PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Trvalé změny PID od neděle 14. června 2009

(Trvalé změny)

Aktualizace:  13.06.2009
Platí od:  14.06.2009
Je v provozu

Nové souhrnné jízdní řády v PDF

Depo Hostivař - Dolní Měcholupy - Nové náměstí.

Opatov - Šeberov - Hrnčířský hřbitov.

Opatov - Průhonice.

Opatov - Čestlice, Hypernova.

Opatov - Dobřejovice, Na Návsi.

Depo Hostivař - K Netlukám - Netluky - Hájek - Královice.

Černý Most - Šestajovice, u školy.

Budějovická - Kamenice, kulturní dům.

Změny autobusových linek

Linka 111: Mírné omezení provozu v souvislosti s posílením linky 329.

Linka 221: Posunuje se spoj v pracovní dny z Čertous v 9.03 na 9.01.

Linka 251: Zavádí se v pracovní dny spoje s odjezdem ze Sídliště Rohožník ve 22.22 a z Nádraží Klánovice v 6.44 a 22.14.

Linka 264: Zrušena.

Linka 265: V mimošpičkových obdobích zkrácena do trasy Nádraží Uhříněves - Lipany - (Kolovraty).

Linka 266: Nově v provozu celodenně, celotýdenně. Prodloužena do trasy Depo Hostivař ... Uhříněves - K Netlukám - Netluky - Hájek - Královice. Souhrnný interval s linkou 366 je ve špičkách pracovních dnů 30 minut (v ranní špičce ve směru do centra zkrácen na 15 - 30 minut) a v ostatních obdobích 60 minut. Zavedeny celodenně, celotýdenně vložené spoje v trase Depo Hostivař - Uhříněves. Souhrnný interval linek 265, 266, 364 a 366 v úseku Depo Hostivař - Nové náměstí je v ranní špičce 7,5 minuty, v odpolední špičce 10 minut a v ostatních obdobích 30 minut.

Linka 303: Změna trasy: Černý Most ... Křenice - Říčany, Pacov - Říčany, U Větrníku (T) - Říčany, k žel.st. - Říčany, Spojovací ZŠ - Říčany, u nemocnice - Říčany, Rychta - Říčany, Olivovna - Říčany, sídliště Olivovna - Říčany, Pivoňková - Říčany, Pod Kavčí skálou - Říčany, Komenského náměstí - Říčany, Štefánikova - Říčany, U Milána (T) - Říčany, náměstí - Říčany, Podhradí - Říčany, Wolkerova. Posílena v úseku Říčany, Wolkerova - Sibřina.

Linka 304: Změny spojů (posílení) v ranní špičce pracovních dnů v úseku Černý Most - Jirny, Nové Jirny II.

Linka 309: Časové posuny spojů z důvodu zachování návazností na vlaky v zastávce Nádraží Radotín.

Linka 311: Posunují se v pracovní dny spoje ze Zličína v 7.45, 9.45, 11.45 a 12.45 a to pouze v úseku Mořina - Řevnice, náměstí o +5 minut.

Linka 313: Časové posuny spojů z důvodu zachování návazností na vlaky v zastávce Nádraží Radotín.

Linka 317: Ruší se spoj v pracovní dny v 7.40 z Mníšku p.B. do Prahy. Spoj v 22.00 ze Smíchovského nádraží zkrácen do zastávky Kytín celotýdenně.

Linka 319: V zastávce Tuchoměřice, rozcestí budou nově zastavovat všechny spoje v obousměrech.

Linka 324: Zrušena.

Linka 325: Zrušena.

Linka 328: Prodloužena do trasy Opatov - Modletice, TVIN. Časové posuny spojů.

Linka 329: Posílena v pracovní dny od 9 do 15 hodin (dva nové páry spojů navíc).

Linka 332: Zrušeny zastávky Ústav mateřství a Zelené domky. Posunuje se celotýdenně spoj z Budějovické v 0.00 na 0.10. Posunují se v pracovní dny spoje z Psár v 5.15 a 5.42 na 5.11 a 5.41.

Linka 334: Zrušena.

Linka 335: Zrušeny zastávky Ústav mateřství a Zelené domky. Spoje nejedoucí přes Radějovice a Křížkový Újezdec jsou v úseku Budějovická - Sulice, Želivec převedeny na linku 337. Časové posuny spojů.

Linka 337: Zrušeny zastávky Ústav mateřství a Zelené domky. Výrazně posílena celotýdenně v úseku Budějovická - Kamenice, kult. dům. Obec Pyšely nově zařazena pouze do 4. pásma.

Linka 339: Zrušeny zastávky Ústav mateřství a Zelené domky. Posílena v pracovní dny odpoledne. Časové posuny spojů.

Linka 344: Časové posuny spojů v ranní špičce pracovních dnů.

Linka 363: Výrazně posílena v úseku Opatov - Čestlice (interval v pracovní dny ráno 10 minut, odpoledne 15 minut, dopoledne a večer 30 minut, o víkendu celodenně 30 minut). Zkrácena do trasy Opatov - Velké Popovice, Todice.

Linka 364: Změna trasy: Depo Hostivař ... Uhříněves - Uhříněveský hřbitov - Říčany, průmyslový areál Černokostelecká - Říčany, U Větrníku - Říčany, Pacov - Březí, U křížku - Říčany, Strašín - Babice - Babice, Babičky - Doubek. V provozu celodenně, celotýdenně. V pracovní dny ráno interval 30 minut, dopoledne a večer 120 minut, odpoledne 60 minut, o víkendu pouze vybrané spoje.

Linka 366: Nová linka v trase Depo Hostivař - Malešická továrna - Na Homoli - Průmyslová - Ústřední - Kutnohorská - Dolnoměcholupská - Dolní Měcholupy - Průmstav - Fruta - Na Vrchách - Picassova - Nové náměstí - Uhříněves - K Netlukám - Netluky - Hájek - Pod Hradem - Křenice - (Březí, Podskalí). Dopravce Dopravní podnik hl.m.Prahy, a.s. V ranní špičce pracovních dnů interval 30 minut, v odpolední špičce 60 minut, v ostatních obdobích vybrané spoje. V pracovní dny v provozu celodenně, v sobotu od 7 do 18 hodin a v neděli od 13 do 20 hodin. V úseku Křenice - Březí, Podskalí v provozu pouze vybrané spoje ve špičkách pracovních dnů.

Linka 369: Zrušena.

Linka 370: Ruší se jeden pár spojů v pracovní dny ráno v úseku Kobylisy - Odolena Voda, Dolní náměstí.

Linka 372: Zavádí se jeden pár spojů v pracovní dny ráno v trase Kobylisy - Dřínov, náves a zpět.

Linka 382: Posunuje se v pracovní dny spoj z Jevan v 4.12 na 4.07.

Linka 383: Posunuje se v pracovní dny spoj z Hájů v 9.30, a to v úseku Zvánovice - Chocerady o +2 minuty.

Linka 385: Změna trasy: Opatov - Šeberov - V Ladech - Pod Vsí - Hrnčířský hřbitov - Průhonice, Rozkoš - Průhonice, hájovna - Průhonice, Tovární - Průhonice, Hole - Průhonice - Čestlice, Global - Čestlice, Hypernova - Čestlice, Polní - Čestlice - Čestlice, Lipová - Nupaky, hotel - Nupaky - Říčany, Kuří - Říčany, Kuříčko - Říčany, hřbitov - Říčany, U Lípy - Říčany, náměstí - Říčany, U Milána (Z) - Říčany, Štefánikova - Říčany, 5. května - Říčany, nádraží - Říčany, pod lihovarem - Říčany, U Větrníku (Z) - Říčany, k žel.st. ... Louňovice. Zavedeny vložené víkendové spoje v úseku Opatov - Čestlice, kde bude zkrácen inteval na 60 minut. Spoje dnes ukončené v zastávce Říčany, nádraží budou ukončeny ve stávající zastávce Říčany, pod nádražím, která bude přejmenována na Říčany, nádraží.

Linka 391: Posunuje se v pracovní dny spoj z Úval v 6.28 na 6.26.

Linka 397: Časové posuny spojů.

Linka 402: Ruší se zastávka Kostelec n.Č.l., Komenského. Zřizují se zastávky Kostelec n.Č.l., sanatorium a Oleška, Brník, u rybníka. Charakter obou nových zastávek: Stálá.

Linka 411: Posunuje se v pracovní dny spoj z Bříství v 5.20 na 4.50.

Linka 414: Časové posuny spojů z důvodu zachování návazností na vlaky v Černošicích.

Linka 415: Časové posuny spojů z důvodu zachování návazností na vlaky v Černošicích.

Linka 423: Časové posuny spojů.

Linka 428: Prodloužena do trasy Mukařov - Mukařov, škola - Mukařov, Žernovka - Doubek - Babice, Babičky - Babice - Březí - Březí, u křížku - Říčany, Strašín - Říčany, Strašín, rest. - Říčany, Rychta - Říčany, U nem. - Říčany, Spojovací ZŠ - Říčany, k žel.st. - Říčany, U Větrníku - Říčany, průmyslový areál Černokostelecká - Říčany, Černokostelecká - Říčany, průmyslový areál Černokostelecká - Říčany, pod lihovarem - Říčany, nádraží - Říčany, 5. května - Říčany, Štefánikova - Říčany, U Milána (T) - Říčany, náměstí ... Jesenice. Spoje dnes ukončené v zastávce Říčany, nádraží budou ukončeny ve stávající zastávce Říčany, pod nádražím, která bude přejmenována na Říčany, nádraží. V úseku Říčany, nádraží - Mukařov v provozu pouze ve špičkách pracovních dnů. Interval cca 60 minut ve špičkách. V ostatních obdobích pouze vybrané spoje.

Linka 444: Prodloužena do trasy Kamenice, kulturní dům - Kamenice, U dvora - Kamenice, Těptín, U Kozlího kamene - Kamenice, Těptín - Pohoří, Markvart - Pohoří, Skalsko - Pohoří - Pohoří, Chtouň - Jílové u Prahy, Čs. armády - Jílové u Prahy, nám. ... Měchenice, žel.st. V provozu delodenně, celotýdenně.

Linka 448: Časové posuny spojů.

Linka 451: Zřízena nová zastávka Lety, Na Návsi mezi zastávkami Lety, K Libři a Dobřichovice, pošta, resp. v opačném směru mezi zastávkami Dobřichovice, rozc. Karlík a Lety, K Libři. Nová zastávka Lety, Na Návsi bude v ulici Na Návsi u křižovatky s ulicí Dobřichovickou a bude Stálá. Zřízení této zastávky si také vyžádá malou změnu trasy. Posunuje se spoj z Mořiny v 7.17 na 7.15.

Linka 461: Posunuje se v pracovní dny spoj ze Strančic v 7.04 na 6.59. Posunuje se v pracovní dny spoj z Kamenice v 7.20, a to pouze v úseku Kamenice, Kult. dům - Velké Popovice o +5 min.

Linka 463: Nová linka v trase Strančice, žel.st. - Kunice, pod dálnicí - Kunice - Kunice, Vidovice - Kunice, Pragosoja - Velké Popovice, Todice - Velké Popovice - Velké Popovice, škola - Velké Popovice, pivovar - Velké Popovice, škola - Velké Popovice, Todice - Kunice, rozc. Vidovice - Kunice, Dolní Lomnice - Kunice, Dolní Lomnice, Chlum - Mirošovice. V provozu pouze vybrané spoje v pracovní dny od 5.30 do 7.00 hodin a od 14.00 do 18.30 hodin. V úseku Strančice - Velké Popovice v provozu pouze vybrané spoje. V ranní špičce interval 60 minut, v odpolední špičce interval 120 minut. Ve směru Mirošovice v provozu pouze v odpolední špičce. Dopravce Veolia Transport Praha, s.r.o.

Linka 470: Spoj v pracovní dny v 18.45 hodin z Kralup n.Vlt. prodloužen z Chlumína až do Mělníka.

Linka 488: Ruší se jeden pár spojů po 7. hodině v pracovní dny v úseku Nový Knín - Nový Knín, Libčice.

Linka 492: Posunuje se v pracovní dny spoj z Kostelce n.Č.l. v 5.34 na 5.39.

Linka 496: Zrušena.

Linka 497: Zrušena.

Linka 498: Zrušena.

Linka 499: Zrušena.

Linka 605: Prodloužena do trasy Modrá škola ... Průhonice - Čestlice, Global - Čestlice, Hypernova - Čestlice, Polní - Čestlice. Nově v provozu v obou směrech jeden spoj celotýdenně v cca 2.00 hodin.

Změny názvů zastávek

Formanská -> Ve vilkách.

Ve vilkách -> Formanská.

Říčany, závod DISK -> Říčany, U Větrníku.

Říčany, pod nádražím -> Říčany, nádraží.

Na Návsi -> Dolní Měcholupy.

Změna charakterů zastávek

Stříbrná Skalice, Kostelní Střímelice, Skalka: Nově Stálá.

Betáň: Nově Na znamení.

Nové zastávky

Jirny, Logistický park: Obousměrně pro linku 398 mezi zastávkami Sychrov a Jirny, rozcestí. Charakter zastávky: Na znamení.

Jirny, rozcestí: Obousměrně pro linku 398 mezi zastávkami Jirny, Logistický park a Nehvizdy. Charakter zastávky: Na znamení.

K Netlukám: Obousměrně pro linky 266 a 366 mezi zastávkami Uhříněves a Netluky. Charakter zastávky: Na znamení.

Lety, Na Návsi: Obousměrně pro linku 451 mezi zastávkami Dobřichovice, rozc. Karlík (resp. Dobřichovice, pošta) a Lety, K Libři. Charakter zastávky: Stálá.

Nupaky, hotel: Obousměrně pro linku 385 mezi zastávkami Nupaky a Čestlice, Lipová. Charakter zastávky: Stálá.

Oleška, Brník, u rybníka: Obousměrně pro linku 402 mezi zastávkami Oleška, Brník a Kostelec n.Č.l., Svatbínská. Charakter zastávky: Stálá.

Ruší se zastávky

Říčany, nádraží. Jako náhrada poslouží stávající zastávka Říčany, pod nádražím, která bude přejmenována na Říčany, nádraží.

Kostelec n.Č.l., Komenského.

Změna dopravce

Linka 326: Nový dopravce: Veolia Transport Praha, s.r.o.

Linka 327: Nový dopravce: Veolia Transport Praha, s.r.o.

Linka 363: Nový dopravce: Dopravní podnik hl.m.Prahy, a.s.

Linka 605: Nový dopravce: Dopravní podnik hl.m.Prahy, a.s.

Komentáře

Autor: pavel 18.05.2009 21:24:13
Koukám na to avizované "maxi" zrychlení třístovek od Kamenice (zrušení dvou zastávek). No, možná bych zvážil úpravu tak, aby některá linka byla podstatně zrychlenější.
Autor: Mouser 19.05.2009 12:48:15
Takže nakonec se prohození 303/329 ve Stupici nekoná?
Autor: PIDServis 19.05.2009 19:25:30
Předmět: Stupice
No, zatím tomu nic nenasvědčuje.
Autor: Mamut 22.05.2009 14:10:13
Předmět: A co změny Praha 4 a okolí
Tyhle změny už měly být loni v prosinci, to se odkládají? Žádné další velké změny se nechystají?
Autor: PIDServis 22.05.2009 14:18:56
Předmět: Praha 4
Ale budou, teď to vypadá že na podzim, ale kdo ví...
Autor: Jon Pimmon 23.05.2009 23:52:42
Předmět: Bus z Uhříněvsi do Čestlic?
Škoda, že s těmito změnami neprošlo konečně zavedení spojení mezi Uhříněvsí a Komerční zónou Čestlice.
Už před lety mi odepsali, že počítají s prodloužením 265, ale jen zadem do starých Čestlic. Že se čeká na vyjádření Čestlic a rozšíření silnice. I když víc by se mi líbilo něco z Nádraží Uhříněves, po 232 přes Žampiónovou nebo jak se jmenuje a dál ke Globalu a Hypernově. Svého času jsem denně do Čestlic dojížděl a objíždění přes Háje a Opatov bylo pěkně dlouhé a přitom je to vzdušnou čarou kousek.
Autor: PIDServis 24.05.2009 00:42:42
Předmět: Uhříněves - Čestlice
Podobná linka by nebyla vůbec marná, bohužel to neni jen tak v pražském politickém prostředí. Je tam hranice Prahy a nevede tamtudy tradiční výpadovka pro příměstské busy a tak něco takového zavést chce hodně sil. Tak snad se někdy dočkáme...
Autor: Ma(šo)touš 24.05.2009 09:26:59
Předmět: Linka Uhříněves - Čestlice
265 už měla dávno jezdit, Čestlice to iniciovaly, chtěly to platit, vše bylo připraveno, jenže... ROPID to zamítl. Prý je silnice z Benic do Čestlic příliš úzká. Ta silnice ovšem není o nic užší než desítky a desítky dalších silnic, po kterých jezdí linky PID (např. hned vedle silnice z Čestlic přes Nupaky a Kuří do Říčan, tam jsou ještě horší místa a jezdí se tam vesele dlouhá léta). Mimo to 385 má od 14. června jezdit přes zastávku Nupaky, hotel, kde bude muset (mezi novou silnicí z Čestlic a hotelem U věže) překonat úsek uzoučké silničky, tvořené rozbitými panely (alespoň tak to tam ještě před pár dny vypadalo). Někdy ROPID opravdu nechápu.
P. S. Souhlasím s tím, že optimální by byla linka přes Žampionovou. Ta 265 nemá vůbec za úkol spojení z Uhříněveska do komerční zóny, ale místní obsluhu Čestlic (mezi Čestlicemi a Benicemi by se mělo hodně stavět, a ač budou Nové Čestlice hned u Benic, bude to náležet Čestlicím, tudíž je třeba spojení na úřad).
Autor: Jon Pimmon 24.05.2009 09:35:12
Předmět: Re: Uhříněves - Čestlice
Ono už to právě nějakých pět let bude, co mi odpověděli, že s tím počítají. Jak je vidět (a nejen v téhle oblasti Prahy), dohodnout se na nějaké změně není vůbec lehké. Vypadá to, že na alespoň midibusovou třístovku si budeme muset ještě počkat (jestli vůbec bude) :-)
Autor: budulinek4 24.05.2009 11:27:14
Předmět: Linky 496-499
Nerozumím zrušení linek 496-499. Ty budou zrušeny bez náhrady a proč ?
Autor: PIDServis 24.05.2009 12:13:57
Předmět: 496-9
Samozřejmě že ne bez náhrady, musíte číst celé změny a ne jenom řádky se zrušenými linkami. Linka 496 bude nahrazena posílením linek 303 a 329, ve sluštici bude možný přestup pro jízdy říčany - škvorec, ale stejně toto spojení už nikdo nevyžaduje, 329 posílit potřebuje a 303 by mohla mít taky více spojů aby si jí tam někdo všiml.
497 a 498 jsou nahrazeny prodloužením linky 428 do Strašína, Babic, Doubku a Mukařova.
499 je nahrazena odkloněním 303 přes Pivoňkovou atd.
Autor: budulinek4 24.05.2009 19:53:00
Předmět: 496-9
Já jsem to samozřejmě četl celé, jen mi není jasné, zda cílem bylo šetřit km nebo zlepšit spojení.
Autor: PIDServis 24.05.2009 20:11:17
Předmět: 496-9
Aha, no cílem bylo rozhodně zjednodušit a zpřehlednit síť příměstských linek v Říčanech a s tím i zároveň zlepšit spojení. Kilometry se vůbec nešetří... dalším důležitým faktorem ale je, že je nutný vyklidit autobusovou zastávku Říčany, nádraží.
Autor: budulinek4 24.05.2009 20:49:04
Předmět: 469-9, Jesenice
Díky, a můžu ještě vědět, jaký cíl mají úpravy z Budějovické na Jesenici ? Zejména zrušení 334 a převedení na 444.
Autor: PIDServis 24.05.2009 22:08:29
Předmět: 444
No to by mě popravdě taky zajímalo, tady to zlepšení nebo zefektivnění vůbec nevidim, spíš znepřehlednění. Jak budou spoje přejíždět z linky na linku a nebude tak viditelné přímé spojení z Pohoří nebo Těptína do Prahy i když přitom ve skutečnosti přímé bude, některé spoje na 335 jedou dokonce pouze v trase Želivec - Kamenice, ale přejíždějí na 337 v trase Želivec - Budějovická... jako to je trochu divný. Ale srovnáme-li počet spojů Kamenice - Praha tak určitý nárůst tam je, takže menší posílení to opravdu je. Zrušení 369 je taky ok, zrychlení na území Prahy taky. Ale ta 444 je divná no... argumentují novým spojením z Kamenice do Davle... ale těch spojů co jedou tuto celou trasu je minimum...
Autor: budulinek4 24.05.2009 22:36:17
Předmět: 444
Díky, doufám, že se JŘ brzy objeví na portal.idos.cz. Některé změny už tam jsou, ale právě ta 444 ještě ne.
Autor: pdk 24.05.2009 23:20:49
Předmět: Ve vilkách
Konečně někomu došlo, že Ve vilkách by se měla jmenovat zastávka, která je přímo u této ulice - ne jiná, která je o kus dál ...
Autor: 5738 25.05.2009 19:52:55
Předmět: 444 od 14.6
http://portal.idos.cz/Data/pdf/L290444_090614_80776.pdf
Autor: David 26.05.2009 20:02:48
Předmět: 339
339 a kloubové autobusy? To mi teda vysvětlete.
Autor: pavel 26.05.2009 22:53:15
Předmět: re: 339
David: A proč ne. Pokud mě paměť neklame, tak v dobách, kdy jezdily do Týnce "modré" autobusy ČSAD, tak do Týnce jezdily dlouhé Ikarusy.
Autor: Damir Holas 27.05.2009 09:12:59
Předmět: 339 a David
David: No tak holt asi Veolia Transport Praha půjde do sebe a koupí něco kloubového...
Autor: MV 27.05.2009 12:19:00
Předmět: MHD Říčany
To jsem si mohl myslet - 499 je sice nahrazena 303, ale ta jezdí méně - interval bude 90 minut (499 má dnes 60). To budou mít říčanští radost. Přitom šlo přes Kavčí skálu vést 385 (náměstí - nádraží - Pod Kavčí Skálou - Olivovna - K žel. st. - Černokostelecká), která do Mukařova vůbec nemusí (jezdí tam prázdná).
Autor: PIDServis 27.05.2009 15:10:02
Předmět: Říčany
Celkový počet spojů dnešní 499 a celkový počet spojů nové 303 v Říčanech je prakticky stejný, těch 60 minut tam je dneska jenom chvíli, budou tam zase spoje v jinou denní dobu. Musíte prostě ke všemu mít připomínky... tam by mohl bus jezdit po dvou hodinách... 385 by sice z dopravního hlediska do mukařova opravdu nemusela, ale ty obce jí tam chtějí (ještě louňovice - tam jak se ruší 497 tak je tam 385 nutná - prostě nějaký ten školní spoj).
Autor: MV 28.05.2009 06:23:17
Předmět: 385
Ono by samozřejmě bylo nejlepší, aby 385 jezdila po 30 minutách, jednou z Olivovny na Černokosteleckou a jednou do Mukařova. Však by to bylo docela potřeba. A nebo se dá z Mukařova taky přestupovat a školní spoje zajistit po staru z Doubku pomocí 428.
Linka přes Kavčí skálu (tedy přes sídliště a celkem hustě obydlenou oblast, kór s docházkou zezdola z Kozákova a od Kopešína) by se klidně uživila celotýdenně a ve špičce po 30 minutách, naopak po dvou hodinách by to už vůbec nemělo smysl, to už by to používalo jen několik méně pohyblivých. Ono už těch 90 minut je prostě moc. Rozhodně není třeba mít připomínky ke všemu, ale když jde o zhoršení...
Autor: David 28.05.2009 20:11:12
Předmět: 339
Connex resp. Veolia je rád, že je rád, a aby kupoval harmoniky, to mi připadá jako nesmysl.
Autor: Damir Holas 29.05.2009 08:18:07
Předmět: 339 a David podruhé
Já o tomhle dopravci taky nemám valného mínění, na druhou stranu si myslím, že pokud Ropid slibuje harmoniky a nedojde ke změně dopravce (třeba na DPP), tak je prostě bude muset koupit. Vždyť stejně to bylo se 165 - tehdy ještě Connex prý dostal nůž na krk, že tam musí být garance, jinak jim bude linka sebrána. A ejhle, kde se vzaly, tu se vzaly, začaly tam jezdit Sory BN12.
Autor: Jiřina 29.05.2009 12:31:59
Předmět: 385
Bude konečně nějaká rozumná návaznost v Říčanech na vlaky??Teď jsou tam 4minuty a když se vlak zpozdí třeba jen o 2min.lidé už mají smůlu a to ta nacpaná 385jezdí jen jednou za hodinu!!!!To není doprava,ale adrenalinový sport!!!!!
Autor: PIDServis 29.05.2009 14:43:32
Předmět: 385
Nový jízdní řád linky 385 už je v idosu zanesený. Jak na něj koukám, tak se tam moc návaznosti neřešily... ale tam je problém že jsou cestující kteří jedou 385 do říčan a pak vlakem na oba směry. Linka 385 pak ale musí být zase koordinována s jinými autobusovými linkami v Čestlicích, Průhonicích a Šeberově.
Autor: Gerhard Horejsek 30.05.2009 11:56:34
Předmět: 339 a DPP
Klouby DPP by se mě na regionální lince moc líbily. Kvalita rozhodně lepší než u Veolie, ale asi vyšší cena za km. DPP přeci jenom busy udržuje a řidiče o dost lépe platí. A když se připočte horda kancelářských úředníků, je vyšší nákladovost jistá. Ale i tak je DPP u mě jeden z kvalitnějších dopravců v PIDu.
Na druhou stranu, DPP nemá lepší busy pro některé 3xx linky. Nemyslím tím jejich stáří, či technický stav, ale jedná se jen o městské třídveřové karosy. Na linku co jede pár minut OK, ale na delší spoje je lepší něco jako karosa C734, C943 a podobně, viz. Polkost, Uher, Spojbus a jiní.
Autor: -FN- 05.06.2009 11:22:10
Předmět: Návaznosti
Věta "návaznosti se moc neřešily" ve mně vyvolává dojem jistého ignorování cestujících. Chápu, že ne vždy a všude může být návaznost optimální, avšak zdá se mi, že v systému primárně založeném na přestupech by jim měla být věnována větší pozornost. Koordinace s dalšími autobusy by měla nastoupit až po vazbách na páteřní kolejový systém. Myslím, že v případě linek navazujících v Praze víceméně hlavně na často jezdící metro by to nemusel být až takový problém (tím chci říct, že se tam nabízí návaznost na libovolný z mnoha častých spojů vedených v téže trase, ne že by jim měly ujíždět). Možná až se začne v Říčanech jezdit více po 15 minutách, bude to lepší, ale asi ne až do Čerčan.
Autor: PIDServis 05.06.2009 11:30:17
Předmět: Říčany
No jak sem říkal, část lidí na 385 jezdících z Říčan je přímo z Říčan, část z vlaku od Prahy a část z vlaku od Benešova. A když by se řešili návaznosti tak by se uspokojila jen část z nich vždycky. A pak tu jsou právě ty proklady na Průhonicku, který ovlivní mnohem víc lidí, takže ty jsou důležitější. (Jedná se o proklad s 363 v Průhonicích a s 165apod. v Šeberově). Ale většinou se to v těch Říčanech dá. Ono stejně jak bude ten přestup takový delší, tak aby to bylo garantované tak pro ty nejpomalejší berlolidi to bude takto i docela dobrý.
Autor: David 06.06.2009 13:13:56
Předmět: 339
Mno, takže nakonec harmoniky na 339 stejně neuvidíme.
Autor: PIDServis 06.06.2009 14:07:49
Předmět: 339
To soudíš z toho že sem tu větu o kloubech dal pryč? To sem tam měl ze začátku jen pro info, tento článek je o červnových změnách, takže neni důvod nechávat zde nějaký předběžný info o zářijových změnách, smaozřejmě plán o nasazení kloubů stále platí... Ropid o tom informuje v informačním zpravodaji, tak neni důvod si myslet, že se to neuskuteční.
Autor: Jarda 06.06.2009 15:50:43
Předmět: plánované změny
Když už je tady řeč o budoucích změnách tak na níže uvedeném odkazu je návrh linkového vedení, který by měl platit od 1.9.2009
http://www.praha11.cz/filemanager/files/file.php?file=3675
Autor: pdk 07.06.2009 22:02:07
Předmět: Říčany, nádraží
Na přestupu u nádraží v Říčanech se mohou dít zajímavé věci. Už vidím cestující, kteří si najdou přestup na autobus v zastávce Říčany nádraží, po zvyku si odhadnou dobu, vylezou z vlaku a ejhle - zastávka se jmenuje stejně, ale kdepak ji máme? dole pod kopcem ...
Autor: Petr 11.06.2009 18:42:52
Předmět: Zelene domky
Na zaklade jakych duvodu byla tato zastavka zrusena? Proc nemohla byt prevedena na zastavku "na znameni"? Vyuziva ji dost lidi pracujicich na AVCR-Krc a ti ted budou dochazet od IKEMU nebo prejizdet autobusem? Dekuji
Autor: PIDServis 11.06.2009 18:44:20
Předmět: Zelené domky
Zastávka Zelené domky se neuruší. Pouze jí budou projíždět příměstské linky řady 300, kvůli tomu že už jsou dost vytížené lidmi z obcí za Prahou a kvůli tomu, aby měly rychlejší dopravu na metro. Městské linky 114, 193 a 272 se vůbec nemění, ani jejich zastávky.
Autor: Petr 19.06.2009 16:16:54
Předmět: Zelene domky
"Pouze jí budou projíždět příměstské linky řady 300" = kdo tam chce nastoupit/vystoupit - nemuze. to znamena, ze zastavka je pro tyto linky zrusena. presto bych rad slysel na zakalde ceho k tomuto zruseni doslo. zastavky ikem nebo betan jsou stejne malo, mozna jeste min vyuzivane a zustaly. jsem presvedcen ze prevedeni vseho, krome nemocnice krc na zastavku na znameni by bylo moudrejsi a uzitecnejsi rozhodnuti. navic tim kratkym zastavenim dopravu neurychlite. pokud danou trasu jedete rano nebo odpoledne vite urcite dobre proc.
Autor: Ma(šo)touš 19.06.2009 18:22:59
Předmět: Zelené domky
Třístovky nemohou projíždět Betáň, protože tam nic jiného nestaví. A IKEM je přece jen příliš významný. Ale souhlasím s tím, že zrušení Zelených domků je nesmysl, urychlení je téměř nulové a klidně by mohly být na znamení. Naopak u dvojice zastávek Klárův ústav a Ústav mateřství je projíždění pozitivum.
Ale pokud se o projíždění zastávek jedná, od toho tu jsou rychlíkové linky jako 362 či bývalá 369. Opravdu nevím, proč ROPIDu 369 vadila. Lidi, kteří jezdili do Prahy třistatřicítkami, projíždění dvou zastávek nevytrhne, zato cestující zvyklé na 369 už 13 nových zastávek rozladit může.
Autor: Petr 21.06.2009 21:29:46
Předmět: Zelene domky
s tou Betani jsem se seknul. myslel jsem U tri svatych... ale porad to nic nemeni na tom, ze predelat vse na znameni by bylo mnohem lepsi reseni. IKEM mi rozhodne neprijde o tolik vyznamejsi nez Ustavy Akademie ved, ktere jsou timto vyrazeny a ze tam lidi jezdi celkem dost... no co, sednu do auta (na kolo uz nemam odvahu) a pujdu prispivat s zacpe a zpomaleni autobusu. o to asi jde...
Autor: co 02.07.2009 02:16:25
Předmět: Ruseni spoju v Praze 4?
Prosim, nevite nekdo o ruseni kterych spoju se jedna? http://www.praha4.cz/1836_Praha-4-nesouhlasi-s-rusenim-osvedcenych-autobusovych-spoju

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2019 PIDServis