PIDServis
Navigace
Vyhledávání
Rozšířené hledání
Počítadlo

Přerušení provozu metra na trase C

(Dočasné změny)

Aktualizace:  24.02.2008
Platí od:  01.02.2008
Platí do:  24.02.2008
Není v provozu

Důvod: Přepojování zabezpečovacího zařízení.

Přerušení provozu metra v úseku Kobylisy - Ládví

Termín: Od pátku 1. února (cca 20.00 hod.) do pondělí 4. února (cca 0.45 hod.) 2008.

Pravidelný provoz metra na trase C bude zajištěn pouze v úseku Nádraží Holešovice - Háje. V úseku Nádraží Holešovice - Kobylisy bude pendlovat jedna souprava v intervalu 10 minut, proto bude ve stanici Nádraží Holešovice v obou směrech nutný přestup. V úseku Kobylisy - Ládví bude možné použít pravidelné tramvajové linky 10 a 17, pravidelné autobusové linky 177 a 186 a také prodloužené autobusové linky (o úsek Ládví - Kobylisy) 103, 187 a 368. Tyto tři linky se budou otáčet na obratišti Vozovna Kobylisy, bez cestujících!

Podrobnosti o spojích v pátek večer: Poslední metro z Ládví v pátek 1. února pojede v 20.03, poslední metro z Kobylis na Ládví v pátek 1. února pojede v 19.58. V 19.45 jedou první spoje linek 103 a 187 z Ládví do Kobylis. Z Kobylis první spoj linky 103 pojede v 20.08 a linky 187 v 20.00. Během soboty a neděle do zastávky Ládví metro vůbec nezajíždí a všechny spoje linek 103 a 187 jedou z/do Kobylis. V pondělí ráno zahajuje metro i autobusy provoz podle pravidelných jízdních řádů.

Jízdní řád pendlu Nádraží Holešovice - Kobylisy

Souhrnný jízdní řád tramvají a autobusů v úseku Kobylisy - Ládví.

Jízdní řád linky 368.

Informační leták o výluce v PDF (DPP).

Autorem šesti fotografií (čtyř z 2.2 a dvou z 24.2.) je Lukáš Marek.

Přerušení provozu metra v úseku Nádraží Holešovice - Ládví

Termín: Od 22. února (cca 20.00 hod.) do 25. února (cca 0.45 hod.) 2008.

Metro na trase C bude v provozu bez omezení v úseku Háje - Nádraží Holešovice.

Zřízena bude náhradní autobusová linka XC v trase Nádraží Holešovice - Kobylisy - Ládví. Ve směru z Holešovic do Ládví bude interval shodný s intervalem metra, na každý spoj metra bude navazovat jeden spoj náhradní autobusové linky, na který budou nasazeny dva kloubové autobusy (podle potřeby mohou být použity zálohy a nasazeny tři kloubové vozy na jeden spoj). Ve směru z Ládví do Holešovic bude náhradní autobusová linka jezdit v kratším intervalu, ale na každý spoj zde bude nasazen jen jeden vůz.

Jízdní řády pravidelných autobusových linek v oblasti Kobylis a Ďáblic se nemění.

Obrázky

2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy 24.2.2008 - Ládví
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy 2.2.2008 / Vozovna Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy
2.2.2008 / Kobylisy 2.2.2008 / Kobylisy 24.2.2008 - Nádraží Holešovice
24.2.2008 - Nádraží Holešovice 24.2.2008 - Nádraží Holešovice 24.2.2008 - Nádraží Holešovice
24.2.2008 - Nádraží Holešovice 24.2.2008 - Nádraží Holešovice 24.2.2008 - Kobylisy
24.2.2008 - Kobylisy 24.2.2008 - Kobylisy 24.2.2008 - Kobylisy
24.2.2008 - Kobylisy 24.2.2008 - Kobylisy 24.2.2008 - Ládví
24.2.2008 - Ládví 24.2.2008 - Ládví 24.2.2008 - Kobylisy
24.2.2008 - Kobylisy

Komentáře

Autor: Alois 15.01.2008 22:12:51
Už se těším. 23.-24.2. víte kde mě hledat:-))) A taky sem zvědavej, jestli jim s novým ředitelem budou mezi X-C a napaječema fungovat návaznosti a ne že předposlední spoj 152 odjede vítězně přesně ve chvíli, kdy dorazí X-C.
Autor: 5444 21.01.2008 16:51:31
tak to bude kalba, ta X-C :-)))
Autor: pdk 24.01.2008 10:32:37
Předmět: Po které koleji do Kobylis?
Za logickou volbu bych považoval kolej pro směr Ládví - rozlišení směrů odjezdu z NH, navíc možnost přestupu do připravené soupravy směr Háje.
Autor: 4021 24.01.2008 12:58:13
To nevim, ale souhlasim rozhodně s tvým řešením.
Autor: Alois 25.01.2008 13:17:11
Kyvadlo bude jezdit po 1.koleji, neboli v pravidelném provozu pojížděné ve směru Holešovice-Ládví. Interval v PÁ do cca 22:30h, v SO cca mezi 11-22:30hod. a v NE mezi 7-16hod bude 7,5 min. V PÁ po 22:30.h, v SO do cca 11h a večer po 22:30 a v NE do 7h a večer pod 22:30 bude interval 10 minut, v neděli mezi 16-20h bude interval 12minut. V sobotu ráno a v neděli odpoledne bude tedy kyvadlo navazovat jen na každý 2.spoj.
Autor: 4021 25.01.2008 14:02:09
To je zajímavý, když už ty intervaly jsou takhle roztěkaný a po každý jiný, neměly by naopak bejt v sobotu ráno a v neděli odpoledne kratší než v ostatních obdobích? Zvláštní :-).
Autor: Karel 25.01.2008 20:16:45
Předmět: C
To by ale nenaštvali tolik lidí a to jim jde.
V neděli odpoledne 12 minut...čím víc by kdo ještě mohl lidi naštvat :)
Autor: CitaroL 02.02.2008 23:09:22
Nefotil jsi náhodou dnes dopoledne se stativem v Holešovicích?
Autor: 4021 03.02.2008 10:05:02
Náhodou ne, stativ sebou netahám, a v Holešovicích sem vlastně jen projížděl, resp. přestupoval mezi soupravama metra ve směru z Kobylis do centra... někdy v půl pátý.
Autor: pdk 03.02.2008 19:48:15
Předmět: Interval 12 minut
Setkal jsem se se zdůvodněním, že 6 minut by ten pendl nestihl ...
Autor: 4021 03.02.2008 20:04:24
No já mysilm že by to opravdu nezvládl. Ale asi bych se s tim vypořádal tak že bych omezil sobotní dopoledne a nedělní odpoledne na celým céčku na 7,5 aby mohlo bejt 7,5 i v Kobylisích. Jeden víkend by se to přežilo. Dvanáct minut na nedělní odpoledne je jako pro metro docela chuťovka, neřikám, že by se ti lidi tam nevešli, ale to nejde prostě aby tam bylo 12.
Autor: pdk 05.02.2008 08:02:16
Předmět: Chybějící hlášení
Sledoval jsem provoz na NH v sobotu a mám za to, že neznalí cestující byli trochu na větvi. Za jízdy z centra byli vybídnuti, aby na NH pro další jízdu "sledovali informace" (bez podrobností), jenže přijeli na NH, vystoupili a ono nic ... Až před příjezdem pendlu se dočkali hlášení, že se vrací zpět do stanice Kobylisy. Výsledek - vždy cca 1/3 lidí přešla po výstupu k protější koleji a po hlášení zase zpět.
Autor: pdk 26.02.2008 09:50:18
Předmět: X-C
Pozoruhodné bylo manipulační otáčení X-C až přes kruhový objezd nad podjezdem tramvají, manipulační zastávka na severní straně Střelničné za kruhákem (kam se ovšem druhý bus z dvojice už nevešel, ale vzhledem k rozdělení odjezdů to asi nepotřeboval ...)
Autor: 4021 26.02.2008 10:04:52
Konečná zastávka mohla klidně bejt až Štěpničná a třeba mohla bejt i občasná nástupní/výstupní Třebenická. Určitě by to nebylo nevyužívané. Jenomže to by to neměla bej náhradní doprava za metro co má mít stejný počet zastávek jako má metro stanic.
Autor: -FN- 28.02.2008 18:49:23
Předmět: Náhradní doprava
Zajímalo by mě, proč nebyla náhradní doprava zajištěna tramvajemi po prakticky souběžné trati (Výstaviště - Nádraží Holešovice - Kobylisy - Ládví - Sídliště Ďáblice). Skvělý dárek životnímu prostředí... Myslím, že je to škoda.
Autor: 4021 28.02.2008 19:31:42
Protože nelze na nádraží Holešovice chtít po cestujících (právě naštvaných zjištěním že metro končí v holešovicích) aby šli takovou dálku na tram-zastávku dole skoro na nábřeží. To za prvé. Za druhé by se najezdily zbytečné kilometry v úseku Ládví - Sídliště Ďáblice. Myslim, že oba tyto důvody jsou hodně pádné, zavádět tam náhradní tramvajovou dopravu by opravdu nebylo šikovný. Chcete-li argumentovat že byla Matějská pouť - myslim že linky 14 a 17 mají dost velkou kapacitní rezervu aby to vzali. Taky chytří cestující v Holešovicích z tramvají nevystupovali při jíždě z výstaviště do kobylis a pokračovali v jízdě tramvají.
A životní prostředí - ta elektřina, kteoru tramvaje používají se taky nevyrábí nějak móc ekologicky ;-).
Autor: -FN- 29.02.2008 00:00:27
Předmět: Náhradní doprava
No zas taková dálka to není. A zbytečné kilometry? Pokud jsem si všiml zde v komentářích, autobusy jezdily prakticky také až k tramvajové konečné. Ekologie - tramvaje spotřebují té energie především méně, a v tom je to kouzlo. Jenže holt je dnes populární suplovat kolejové prostředky silničními. Jediný pádný argument je podle mě ta o něco větší přestupní vzdálenost. Kam se ale hrabe proti přestupům v samotném metru...

Verze pro tisk | Copyright © 2005–2020 PIDServis