifem PID. DP to neumí zkloubit, on si jezdí buď smluvku a nebo normální linku... ale linka PID jedoucí k obchodnímu centru, placená obchodním centrem a s požadavkem na celovozové reklamy je prostě něco moc složitého co tu nikdy nebylo a DP je na to moc hloupá společnost...
Autor: Krtek 21.10.2010 21:28:18
Předmět: 206
CO píše 4021 můžu jenom potvrdit, jen bych to napsal trochu sofistikovaněji - a teď to není myšleno ironicky ale doslova opravdu tak. DP je velký moloch, který když to tak řeknu si na své vlastní fungování neustále udržuje tolik vnitřních předpisů, norem, postupů atd., že jednak tyto postupy trvá roky změnit plus má hierarchii práce v podniku tak jakoby nakouskovanou že není prakticky nikde nikdo kdo by mohl navrhovat nějaké takovéto koncepční změny. Tím, že jsou v DP stovky oddělení a každé dělá jen pidičást z koláče, tak třeba zařídit zmíněnou CVR na PIDové lince by znamenalo změnit řadu těch norem, předpisů, udělat změny v postupech jeho účetnictví, plánů údržby vozidel plus si DP sám u sebe neumí vyřešit rozpor, že CVR dojednává nějaké jeho odbor za úplatu a opět nějakým zaběhnutým systémem, který s provozem v PIDu nepočítá a změnit ho je problém ad výše. Zkrátka, co je třeba pro Stenbus samozřejmost a otázka okamžiku, jelikož chce kšeft, tak pro DP je přítěž, protože ten funguje setrvačností výše popsaných postupů, které jsou skoro neměné.
Autor: com-i-nick 22.10.2010 11:29:32
Předmět: 295-297
velmi trefný článek, který mluví za všechno, klasická česká malá domů:
http://www.dp-arena.cz/1/index.php?option=com_content&task=view&id=3527&Itemid=1
Autor: 4076 22.10.2010 20:37:48
Na 112 jezdily dva garantované busy s celovozovou reklamou ZOO (7300,7301,3212), nástřik PID - vyhozené peníze když má DP jednotné barevné provedení, Stenbus a ostatní jezdí za méně ? řidič má méně na hodinu ? jezdí více hodin ? méně odpočinku ? to je výhra po stránce bezpečnosti
Autor: 4076 22.10.2010 21:03:12
Předmět: překlep
místo otazníku patří pomlčka
Autor: pavel 22.10.2010 22:00:35
com-i-nick: Ať pan Ďuran řekne, jak byl vybírán dopravce pro 125.
Ano. Je čas nové linky řešit výběrky a s nimi pomalu předávat výkony levnějším dopravcům.
Autor: M.a.r.t.i.n 24.10.2010 14:49:08
Ví se neco uz o te pripravovane midibusové lince Nádraží Horní Počernice - Černý Most - Nádraží Kyje ? Žeby ji (pokud se zavede) dopravovala spolecnost About Me ?
Autor: -fn- 26.10.2010 07:34:29
Předmět: Cena a bezpečnost
4076: Ono to nemusí být tak jednoznačné. Nižší náklady mohou být zajištěny například lepším poměrem kancelářských a provozních pracovníků (ovšem že ve prospěch provozních :)).
Autor: Herweso 26.10.2010 09:19:30
Předmět: odpověd pro 4076
Ano je pravda,že ostatní firmy jezdí za mnohem menší peníze než DP, ale věřte že to vždy není za cenu bezpečnosti či kvality. Můžu to posoudit, jelikož jsem jezdil jak u DP, Veolie, SpojBusu a teď od 1.11. na lince 206 pro StenBus. DP prostě schází pružnost, jelikož jí chybí motivace.
Autor: Kryštof 28.10.2010 01:52:17
Předmět: 206
Tu nástupní 206ky absolutně nechápu, proč není stejně jako má 218!
Autor: Ruter 29.10.2010 11:25:54
Předmět: re:Kryštof
Protože by se OC samozřejmě nelíbilo, kdyby mu 206 přetěžovali lidi z Dědiny. Vcelku logické.
Autor: PIDServis 29.10.2010 14:36:42
Předmět: 206 Dejvická
Ne, nástupní 206 měla být spolu s 218, ale to se nelíbilo DP, protože by mu Stenbusova 206 "brala klienty" a báli by se eventuelního omezení 218 v budoucnosti, takže musel Ropid najít náhradní řešení.
Autor: mirek 02.11.2010 14:04:32
Předmět: 206
Proč když 206 celou platí OC Šestka, jdou peníze za jízdné DP?
Autor: PIDServis 02.11.2010 18:16:43
Na lince 206 platí jízdné PID a ne jízdné DP. Jízdné DP dávno žádné neexistuje. DP je dopravce stejně jako Stenbus. Máme tu IDS, ve kterém jezdí více dopravců pod jedním tarifem.
Autor: mirek 04.11.2010 11:31:49
Jasně. A kdo vydává jízdenky, provozuje automaty atd.? Ropid? Nemluvím o tarifu, ale o tom, komu jdou peníze do kasy. Ropidu?
Autor: PIDServis 04.11.2010 17:11:39
Teď moc nechápu o co jde. Je to uplně stejné jako já nevim u linky 314. Tam taky lidi nastupují s jízdenkami, které si koupili v automatu, který provozuje DP... nevim přesně jak ty finance putují.
Autor: Tunnela 05.11.2010 15:14:34
Předmět: nová linka
:M.a.r.t.i.n: Zdravím, navazuji na výše položený komentář ohledně linky jedoucí od Nádraží Horní Počernice na Nádraží Kyje. Bude asi pravda, že tahle linka bude provozována ABOUT ME s.r.o. ale bude to rozhodně jiná trasa, protože prosakuje čím dál více informací, že ta trasa této linky bude nejdelší v síti denních linek v Praze v rámci PID. Mimochodem, jak se Vám líbí dopravce ABOUT ME? Já sám jsem s ním spokojen, a musím uznat, že kvalita služeb je někde jinde než u DP a Veolie.. A i řidiči - ustrojení, slušní. A musím říci, že jezdí i v souladu s jízdním řádem.. Já sám velmi rád používám jak linku 295, tak i 297, a sám za sebe nemohu na ABOUT ME říci žádné křivé slovo..
Autor: M.a.r.t.i.n 05.11.2010 19:02:49
Předmět: ad: Tunnela
no já se ještě se společností ABOUT ME neprojel musím v nejblizsi dobe to udelat :) ;) a co se tyce te pripravovane linky, jsou uz nekde nejake informace ?
Autor: -sl- 05.11.2010 20:41:05
Předmět: 296
Nádraží Horní Počernice - Nádraží Kyje - Sídliště Skalka? http://www.sterboholy.cz/novinky/nova-linka-autobusu/
Autor: petr 05.11.2010 22:30:34
Předmět: změny
Jsem zvědav na prosicové změny jaký budouk. Na DPP v JŘ je 133 a 136 zkrácení o víkendu z 15 na 10 minut v něděli až 13 hod a 197 i o víkendu na Chodov ty JŘ jsou platné už od 27.11. tak aby zase ti změny nebyly už tohle datum.
Autor: V.G. 06.11.2010 02:52:58
Předmět: změny
Ty změny k 27.11. jsou pouze předvánoční. To zkrácení intervalu na 133 a 136 je hlavně kvůli Bronzové,Stříbrné a Zlaté neděli.
Autor: Tunnela 06.11.2010 12:25:21
Předmět: 296
Ano, přesně tak. Takhle jsem o té 296 také slyšel. Tahle trasa linky bude dle mě celkem povedená, a hlavně interval 30 minut je na tuto linku dle mě naprosto v pořádku, bude to nejdelší denní linka v Praze v rámci PID.. A provozovatel bude rovněž ABOUT ME s.r.o. MYslím, že spojení Obchodního centra Černý Most, Obchodního centra Štěrboholy a Sídliště Skalka je od ROPIDu po dlouhé době povedený tah. Protože současná 224, která na Sídliště Skalka jezdí je úplně zbytečná...
Autor: Quor 06.11.2010 16:55:06
Předmět: re: 296
Upřímně, 296 je paskvil na n-tou, který se snaží zalátovat některé chyby a při tom vytváří nové. A jen tak na okraj, myslím, že minibusové linky, které jsou prý primárně určené pro obsluhu zdravotnických a sociálních objektů, by rozhodně neměli jezdit přes půl Prahy a to ještě od 0500 do 2300. (Optimální provozní doba je podle mne 0630-2030)
Autor: pdk 06.11.2010 17:34:02
Předmět: Úvaly
Sem by se asi dala započítat i změna organizace dopravy u nádraží v Úvalech od 31.10. (u linek 304 a 391 je vedena jako dočasná s tím, že od 12.12. přejde v trvalý stav).
V podstatě vše staví u nádražní budovy, naproti zůstaly jen spoje 484 směr náměstí a občasný výstup. Příjezd/odjezd s otočením je podjezdem a Smetanovou (i když tohle už jsem zažil i dřív).
Plánek zastávek u nádraží je na webu Ropidu.
Autor: pdk 06.11.2010 17:49:51
Předmět: 296
Podle velmi hrubého popisu na webu Štěrbohol to vypadá na vyložený "vymeták". Např. cesta ze Sídliště Skalka k OC Štěrboholy touto linkou nebude asi patřit k časově nejvýhodnějším (přes Horní a Dolní Měcholupy ...). Bude zajímavý konkrétní průběh trasy. Podle mne ta linka bude určena především pro ty, kterým dělá potíže přestupovat - což u linek 29x zase není tak od věci ...
Autor: -sl- 06.11.2010 22:22:03
Předmět: 296
na území správního obvodu P15 je linka řešením cesty na úřad jak pro Štěrboholy, tak pro Malý Háj a budoucí Východní Město, Rtyňské dává intervalový standard Prahy, kolem Jahodnice řeší rozumné spojení k OC Štěrboholy a dává možnost omezit 110 v Hostavicích.. rozumný je úsek Jahodnice - Boloňská, krom toho co jsem psal výše se mi zejména líbí možnost navázání na vlak (S1 - Dolní Počernice, S9 - Horní Měcholupy).. v ostatních úsecích je to zřejmé propojení několika minibusových linek, které by měly fungovat samostatně, které popírá smysl minibusových linek a působí jako paskvil..
Autor: pavel 07.11.2010 11:50:39
Předmět: 296
-sl-: Praha žádný intervalový standard nemá a současná 163 Rtyňské stačí. To bych radši na depo protáhl 110 a Bezděkovskou řešil jinak (208, krátká midilinka,...).
Já bych udělal midilinku OC Černý Most-Černý Most-Poliklinika ČM-polookružně Ocelkova-Bryksova-Poliklinika ČM-ČM-OC Černý Most. Na Sídliště Skalka místo 224 poslal 101 a konec.
Autor: karel 07.11.2010 18:48:55
Předmět: situace kolem 296
Já bych tuto linku řešil vcelku jinak. Obsluhovala by opravdu jen území Phy 14. Zajistila by obsluhu polikliniky, seniory, oblast Aloisov, na vlak do Kyjí, Hostavice za tratí a OC... Nádr.H.Počernice - Chvaly,dům seniorů - CČM - (dále vynechání terminálu ČM) - Poliklinika Č.Most - Rajská zahrada - Sídl.Lehovec - Hloubětín - Hloubětínská - (dále ulicemi Hloubětínská,Hostavická,Oborská,Tálinská,Lednická) se zastávkami = ZŠ Hloubětínská - Hostavická - Tálinská - Nádr.Kyje - (dále ulicemi Hodějovská,Froncova,Pilská) se zastávkami = Jezdovická - Hostavice - (dále Novozámecká) - Lipenské nám. - Kněžická - D.Počernice - Rtyňská - Štěrboholy - Europark. Jelikož bydlím v této lokalitě, mám řpehled o zdejších vazbách a takto řešená linka by obsloužila zatím neobsloužené oblasti a průjezdnou ulicemi je možná, vyjma malé úpravy ulice Hodějovské v Kyjích. Další části budoucí 296 bych řešil samostatnou jinou midibusovou linkou.
Autor: karel 07.11.2010 18:53:22
Předmět: 296
vynechání terminálu je opodstatněné - něco jako 295 a Letňany, vazba na Béčko je na Rajské zahr.
Pavel: Tebou navrhovaná polookružní linka je vcelku k ničemu, obsloužila by pár lidiček Sídliště ČM II a jinak by vozila akorát lidi od metra k OC... Jaké je opodstatnění tvého návrhu?
Autor: -sl- 07.11.2010 20:44:44
Předmět: intervalové standardy
pavel: ano, oficiálně již neexistují.. bývaly doby, kdy byl intervalový standard 15 minut ve špičce a 30 minut mimo špičku a vše nesplňující bylo na výjimku..

pokud mluvíme o Rtyňské, je 60 minut s výjimkou ranní špičky v lokalitě deset minut jízdy IAD od metra (A i B) a pět minut od obchodního centra trapné a je to o preferenci IAD na radiální komunikaci, kde nelze vyčlenit buspruh..

296 je v úseku Lomnická - Boloňská opodstatněná v úsecích:
* Lomnická - OC Štěrboholy (svoz/návoz k OC z blízkého sídliště)
* Nádraží Dolní Počernice - Nádraží Dolní Měcholupy (svoz/návoz k liniím eSka s i=15-30min a k páteřní trase bus k metru B ze Štěrbohol)
* Štěrboholy - Boloňská (bezpřestupové spojení k ÚMČ P15 ze správního obvodu)
* Štěrboholy - Dolní Měcholupy (bezpřestupové spojení k blízkému lékaři a do školy - Štěrboholy nemají druhý stupeň)
+ pozitivně se dá mluvit i o vazbě Štěrboholy - Vajgarská (bezpřestupové spojení k Bioregeně a do školy v Kyjích)

ke kyjské a hostivařské části trasy se nevyjadřuji, je to tam na samostatné linky, protože v počernicko-měcholupské části klemy naruší pravidelnost linky a možnost navázat ji na odjezdy a příjezdy vlaku..

karel: v lokalitě jsem bydlel 30 let a domnívám se, že tažení minibusu kolem ZŠ Hloubětínská nemá reálnou poptávku a bylo by luxusem pro pár ks.. z hlediska OC je Hloubětín spádový na ČM a po OC Štěrboholy není poptávka - situace od dob Hloubětínské EUR3 se v Hloubětíně narozdíl od Jahodnice, kde vyrostlo sídliště, nezměnila..
Autor: pavel 07.11.2010 21:36:30
-sl-: Pro vztahy severně od OC Štěrboholy bych kvůli tomu nezaváděl linku navíc, ale spíš bych se zamyslel nad možnostmi a úpravami stávajících linek. Tady se jako podstatně efektivnější jeví, co jsem naznačil výše - spojení 110 a 163 +vedení vynraných spojů 208 na Bezděkovskou.
Řešit přímé spojení z každé části městské části k úřadu pokládám za zbytečné. Na úřad se jezdí maximálně párkrát do roka, většina lidí spíše jednou za několik let.

Karel: Opodstatnění? Z východní části Bryksovy ulice je to na nejbližší zástávku kilometr.
Autor: michalk 08.11.2010 00:04:32
Předmět: 296 - můj názor a návrh
co má řešit 296?
1) Chvaly & CČM, 2) Vybíralovu, 3) Tálínskou, 4) Jahodnice - Štěrboholy, 5) Štěrboholy - Dolní i Horní Měcholupy
možné řešení
1) řešit odklonem 222ky (nově minibus) okolo CČM a Hartenberskou (nejlépe ve směru ČM i Šplechnerovou - odtamtud na bus daleko + neprodloužilo by to tak jízdní dobu). Eventuální kapacitní problémy "nové" 222ky řešit cílenými vloženými spoji na 223/261. (222 by samozřejmě až na VÚB jela jen ve špičkách)
2) a 3) Vybíralova - Bryksova - Breitcetlova - (Cíglerovou) - RZ - Hejtmanská - Vajgarská - Tálínská - (Oborskou a Hloubětínskou)* - Hloubětín
*= od MHD daleko a ještě do kopce, rozhodně mi přijde lepší obsloužit tohle území než stočit to k nádraží (kolik lidí by tím fakt na vlak jelo? + tam kolem nic jiného není)
4) spojení 110 (bez závleku do Hostavic) a 163. Minibus může jet z Jahodnice* do Hostavic, dál Novozámeckou a pak na Bezděkovskou
* = možnost prodloužení např. Baštýřskou, když by to někdo zaplatil - to jsou oblasti, kam má jet minibus, ne po Českobrodské; 55* U Slunce - Škola DP (třeba Stenbus busem z 263)
5) ideální spojení na minibus, třeba v trase Štěrboholy - kamsi na Boloňskou (nebo až tu Hostivařskou, ale ne až na Skalku!)
Autor: -sl- 08.11.2010 08:20:25
Předmět: 296
Spojení 110 a 163 naráží na různý interval linek. V úseku DPočernice - OC Štěrboholy by se zbytečně předimenzovávalo. 110 dále těžko navážete odjezdy na vlak, v čemž vidím největší sílu linky.

U Slunce - Škola DP je cca pro 10 dětí. Stenbus v té době navíc nemá volný bus - donedávna najížděl přejezdem z firemních linek z ČM a zejména na spoji v cca 7:54 od OC se to projevovalo častým vynecháváním kvůli neprůjezdnosti oblasti.

Vedení 163 je diskutabilní, po zavedení 296 bych to viděl i na možnost redukce linky na DH - Štěrboholy, výhledově možná i na odklon z Drobné ulici Upravenou na Dubeč.

část 296 na P10/15 a DPoč v ideální podobě je někde kolem trasy Bezděkovská - Novozámecká ulice (polohou vazba na vlak) - Hostavice - Jahodnice II (závlek) - Nádraží Dolní Počernice - Štěrboholy - Nádraží Dolní Měcholupy (polohou vazba na vlak) - Boloňská - Hornoměcholupská ulice - Nádraží Hostivař (smyčka)..

kolem Boloňské by se dal zvažovat objezd sídlištěm pro svoz na vlak..
Autor: vazby na vlak 08.11.2010 17:07:20
Co to má za smysl přes půl Prahy... Mezi S1 a S9 jezdí 181, která s mírnými zpožděními v určitých obdobích max. 10 minut, jezdí častěji (12/30/15). Za půlroční využívání s ní nemám problém. Mezi S2 a S9 bych využil raději 183 (také častější a rychlejší) a mezi S1 a S2? To samé přestup nejlépe na Vysočanská - Nádr.Libeň. myslím, že zavádět linku na spojení linek S je zbytečné... my potřebujeme doplnit zdejší síť a lokálně navazovat na vlaky a ne přes půlku prahy. Kolik lidí z Horních Počernic spěchá na S9 do Říčan třeba. Btw linka 303 je tu bez přestupu taky. Praha 14 potřebuje spojení na Kyje a pak to bude vlakem do centra podstatně rychlejší než B. Ostatní čtvrti ať si zařídí vlastní midibusy. Já budu čekat na čerňáku na něco co bude stát v koloně na Selské, Dolnoměcholupské, Kutnohorské... To bude jezdit asi na čas ten BUS.
Autor: Medvěd 16.11.2010 11:16:51
Předmět: Prosincové změny
Od 12.12.2010:
Nová linka 296 pojede v trase (výběr zastávek): NÁDRAŽÍ HORNÍ POČERNICE ? Jeřická ?
Chvaly ? Slatiňanská ? Obchodní centrum Černý Most ? Černý Most ? Bryksova ? Generála
Janouška ? Vajgarská ? Nádraží Kyje ? Sídliště Jahodnice ? Hostavice ? Novozámecká ? Dolní
Počernice ? Štěrboholy ? Obchodní centrum Štěrboholy ? Dolní Měcholupy ? Nádraží Horní
Měcholupy ? Boloňská ? Sídliště Na Groši ? Zahradní Město ? Skalka ? Michelangelova ?
SÍDLIŠTĚ SKALKA
Změny stávajících nočních linek:
502 linka je prodloužena přes zastávku Luka do zastávky Řeporyjské náměstí
504 linka je nově vedena přes zastávky Ryšánka, Antala Staška a Poliklinika Budějovická
506 linka je vedena v nové trase: Strašnická ? Poliklinika Zahradní Město ? Na Košíku ?
Opatov ? Háje ? Křeslice ? Uhříněves
509 linka je vedena v nové trase: Florenc ? Ohrada ? Sídliště Malešice ? Dolní Měcholupy ?
Dubeč
606 zaveden provoz i ve směru do Prahy
609 linka je vedena v nové trase: Strašnická ? Poliklinika Zahradní Město ? Na Košíku ?
Opatov ? Háje ? Křeslice ? Uhříněves ? Říčany, průmyslový areál Černokostelecká ?
Mukařov ? Vyžlovka ? Kostelec nad Černými lesy, nám.; v úseku Strašnická ? Říčany,
průmyslový areál Černokostelecká je linka nově provozována obousměrně
4/6
Nové noční autobusové linky:
514 nová linka v trase: Sídliště Ďáblice ? Květnová ? Ďáblice
515 nová linka v trase: Hradčanská ? Hanspaulka ? Horoměřická ? Nebušice
608 nová příměstská linka v trase: Kobylisy ? Zdiby ? Klecany, u hřbitova ? Klíčany ?
Odolena Voda, Dolní náměstí (v provozu pouze v uvedeném směru a pouze v noci
z pátku na sobotu a ze soboty na neděli)
Autor: pdk 16.11.2010 12:10:51
Předmět: Medvěd
Tohle všechno je v posledním čísle Informačního zpravodaje na webu Ropidu (to 4/6 je číslo stránky). Jsou tam i prosincové novinky ve vlacích PID.
Autor: M.a.r.t.i.n 19.11.2010 17:22:49
Předmět: 514
nemyslíte že ta trasa 514 je strašně krátka ? (když vezmete i tak všechny zastávky). myslíte si ze se bude vyuzivat ?
Autor: karel 21.11.2010 19:39:23
když by si byl z ďáblic a na tramvaj 53 by ti navazoval autobus tak by si šel radši pěšky? samozřejmě že s tím bude jezdit ten kdo je z ďáblic ať je to krátká trasa nebo dlouhá :D nová i stará zástavba je tu hojná...

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2017 PIDServis